ik heb slechts een WA verzekering, en ook nog eens een voorlopige dekking, omdat ie maar een week oud is.quote:
Bij wie wil je het dan gaan verhalen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Thanaz het volgende:
[..]
is het ook als ik kan aantonen dat iemand het heeft laten vallen, wel of niet bewust?
bij degene die de schade heeft veroorzaakt..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bij wie wil je het dan gaan verhalen?
Mja, dat leek me al logisch na de OP, maarre... weet je wie dat is, dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:57 schreef Thanaz het volgende:
[..]
bij degene die de schade heeft veroorzaakt..
dat niet.. weet je wat het verhaal is, ik woon naast het politiebureau, en daar hangt een grote camera..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, dat leek me al logisch na de OP, maarre... weet je wie dat is, dan?
Dan moet je (als ze het al doen, geen zin om op te zoeken) getuigen hebben (voor en na het ongeval) én het moet door een motorrijtuig veroorzaakt zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:57 schreef Flurry het volgende:
Zou sowieso aangifte doen, ook al is het zinloos. Doet het waarborgfonds ook scooters?
Dan wordt het lastig... Je moet natuurlijk wél iemand hebben om het op te verhalen.quote:
Dan zou ik daar in elk geval even langsgaan. 'Nee' heb je.quote:en daar hangt een grote camera..
ik ben al langs gegaan.. zegt die dame achter de toonbank, hoe laat is het gebeurt, ja weet niet ergens tussen 9:00 en 17:00 .. ik was op mijn werk.. zij zegt dat ze niet de hele band kunnen nagaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig... Je moet natuurlijk wél iemand hebben om het op te verhalen.
[..]
Dan zou ik daar in elk geval even langsgaan. 'Nee' heb je.
Kunnen ze wel, willen ze niet, lijkt te veel op werken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ik ben al langs gegaan.. zegt die dame achter de toonbank, hoe laat is het gebeurt, ja weet niet ergens tussen 9:00 en 17:00 .. ik was op mijn werk.. zij zegt dat ze niet de hele band kunnen nagaan.![]()
nee maar even serieus. kan ik dit niet van ze eisen..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, willen ze niet, lijkt te veel op werken.
Zolang (fast)forward ze niks zegtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, want voor een omgevallen scooter moet een agent 8 uur lang een band nakijken.
ja wie weet..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef Tahiti het volgende:
Mischien heeft een agent die scooter wel omvergelopen denk je dat je dan die beelden te zien krijgt?
Duidelijk wie 'm heeft laten flikkeren dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ik ben al langs gegaan.. zegt die dame achter de toonbank, hoe laat is het gebeurt, ja weet niet ergens tussen 9:00 en 17:00 .. ik was op mijn werk.. zij zegt dat ze niet de hele band kunnen nagaan.![]()
Dacht die miep serieus dat ze de hele band moesten afkijken? Come on, even zoeken dat duurt hoogstens een kwartiertje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:01 schreef Thanaz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |