abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82049749
Met Teeven en hun huidige HRA standpunt zijn ze geen liberale partij. Pas als ze die dingen aanpassen zou ik weer overwegen VVD te stemmen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:12:39 #102
300256 CarolusV
Plus Ultra
pi_82050414
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit is heel erg typisch VVD hoor. Die partij is al jaren enkel in naam liberaal. Het is ook niet voor niks dat Rutte zo graag met de PVV in zee wil gaan...
Wat een bullshit weer, en deze conclusie trek je op basis van een paar uitspraken.
pi_82055015
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:12 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer, en deze conclusie trek je op basis van een paar uitspraken.
Want jij vindt de VVD wél liberaal?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:45:08 #104
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_82056098
VVD -37 zetels
pi_82056930
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:12 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Niet op een paar uitspraken maar op het jarenlang volgen van hun partijprominenten en programma's. Er is weinig of niks liberaals meer in te vinden.

Wel knap trouwens dat je denkt te weten op basis waarvan ik mijn conclusies trek
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_82061002
VVD liberaal noemen
If I had to choose a religion, the sun as the universal giver of life would be my god.
pi_82061628
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef esreality het volgende:
VVD liberaal noemen
Ze zijn neoliberaal maar dat telt denk ik niet.
pi_82061793
Wat ik eerder hierover postte:
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:11 schreef OldJeller het volgende:
Een hoop mensen die zich redelijk in VVD partijpunten kunnen vinden, stemmen komende verkiezingen niet op de VVD, maar gaan bv voor D66. Dat komt voornamelijk door het soort ideeën dat van Fred Teeven komt. De eerste V in VVD wordt steeds uitgehold.

VVD: overal preventief fouilleren

Of:

Die sociale druk en de schending van privacy maken het grote onderzoek omstreden. ,,Onzin, als je niks te verbergen hebt, heb je niets te vrezen,’’ meent Tweede Kamerlid Fred Teeven (VVD). ,,Ik vind dit een heel goede zaak. Het scheelt veel tijd en leidt tot het oppakken van meer daders.’’ Zijn CDA-collega Sybrand van Haersma Buma zou DNA-onderzoek het liefst verplicht stellen. ,,Maar dit is al een mooie stap in de goede richting,’’ zegt hij.
AD.nl April 2007.

Mensen moeten juist het idee hebben dat ze in de gaten worden gehouden”, zegt VVD-parlementariër Fred Teeven

Je moet ze uit de anonimiteit halen. Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen, die hebben immers niets te verbergen?

[..] over de vraag hoe lang telefoon- en internetproviders de bel- en e-mailgegevens van hun klanten moeten bewaren.
Van Teeven daarentegen zou het nog wel langer mogen dan 18 maanden. Hij zou er, zegt hij, zelfs geen moeite mee hebben als de telecommunicatiegegevens voor altijd zouden worden bewaard, zodat opsporingsautoriteiten er zonodig altijd nog bij kunnen. „Waarom moet je het opsporingsdiensten onnodig moeilijk maken?”, aldus de oud-officier van justitie.

Van Teeven mogen er dan ook best op veel meer plaatsen camera’s worden opgehangen. „Hoe meer je mensen elektronisch kunt volgen, hoe meer agenten je vrijspeelt voor fysiek toezicht op straat”, redeneert hij.
Trouw Januari 2008

En het bericht dat een paar posts hierboven werd gepost.
Dit gaat de VVD stemmen kosten. Die man is werkelijk slecht voor de partij, maar ook voor de samenleving mochten zijn ideeën ooit bewerkstelligd worden.
Daarnaast vraag ik mij ook af of deze punten die hij aandraagt door de hele VVD ondersteund worden, of niet. Waarschijnlijk is er wel steun voor, actief dan wel passief. Anders hoorde je wel andere geluiden/tegenspraak.

De VVD zou zich los moeten maken van Fred Teeven en zijn zotte ideeën.
pi_82061812
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:14 schreef n3z het volgende:
Ze zijn neoliberaal maar dat telt denk ik niet.
Nee, het zijn neocons.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:26:48 #110
183637 visdiefje
algemeenste stern
pi_82061955
Die Fred Teeven had beter bij Leefbaar Nederland kunnen blijven ...
pi_82062243
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef OldJeller het volgende:
Wat ik eerder hierover postte:
[..]

Dit gaat de VVD stemmen kosten. Die man is werkelijk slecht voor de partij, maar ook voor de samenleving mochten zijn ideeën ooit bewerkstelligd worden.
Daarnaast vraag ik mij ook af of deze punten die hij aandraagt door de hele VVD ondersteund worden, of niet. Waarschijnlijk is er wel steun voor, actief dan wel passief. Anders hoorde je wel andere geluiden/tegenspraak.

De VVD zou zich los moeten maken van Fred Teeven en zijn zotte ideeën.
Past er toch prima bij? Als je gaat voor een rijke 10% procent en een voor de rijkdom van die 10% sappelende 90%, dan moet je natuurlijk wel de machtsmiddelen hebben om de gewone loonslaaf te onderdrukken.
  Redactie Frontpage zaterdag 29 mei 2010 @ 15:41:56 #112
145738 superworm
is erbij
pi_82062342
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, het zijn neocons.
Idd.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_82062396
zo jammer dat fred teeven nr 3. is.. als ie nou nr 60 ofzo was.. oke..
There are only 151 Pokémon.
pi_82062451
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
Staat hij echt zo hoog op de lijst bij de VVD? Dat wist ik helemaal niet.

Is wel een teken aan de wand dat Fred Teeven schijnbaar belangrijk wordt gevonden bij de VVD en als een toonaangevend man wordt gezien, anders zetten ze hem niet op plek 3.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_82062515
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken? Dit is het ware gezicht van de VVD. Teeven is niet voor niks op 3 gekomen, de VVD heeft altijd schijt gehad aan privacy en bescherming van de burger tegen de staat.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:46:59 #116
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_82064104
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? Dit is het ware gezicht van de VVD. Teeven is niet voor niks op 3 gekomen, de VVD heeft altijd schijt gehad aan privacy en bescherming van de burger tegen de staat.
Daarom staat op (voor het eerst op de lijst) nummer 4 Jeanine Hennis, juist een voorvechter van de privacy. Die biedt Teeven genoeg tegenstand en is het op veel punten compleet met hem oneens. Teeven staat alleen zo hoog om de conservatieven tevreden te houden. Geloof mij ik zou hem ook liever kwijt zijn, maar zijn uitspraken hebben geen brede draagkracht binnen de VVD.

Jeanine Hennis heeft ervoor gezorgd dat de Amerikanen niet al onze gegevens automatisch krijgen en stemde tegen het voorstel om data op te slaan.

Ik zou de partij niet afschrijven op de uitspraken van één persoon.
pi_82064433
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef Tweek het volgende:

[..]

Daarom staat op (voor het eerst op de lijst) nummer 4 Jeanine Hennis, juist een voorvechter van de privacy. Die biedt Teeven genoeg tegenstand en is het op veel punten compleet met hem oneens. Teeven staat alleen zo hoog om de conservatieven tevreden te houden. Geloof mij ik zou hem ook liever kwijt zijn, maar zijn uitspraken hebben geen brede draagkracht binnen de VVD.
Jawel hoor, de conservatieven maken al tientallen jaren de dienst uit binnen de VVD.
quote:
Jeanine Hennis heeft ervoor gezorgd dat de Amerikanen niet al onze gegevens automatisch krijgen en stemde tegen het voorstel om data op te slaan.
Die Pyrrusoverwinning ja. De VVD loopt altijd wel vooraan om alles wat die Amerikanen doen te steunen. Dat het EP af en toe met zijn kunstgebitje klappert tegen de EC doet daar niet aan af.
quote:
Als eentje zich een keer verspreekt of zich laat meeslepen door enthousiasme niet. Maar Teeven staat al heel zijn leven niet alleen voor een onbetrouwbaar en leugenachtig OM dat rechtsbeginselen aan zijn laars lapt om de crimefighter uit te hangen, Teeven staat ook zijn hele politieke carriere al voor de Big Brother politiestaat. Als je die man op 3 zet dan is het volkomen helder waar de VVD staat.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:05:41 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_82064630
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jawel hoor, de conservatieven maken al tientallen jaren de dienst uit binnen de VVD.
[..]

Die Pyrrusoverwinning ja. De VVD loopt altijd wel vooraan om alles wat die Amerikanen doen te steunen. Dat het EP af en toe met zijn kunstgebitje klappert tegen de EC doet daar niet aan af.
[..]

Als eentje zich een keer verspreekt of zich laat meeslepen door enthousiasme niet. Maar Teeven staat al heel zijn leven niet alleen voor een onbetrouwbaar en leugenachtig OM dat rechtsbeginselen aan zijn laars lapt om de crimefighter uit te hangen, Teeven staat ook zijn hele politieke carriere al voor de Big Brother politiestaat. Als je die man op 3 zet dan is het volkomen helder waar de VVD staat.
Als de VVD echt voor alle uitspraken stond waren die wel terug te vinden in het verkiezingsprogramma, maar daar lees ik voor als nog niets over een downloadverbod. Maar nog maals van mij mag Teeven ook de partij uitgegooid worden.

Voorlopig heb ik voldoende vertrouwen in Hennis om mijn beslissing over de VVD niet te baseren op de uitspraken van Teeven.
pi_82064759
De VVD heeft zelfs een filmpje met Fred Teeven prominent op hun website staan.

Dit filmpje:

En dit staat er over privacy op hun site:

"Inbreuken op de privacy zijn toegestaan voor criminaliteitsbestrijding, met inbegrip van terrorismebestrijding......"
pi_82064975
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:05 schreef Tweek het volgende:

[..]

Als de VVD echt voor alle uitspraken stond waren die wel terug te vinden in het verkiezingsprogramma, maar daar lees ik voor als nog niets over een downloadverbod. Maar nog maals van mij mag Teeven ook de partij uitgegooid worden.
Die zijn ook duidelijk terug te vinden in hun stemgedrag en hun beleid van de laatste tientallen jaren. Hun halfslachtige poging het program op te leuken met wat compleet vrijblijvende slagen in de lucht wat betreft privacy doen daar niet aan af.

De VVD staat voor Teeven, Teeven staat voor de VVD. Als je Teeven de partij uitgooit, mag je de rest van de VVD inclusief Rutte er ook uitgooien, want zo is de VVD. Accepteer de feiten en realiseer je waar de VVD staat.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:21:55 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_82065138
Natuurlijk wil hij nu geen tap op elke computer. Er is geen draagvlak. Daarom wil hij het over 5 jaar, wanneer hij de kamer langzaam heeft kunnen laten wennen aan het idee.

Met alle respect, maar het gedachtengoed van Fred Teeven is schadelijker voor dit land dan al zijn favoriete piraten, terroristen en pedofielen bij elkaar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_82067656
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:26 schreef visdiefje het volgende:
Die Fred Teeven had beter bij Leefbaar Nederland kunnen blijven ...
Waarom? Hij past toch juist zeer goed in het huidige VVD-profiel?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_82121597
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:21 schreef eleusis het volgende:
Natuurlijk wil hij nu geen tap op elke computer. Er is geen draagvlak. Daarom wil hij het over 5 jaar, wanneer hij de kamer langzaam heeft kunnen laten wennen aan het idee.

Met alle respect, maar het gedachtengoed van Fred Teeven is schadelijker voor dit land dan al zijn favoriete piraten, terroristen en pedofielen bij elkaar.
Animal Farm
  maandag 31 mei 2010 @ 11:24:43 #124
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_82135645
Doei privacy

Hennis is goed bezig met privacy maar dat is in het EP. In het EP werkt ze nauw samen met D66 en GroenLinks (ja serieus het kan ). Hier in de 2e kamer zal ze zoals het er naar uit ziet samenwerken met PVV en CDA. Dat wordt dus Teeven die de touwtjes in handen krijgt op het gebied van privacy en terrorisme etc....

VVD
  maandag 31 mei 2010 @ 13:09:49 #125
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_82139740
"Mensen moeten juist het idee hebben dat ze in de gaten worden gehouden"

Ik word echt helemaal naar van zulke uitspraken. En ook al staat hij pas 3e op de lijst, waarom zou je het risico willen lopen dat zijn ideeën speerpunten van de VVD worden? Ik begrijp echt niet waarom je daarvoor zou tekenen.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_82150201
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef Tweek het volgende:

[..]

Teeven staat alleen zo hoog om de conservatieven tevreden te houden. Geloof mij ik zou hem ook liever kwijt zijn, maar zijn uitspraken hebben geen brede draagkracht binnen de VVD.

Teeven ventileert niet enkel zijn eigen mening, maar het standpunt van de VVD.

En wat ik zelf belangrijk vind, hoe verhoudt uw mening op dit punt zich tot de standpunten van de VVD? Bent u hier om uw eigen mening te verkondigen, of zijn dit ook de standpunten van de VVD?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef FredTeeven het volgende:

Nee, dit zijn de VVD standpunten!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:59:22 #127
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82150308
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Teeven ventileert niet enkel zijn eigen mening, maar het standpunt van de VVD.

En wat ik zelf belangrijk vind, hoe verhoudt uw mening op dit punt zich tot de standpunten van de VVD? Bent u hier om uw eigen mening te verkondigen, of zijn dit ook de standpunten van de VVD?
[..]

dat maakt de VVD nog een stuk enger.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:01:51 #128
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82150450
Blijft leuk om te zien hoe al die VVD fanboys dit steeds alleen bij Teeven in de schoenen proberen te schuiven

Tijd om wakker te worden jongens, de VVD is een partij geworden die in het Noord-Koreaans parlement niet zou misstaan op veel punten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82191833
Walgelijk
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:09:56 #130
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_82193859
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef Kandidaatzoveel het volgende:
Walgelijk
STEMT ALLEN OP DEZE LIBERALE PARTIJ!1! STOP DE INTERNETCRIMINELEN!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82211361
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

STEMT ALLEN OP DEZE LIBERALE PARTIJ!1! STOP DE INTERNETCRIMINELEN!!!!

IK krijg bijna de neiging om op PIRATEN te gaan stemmen!

Of liever nog:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')