Gewoon je brug naar beneden schroevenquote:
Haha nice!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
Studentenfeestjes blijven het leukst om te spelen, vooral als 80% van het publiek uit meisjes bestaat
HIJG
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
Studentenfeestjes blijven het leukst om te spelen, vooral als 80% van het publiek uit meisjes bestaat
HIJG
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een half jaar met 1 setje snaren?![]()
In die tijd heb ik al minstens 10 setjes doorheen gejaagd.
Waarschijnlijk speel ik een heel andere stijl dan jullie gok ik..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook
Maar moet zeggen, met zo'n rollerbridge breek ik ze wel minder snel
Donequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Willen jullie op ons stemmen?. http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
Als je je bevestigingsmail van KinkFM forward naar kinkfm(at)conorach.nl kun je een gesigneerde promo winnen.
Bij voorbaat zeg ik al: er mogen andere in...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef Cynic het volgende:
Morgen eens kijken of die EMG-HZ van mijn bariton een beetje klinken.
En anders moeten er andere in.
Dat is wel veelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een half jaar met 1 setje snaren?![]()
In die tijd heb ik al minstens 10 setjes doorheen gejaagd.
Spam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Als je je bevestigingsmail van KinkFM forward naar kinkfm(at)conorach.nl kun je een gesigneerde promo winnen.
Gaaf nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spam.
Voted.
Als we dan toch bezig zijn met spam.
Lekker nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spam.
Voted.
Als we dan toch bezig zijn met spam.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekker nummer
En Witch, gestemd en gemaild
Het gaat om de ibanez gsa60quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon je brug naar beneden schroeven
Wat voor gitaar heb je?
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt van de gitaren die ik op dit moment in huis heb
[ afbeelding ]
Er missen er nog 3 geloof ik. En ik bedenk me dat ik nog maar één keer een gitaar heb weggedaan, die heb ik toen met Menno geruild.
Heb net gestemd. Jullie stonden op 34%.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Twee woorden. Custom Shop.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef Ibanez16 het volgende:
Op ebay een schitterende Charvel gezien, maar waarom zijn die dingen, zelfs 2e hands, zo fucking duur![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/Charvel-USA-Custom-Shop-Strat-Reno-Ferrari-Red-Floyd-NR-/280510721550?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item414fbdee0e
Ik vroeg me al af of dat John Mayer in je icon is of David Boreanaz. Gister was John Mayer op een van de cultuur/muziek zenders op de kabel. Hij speelde met twee extra gitaristen en twee bassisten. Ik had maar tijd om 1 nummertje te luisteren, maar het klonk wel relaxed. Niet te druk met zoveel snaren op het podium.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef LeNick het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk speel ik een heel andere stijl dan jullie gok ik..![]()
![]()
en jullie meer scheuren op de gitaar
mooie woorden en zeker waar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
HIJG
Welke liedjes deed ie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef guitarist het volgende:
Ik kijk Pinkpop Live op 3voor12, ik ben echt zwaar onder de indruk van John Mayer. Helemaal na het concert van the Editors ervoor.![]()
Ty!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Heartbreak Warfare
Crossroads
No Such Thing
Vultures
Who Says
Waiting On The World To Change
Bigger Than My Body
Why Georgia
Half Of My Heart
Gravity
| Forum Opties | |