Denken dat het verkeer in de VS beter is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Het inhaalverbod rechts moet gewoon worden afgeschaft, net zoals in sommige staten in Amerika.
Iedereen rijdt dan gewoon in zijn eigen baantje en netto heb je veel minder zijdelingse verplaatsing. En de doorstroom is veel beter, want je kan eigenlijk altijd iemand inhalen.
Helemaal gelijk. Nederland is de top 1 of top 2 van veiligste landen mbt het verkeer en dat moeten we graag houden zo. Wat een asos zitten er hier op fok!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Kieswiel het volgende:
Op de fiets ga ik er altijd vanuit dat er asociale mongolen in de auto zitten. Ik word meestal belachelijk gemaakt omdat ik zo voorzochtig rij maar dit topic bewijst dan toch weer mijn gelijk, bedankt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HARD rijden kan iedereen
mits je geen 2CV hebt oid natuurlijk
Zoals ik in mijn posts aangaf rijd ik altijd wel iets te hard, maar asociaal hard (200+) heb ik misschien 3 keer gedaan in de afgelopen 4 jaar en dan op een snelweg die volledig vrij was (zondagmorgen half 6 zijn er weinig auto's op de weg)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Kansloos idd, hard rijden is geen kunst. En met die snelheden alleen maar heel dom. Als er dan iets gebeurt zit je er ECHT meteen bovenop, en als ze je pakken ben je zo je rijbewijs en wellicht je wagen ook nog kwijt
Heldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die dingen kunnen ook nog aardig hard hoor! 12 mei heb ik (met 3 personen in de auto erbij) nog 115 gereden
Inderdaad, ik rijd wel vrijwel altijd te hard, maar dan hebben we het over 10 á 20 km. Soms wel wat uitschieters, maar geen >200 km/h, das gewoon plain stupidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn posts aangaf rijd ik altijd wel iets te hard, maar asociaal hard (200+) heb ik misschien 3 keer gedaan in de afgelopen 4 jaar en dan op een snelweg die volledig vrij was (zondagmorgen half 6 zijn er weinig auto's op de weg)
Bovendien rijd ik dan in belgie als nederlandse en dan ben je dus al sneller je rijbewijs kwijt als in nederland
ik praat mijn keren ook niet goed trouwens en doe het echt niet regelmatig.
Liever niet, ik kom nog graag thuis bij mn kleine
Ik viel in slaap, was in belgie, vent bezorgd thuis natuurlijk (ik werd iig verwacht) maar had geen gsm en kon dus niemand laten weten dat ik ff tukkie ging doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik rijd wel vrijwel altijd te hard, maar dan hebben we het over 10 á 20 km. Soms wel wat uitschieters, maar geen >200 km/h, das gewoon plain stupid
Trouwen?quote:
moet ik in de vergadering gooien, geloof dat je niet in mn sig pastquote:
échte liefde kent geen grenzenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik in de vergadering gooien, geloof dat je niet in mn sig past
Jij hardrijdende trouwsletquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik in de vergadering gooien, geloof dat je niet in mn sig past
op fok blijkbaar welquote:
quote:
Scholier zeker?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Miss-me het volgende:
met 4 mensen langs elkaar fietsen op een weg.
Die hebben dan ook allemaal GTI.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:32 schreef fs180 het volgende:
Koppeling in en uitrollen en weer optrekken als er weer zo'n turkenbusje zit te kleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
Jij komt er wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef sandertjuh het volgende:
Hierbij mijn lijstje
- Mensen die onnodig linksrijden opdrukken totdat ze aan de kant gaan
- Rechts inhalen als ze me niet snel genoeg een baantje naar rechts opduiken
- Mensen die niet genoeg gas geven bij het invoegen een beetje opdrukken en als ik er voorbij ga toch even laten blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ze is leren gas moeten geven
- Te hard rijden maar wel in dermate geval dat ik niet mijn rijbewijs kwijt zou raken bij eventuele staandehouding
mensen moeten gewoon het gaspedaal gebruiken waarvoor die is.. en niet met 70 km/h gaan invoegen..quote:
Nerd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Liteuser het volgende:
Gistermiddag een nieuwe leasebak met amper 2k km op teller, eens uittesten op een weg waar je 80 mocht.
Edit: pic van tel: [ afbeelding ]
Ding kon makkelijk 240 denk ik, maar moest gas lossen door drukte op weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |