Dat was toch een voorbeeld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Zie hieronder wat een modje post, blackwhite is een andere uitvoering dus een andere optie dus 9:
Maar hoe dan ook, ik vind dat ze de vraag beter hadden moeten omschrijven. Dus X opties/uitvoeringen ipv kleuren..
[..]
Nee want dan krijg je de discussies. Je wil een winnaar en klaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Juist beter dat de vraag wat vaag omschreven is! Anders heeft iedereen het goede antwoord... Nu dus meer kans voor de mensen die het wel goed hadden!!! Wanneer komt de uitslag?
Oeps, ja. En het was eigenlijk best een heldere uitleg.quote:
Toch wel gisteren? Want je kon meedoen tot en met 11 juniquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef DonJames het volgende:
Best warm zo, in de tuin in de volle zon. Ik wou dat ik een parasol had!
Ik ook! 3 keer 9 ... 3 parasolsquote:
Ik hoop het want ik ben benieuwd naar de uitslag!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De winnaaars zijnnnn!
Maanvis
estranged
macrony
Van harte gefeliciteerd! En iedereen bedankt voor het meedoen!
ja ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu is nu nog wel nieuwschierig hoeveel mensen ook het GOEDE antwoord hadden.. ( en stiekum ook nog wel wie )
Inclusief kloontjes of exclusief?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu is nu nog wel nieuwschierig hoeveel mensen ook het GOEDE antwoord hadden.. ( en stiekum ook nog wel wie )
Goh!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:52 schreef svann het volgende:
Gefeliciteerd!
Nu is m'n belangstelling voor parasols gewekt -maar dat was ook de bedoeling, geloof ik.
En wat nu uiteindelijk als goede antwoord werd aangehoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef Maruna het volgende:
ben nog steeds nieuwsgierig naar het juiste antwoord, hoeveel verschillende antwoorden er waren en hoeveel het goed hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |