In dat geval, gelukkig maar dat één stem geen verschil maaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef DE_krumpel het volgende:
nee en nee
ik stem partij voor de dieren![]()
want KONIJNTJES
Hahahahahaha, dat is politiek ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die andere mensen hun mening opdringen..
Ja dat politici dat doen, daar zeg ik niks van. Dat is hun werk. Maar van de een of andere dufus die zichzelf erop betrapt dat het hem ineens lukt om helemaal zelfstandig een mening te vormen, en dan ook maar aanneemt dat dat wel een steekhoudende mening is ook, van zo iemand hoef ik niets opgedrongen te krijgen, thankyou.quote:
Haha, ik heb het ook over mensen die zich erin verdiepen. De gemiddelde Nederlander weet in mijn ogen te weinig om te beslissen wat de partij'en nou precies kunnen gaan bereiken. Maar wanneer er meer mensen zijn die hun mening proberen op te dringen, zal het voor jou als stemmer misschien ook makkelijker worden om te weten welke idee'en ook daadwerkelijk rieël zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat politici dat doen, daar zeg ik niks van. Dat is hun werk. Maar van de een of andere dufus die zichzelf erop betrapt dat het hem ineens lukt om helemaal zelfstandig een mening te vormen, en dan ook maar aanneemt dat dat wel een steekhoudende mening is ook, van zo iemand hoef ik niets opgedrongen te krijgen, thankyou.
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef DE_krumpel het volgende:
nee en nee
want KONIJNTJES
en tomaten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef DE_krumpel het volgende:
nee en nee
want KONIJNTJES
Ook van mensen die zich erin verdiepen wil ik niet horen waar ik volgens hen op dien te stemmen. Ik kan dat prima voor mezelf bepalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef Wesleyz het volgende:
Haha, ik heb het ook over mensen die zich erin verdiepen.
Ook al is het de doel van die gene om je ook daadwerkelijk zijn mening aan te praten, blijf jij die gene die de uiteindelijke keuze maakt. Waardoor ze het dan natuurlijk ook moeten accepteren wanneer je er anders over denkt dan deze persoon die je wilt overhalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook van mensen die zich erin verdiepen wil ik niet horen waar ik volgens hen op dien te stemmen. Ik kan dat prima voor mezelf bepalen.
Mij vertellen waar ze op stemmen incluis argumentatie is prima natuurlijk, zolang ik maar niet geacht word die mening over te nemen.
Je vindt het tof dat ik de enige ben? Oftewel, als er meer waren geweest die serieus reageerden had je het niet zo tof gevonden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Wesleyz het volgende:
Wel tof dat je ongeveer de enige bent die serieus hier reageerd
Toen ik op 'invoeren' gedrukt had wist ik dat ik het verkeerd geformuleerd hadquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je vindt het tof dat ik de enige ben? Oftewel, als er meer waren geweest die serieus reageerden had je het niet zo tof gevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |