- Hij verwijdert posts zonder reden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Swarma?
Hij doet dit in zijn vrije tijd hoor en doet ook gewoon zijn best.
Niets alleen hij mag best wat positiever reagerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Swarma?
Hij doet dit in zijn vrije tijd hoor en doet ook gewoon zijn best.
REDEN MET EEN Nquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
- Hij verwijdert posts zonder rede.
- Hij gooit topics op slot zonder rede.
- Argumenteren doet die niet.
En als je hem daarop aanspreek dan krijg je hoogstwaarschijnlijk nog geen fatsoenlijke reactie.
En toch werkt gewoon fatsoenlijk antwoord geven bij verreweg de meeste users het beste. Niet alleen op dat moment maar ook om herhaling te voorkomen. Want als je bot/kortaf doet en niet fatsoenlijk antwoord ontstaat er ergernis waardoor er alleen maar vervelender gedaan wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan moet hij maar meer tijd in van die falende losers steken, in de kans dat een van die 100 klootzakken die weten dat ze aan het trollen, het toch niet expres deed? Ik begrijp hem prima iig.
Rede was ook goed geweest.quote:
quote:1re·de de; v(m) 1 het begrips- en onderscheidingsvermogen vd mens; het gezond verstand
Dit dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toch werkt gewoon fatsoenlijk antwoord geven bij verreweg de meeste users het beste. Niet alleen op dat moment maar ook om herhaling te voorkomen. Want als je bot/kortaf doet en niet fatsoenlijk antwoord ontstaat er ergernis waardoor er alleen maar vervelender gedaan wordt.
Zquing & Adelante, niets dan lof.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Van adelante en zquing krijg je normaal antwoord.
O.us is er net dus die doet zijn best.
En SF is er bijna nooit
Awwwww, je eerste mopperpost!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef o.us het volgende:
Jongens, het is wel genoeg en duidelijk zo.
Dat dus. Zijn gedrag heeft me mijn eerste ban opgeleverd. Derhalve kan ik hier wel baggeren op het autistische gedrag wat swarma vertoont, maar nu ben ik bang dat ie me weer gaat bannen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
- Hij verwijdert posts zonder reden.
- Hij gooit topics op slot zonder reden.
- Argumenteren doet die niet.
En als je hem daarop aanspreekt dan krijg je hoogstwaarschijnlijk nog geen fatsoenlijke reactie.
Crewbashing = 2 wekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat dus. Zijn gedrag heeft me mijn eerste ban opgeleverd. Derhalve kan ik hier wel baggeren op het autistische gedrag wat swarma vertoont, maar nu ben ik bang dat ie me weer gaat bannen.
Ik vind die naïviteit wel schattigquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef o.us het volgende:
Jongens, kunnen jullie niet gewoon hiermee stoppen wanneer ik dat vraag?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef ukga het volgende:
mensen....Ook zonder plaatje is het nog schijtirritant en absoluut niet grappig meer of ooit grappig geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
Ik haat je trouwens niet hoor. 's Ochtends ben ik alleen niet te genieten. Hoop dat het wederzijds is.quote:
Geëdit, note gegeven, ik ga hem PMen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Ook zonder plaatje is het nog schijtirritant en absoluut niet grappig meer of ooit grappig geweest.
Ik jou ook niet hoor, geen enkele FOK!ker zelfsquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik haat je trouwens niet hoor. 's Ochtends ben ik alleen niet te genieten. Hoop dat het wederzijds is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik jou ook niet hoor, geen enkele FOK!ker zelfs
Behalve marokk..Bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |