De daadwerkelijk quotes op twitter:quote:Huilende bijstandsmoeder niet blij met Netwerk
Geplaatst op vrijdag 28 mei 2010 om 12:28
Erna Smeekens, de bijstandsmoeder die donderdag in EO Netwerk in huilen uitbarstte toen zij met de VVD-plannen werd geconfronteerd, is niet blij met de uitzending van het programma. Volgens Smeekens heeft de EO wel heel erg de nadruk gelegd op haar tranen. “Ik had wel gedacht dat ze precies dát stukje eruit zouden pikken. Wel érg weinig voor drie uur filmen“, zegt ze op Twitter.
quote:http://twitter.com/Cristien1/status/14857711420: @FemkeHalsema Rutte kreeg te zien en horen dat de bijstandmoeders kapot gaan door zijn plan #huilendemoedersoptv
http://twitter.com/ernasmeekens/status/14859256392Cristien1 Ze krijgen ons niet kapot hoor. TV pakt van 3 uur filmen 3 min, en dat is dan precies die min. wanhoop. Maar t gaat niet gebeuren
Eenzijdige feitenquote:
mocht dit echt zo zijn... wat een slinkse media danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Jud1th het volgende:
Prachtig voorbeeldje spin, dit artikel:
[..]
De daadwerkelijk quotes op twitter:
[..]
Op dit moment worden er tientallen telefoontjes gepleegd vanuit het VVD Partijkantoor. Het zou me niets verbazen als de mevrouw in kwestie over een half jaar in een nieuwe auto rondtuft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Jud1th het volgende:
[..]
[..]
Is dit dan ook niet een subjectieve feit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:05 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Jouw subjectieve feiten.
Het feit is dat de VVD Nederland uitkleed. Jakhalzen zijn het. Botte bijl hakkers.
Tuurlijk, wat een onzin postquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:13 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Op dit moment worden er tientallen telefoontjes gepleegd vanuit het VVD Partijkantoor. Het zou me niets verbazen als de mevrouw in kwestie over een half jaar in een nieuwe auto rondtuft.
Is dat ook weer niet goed?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:13 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Op dit moment worden er tientallen telefoontjes gepleegd vanuit het VVD Partijkantoor. Het zou me niets verbazen als de mevrouw in kwestie over een half jaar in een nieuwe auto rondtuft.
Die vond een paar minuten Netwerk al spannend. Nu wordt ze de Nederlandse Joe the Plumberquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef Tweek het volgende:
Blog van haar van voor de uitzending: http://www.vrouwonline.nl/weblog/ernaerna/6537/netwerk
Oh ja, het is een complot. De VVD gaat haar zwijggeld betalen natuurlijk. Dat we dat niet doorhadden zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:13 schreef dramatiek het volgende:
Het ontgaat me wat de tweet van Halsema hiermee te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Jud1th het volgende:
[..]
[..]
Waarom komt google dan met dit resultaat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Jud1th het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heeft Erna het snel aangepast.quote:erna smeekens (ernasmeekens) on Twitterhad wel gedacht dat ze precies dát stukje eruit zouden pikken, maar was al met al wel érg weinig voor 3 uur filmen. Heb veeeel meer gezegd. about 13 hours ...
twitter.com/ernasmeekens
quote:had wel gedacht dat ze precies dát stukje eruit zouden pikken, maar was al met al wel érg weinig voor 3 uur filmen. Heb veeeel meer gezegd.
about 13 hours ago via TweetDeck
http://tinyurl.com/33dbocmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er subjectief aan? Er staan geen onwaarheden in voor zover ik weet.
Ik wist dat je daarmee zou komen. Punt voor jouquote:
Dus je wist dat je met je post fout zat, maar het toch als verdediging opwierp met als doel de discussie te 'winnen', je lijkt wel een rechtenstudent (nee serieus, een vriend van me doet dit soort dingen ook de hele tijd)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen. Punt voor jou
Fiscaal Recht hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Dus je wist dat je met je post fout zat, maar het toch als verdediging opwierp met als doel de discussie te 'winnen', je lijkt wel een rechtenstudent (nee serieus, een vriend van me doet dit soort dingen ook de hele tijd)
Zie OP en TT...het gaat hier absoluut niet meer om de inhoud. Eriksd voert gewoon campagne voor de VVDquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Dus je wist dat je met je post fout zat, maar het toch als verdediging opwierp met als doel de discussie te 'winnen', je lijkt wel een rechtenstudent (nee serieus, een vriend van me doet dit soort dingen ook de hele tijd)
Grappig om dat van jou te horen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Zie OP en TT...het gaat hier absoluut niet meer om de inhoud. Eriksd voert gewoon campagne voor de VVD
En jij campagne tegen de VVD. Dat is ieders goed recht, zolang het zonder gescheld gebeurd. Jij mag het volgende topic aanmaken, met een zo tendentieuze OP en TT als je wilquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Zie OP en TT...het gaat hier absoluut niet meer om de inhoud. Eriksd voert gewoon campagne voor de VVD
Ik zie wat met de topics van Echtgaaf gebeurd. Die worden blijkbaar gewoon gesloten zonder dat hij scheldt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En jij campagne tegen de VVD. Dat is ieders goed recht, zolang het zonder gescheld gebeurd. Jij mag het volgende topic aanmaken, met een zo tendentieuze OP en TT als je wil
En jij een lastercampagne tegen de VVD. Je zit zelfs mods te beschuldigen van partijdigheid als het je niet bevalt. Het begint nou allemaal een beetje sneu te worden hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef dramatiek het volgende:
Er staat nog steeds niet dat ze ontevreden is over de uitzending. Dat is een verzinsel van de 'journalist' die dat krantenartikel heeft geschreven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef Wokkel het volgende:Waarom komt google dan met dit resultaat?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |