10 over 10 bedoel jequote:Op maandag 31 mei 2010 01:43 schreef Burakius het volgende:
Vaak als er weer een vrouw met 40 rijd op plekken waar je 60 mag, dan scheur ik er keihard langs met boze blik inclusief. (zie je ze zitten met blik RECHT vooruit en twee handjes netjes kwart voor 10 etc.).
Ik wou er nog bij zetten dat het nog wat anders kan zijn, maar ik had het al getypt en op mijn laptop is backspace wat moeilijker te bereikenquote:
Gast moet je je eens inbeelden hoe je je stuur vast hebt als je kwart voor 10 rijdtquote:Op maandag 31 mei 2010 01:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wou er nog bij zetten dat het nog wat anders kan zijn, maar ik had het al getypt en op mijn laptop is backspace wat moeilijker te bereiken. Lamreden maar ja. Tevens wat ben jij toch een mierenneuker zeg.
Dus dat.. Waar heb jij leren klokkijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast moet je je eens inbeelden hoe je je stuur vast hebt als je kwart voor 10 rijdt
Kwart voor 10!quote:Op maandag 31 mei 2010 01:43 schreef Burakius het volgende:
Vaak als er weer een vrouw met 40 rijd op plekken waar je 60 mag, dan scheur ik er keihard langs met boze blik inclusief. (zie je ze zitten met blik RECHT vooruit en twee handjes netjes kwart voor 10 etc.).
Tijdgebrekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Helaas is tijdgebrek niet zo comfortabel. We zijn niet allemaal 65+.
Precies, het is niet zo lastig om vijf minuten eerder te vertrekken. Ik kom alleen te laat als er een ongeluk gebeurd is, waar er rijstroken zijn dichtgegooid. En dat duurt ook langer dan nodig, maar er zijn gewoonweg veel automobilisten die het begrip ritsen na twintig jaar nog niet doorhebben. Liever gaan ze zorgen dat er niemand tussenkomt. Gevolg, extra opstoppingquote:
bwehhehehehequote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast moet je je eens inbeelden hoe je je stuur vast hebt als je kwart voor 10 rijdt
Donker oranje, is dat niet Babel, Engelaar en de Jong?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef DroogDok het volgende:
- door "donker oranje", zou ik niet meer moeten doen, te gevaarlijk en bovendien dure bekeuringen
Niet altijd schatje. Soms ligt het echt aan externe factoren. En daar kunnen we niet altijd rekening mee houden.quote:
Wat voor spannende externe factoren heb je dan allemaal waar je geen rekening mee kan houden?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef EINZ het volgende:
[..]
Niet altijd schatje. Soms ligt het echt aan externe factoren. En daar kunnen we niet altijd rekening mee houden.
Golfpaupers die met onvoorzichtig rijgedrag een auto ongeluk met bijbehorende afgesloten rijbanen hebben geregeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor spannende externe factoren heb je dan allemaal waar je geen rekening mee kan houden?
Als daar een flitspaal stondquote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef mstr het volgende:
Gisteren door een nogal erg rood verkeerslicht rijden met 110 km/u waar je 80 km/u mag.
Even een verkeerde inschatting van 'dat red ik nog wel'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |