Zwart is iedegeval geen kleur. Wit weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef Maruna het volgende:
de vraag blijft, zijn wit en zwart kleuren, of had mijn tekenleraar gelijk?
blijkt dus toch een lastige opgave!quote:
Mooi, maar telt die witte dan ook mee of niet? Want er staat niet bij dat hij in die kleur verkrijgbaar isquote:Verkrijgbaar in de kleuren:
Parasol Solar Line 250 (Black)
Parasol Solar Line 250 (Green)
Parasol Solar Line 250 (Marine)
Parasol Solar Line 250 (Royal Grey)
rare manier van tellenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is heel simpel: Het aantal verschillende kleuren. Dus alle uitvoeringen vallen onder een kleur. Staan daar 5 opties, dan is het antwoord 5
Zie hieronder wat een modje post, blackwhite is een andere uitvoering dus een andere optie dus 9:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:56 schreef Cahir het volgende:
Zwart-wit uitvoering is geen nieuwe kleur. Het zijn er gewoon 8.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is heel simpel: Het aantal verschillende kleuren. Dus alle uitvoeringen vallen onder een kleur. Staan daar 5 opties, dan is het antwoord 5
Damned ik ook, lullig dat je je antwoord niet kan verbeteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Meegedaan. Kan er wel eentje gebruiken namelijk..lekker handig om slecht te lezen haha
kheb gewoon een fout antwoord erin geknald![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |