Ze is al weg uit Oslo toch?quote:
Ik doelde op je foto's.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die rebus heb ik gemaakt om duidelijkheid te verschaffen, dat jij het niet snapt is een ander verhaal
je kan niet de letters door elkaar gooien en dan Ruik aan m;n reet er van maken,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:34 schreef Toempf het volgende:
Ja en in 'reken maar uit' zitten dezelfde letters als 'ruik aan m'n reet'
Jij ziet aan foto's hoe mensen in het dagelijkse leven zijn, knap hoor? Waar kan ik je gave lerenquote:
Wat irritant, als Friesland opeens het zuiden is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze gaat heel Nederland op zijn kop zetten met Engelse en Nederlandstalige muziek
na volgende week horen we niks meer van haarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze gaat heel Nederland op zijn kop zetten met Engelse en Nederlandstalige muziek
Aan de oostblokse vakjury zul je bedoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef serana82 het volgende:
oprotten met sineke!! en ik snap niet wie het in zijn hoofd heeft gehaald om vader abraham een lied te laten schrijven hiervoor!! we moeten gewoon ophouden...laat dit maar over aan de oostblokkers
Nogmaals ik ben geen trollquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef wise het volgende:
[..]
na volgende week horen we niks meer van haar
Nu nog even bij wat talkshows en kranten op bezoek om vervolgens in de vergetelheid te komen
En als je dit echt goed vind, spoor je niet of je bent een troll. Is natuurlijk gewoon het laatste gezien je postgeschiedenis/gedrag
lul nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben geen troll![]()
Ik zie haar als een goede volkszangeres
Nee dat liedje met die vampier was oh zo goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:31 schreef Gro251 het volgende:
Sieneke hahaha lelijk paard, vergelijk die trol maar eens met al dat lekkers dat er was...pfff echt. Dat nummer KOKHALZEN! NEderland staat weer op de kaart...sjonge.
Check mijn cover in m'n Sig, die komt minder kamper over namelijkquote:
Ik vind hem mooier dan de mijnequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Check mijn cover in m'n Sig, die komt minder kamper over namelijk
Daar heeft ze geen boventandjes. Da's ook best kamperig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef RichCalibier het volgende:
Check mijn cover in m'n Sig, die komt minder kamper over namelijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee dat liedje met die vampier was oh zo goed
Je wilt zeggen dat jij knap bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen boventandjes. Da's ook best kamperig.
Ja. Met boven- en ondertanden en zonder kampkleding en draaiorgelsmaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |