quote:Op zondag 30 mei 2010 14:01 schreef Anita. het volgende:
HOAX anitaweethet is een kloon!!!!!
ON:: vieze aso's
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:01 schreef Anita. het volgende:
HOAX anitaweethet is een kloon!!!!!
ON:: vieze aso's
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:01 schreef Flashbag het volgende:
Is ze nou al weer terug ik wil weten wat haar advocaat ervan zegt.
mongool ik ben helemaal van slag ik heb de hele nacht niet geslapen!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef Flashbag het volgende:
[..]___! SMEREN SMEREN SMEREN DAT ZAL DE HATERS LEREN JEWEETZZZ
quote:OFFICIËLE PERS VERKLARING:
Beste fans,
Mijn manager en advocaat heb ik inmiddels telefonisch gesproken. Mijn advocaat zal de directie van Fok wederom aan schrijven met het verzoek die paar fokkers is flink aan de tand te voelen. Mijn manager en advocaat volgen het forum aldaar zeer nauw omdat Sjonnie en ik het niet aankunnen. Er zijn inmiddels wat Anita accounts geopend op die site maar ik zit daar niet dus die zijn allemaal fake. Lieve fans wees sterk en laten we ons hier doorheen worstelen. Ik heb jullie al vaker gezegd dat schoonheid jaloerse mensen aantrekt. Ons motto: Smeren smeren dat zal je haters leren.
Liefs ,
Anita
JIJ KAN OOK WEL EENS EVEN NORMAAL DOEN HOOR!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat jullie tegen haar zitten te zieken.
PRECIES RECHT VOOR Z'N RAAP!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Anita. het volgende:
[..]
JIJ KAN OOK WEL EENS EVEN NORMAAL DOEN HOOR!!![]()
![]()
Ga je nou elke forum lopen trollen snol?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Anita. het volgende:
[..]
![]()
quote:Anita, Bjoetie goeroe (917)
vandaag, 14:13
Iemand dreigt dit alles op nujij te zetten! Wat is dat???
ga lekker op onzin.comquote:Op zondag 30 mei 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je nou elke forum lopen trollen snol?
Op fok is nou al de 3e keer dat ik je verlopen hasses mag aanschouwen
Jij bent een vieze troll.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Anita. het volgende:
[..]
![]()
Heb je al gegeten vandaag?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent een vieze troll.
Ik heb Anita op Hyves gesproken en ik waardeer haar erg!
Ik vraag toch ook niet wat jij hier doet...?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom post jij hier... zondag en niets beters te doen lijkt me ene optie
Daar heeft ze alleen last van omdat ze er last van wil hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat jullie tegen haar zitten te zieken.
Jij had er ondertussen al 10 moeten hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Moge jullie allemaal gestraft worden!
IP-ban!
Misschien wel 20quote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij had er ondertussen al 10 moeten hebben.
Haters gonna hate.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij had er ondertussen al 10 moeten hebben.
quote:Mijn god....Sjonnie zit echt te flippen hier nu en ik stort ook in. We gaan even 15 minuten eten om een beetje bij te komen. We proberen ons sterk te houden en ik hoop de fans en collega bjoetie goeroes ook
aha zie daar mijn mysterie fb kandidaatquote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Hoezo dom, met wat zwarte potloodlijnen op de kop wel de disco in komen?![]()
Ik zou juist zeggen dat een portier dan gaat vragen wat ze komt doen en waar haar begeleider is.
Je snapt het nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou juist zeggen dat een portier dan gaat vragen wat ze komt doen en waar haar begeleider is.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Beter doe je gewoon normaal tegen haar. Oetlul.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, ik kom niet meer bij.Gaat die domme snol ook nog eens janken.
En vooral dat stukje over haar vriend Sjonnie.
Het is toch fanfare?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Beter doe je gewoon normaal tegen haar. Oetlul.
Anita is een snol en Johnny een moghool. Mijn hoofd zit er een beetje van vol, want Anita is een snol en Johnny een moghool.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat nou noob.
Een beetje mensen hun leven zitten zuur maken. Internetheld.![]()
Nou doen we hetzelfde couplet, deze is niet hetzelfde als het eerste stuk tekst:quote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Anita is een snol en Johnny een moghool. Mijn hoofd zit er een beetje van vol, want Anita is een snol en Johnny een moghool.
Nou, 1 rijmpje voor je post vriend.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou doen we hetzelfde couplet, deze is niet hetzelfde als het eerste stuk tekst:
Loser.
Ik heb er meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering, dit is volgens mij echt mijn eerste legendarische topic!
God o godquote:
En ik EvationStudiosquote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef porsche1 het volgende:
Kijk dat gevecht wat ik bij dat filmpje heb met anita.Ik ben FistNL.
Onee, hyvesquote:@EvationStudios ik heb trouwens ook machtige vrienden op Hyves hoor. Wacht maar misschien kan roef iets beteken voor me inzake dit
quote:
quote:@FireFoxCosworth wat is dat voor maffe vraag. Op hyves heb ik 900 vrienden en een fanclub met ruim 3500 leden dus duh
4chan?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
Wie vind dat we haar moeten voorstellen aan /i/
Anita je lijkt wel 50, lelijkheid is zoals je al zegt een keuze.quote:
Anonymous op 4chan doet nietsquote:Op zondag 30 mei 2010 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4chan?
Doe maar niet, die maken haar helemaal af
Not your personal army!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
Nouuuuuuu...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Not your personal army!
En verder heeft ze nou niet echt iets gedaan dat ze dat zou verdienen he
Je kunt het ook gewoon trieste figuren noemen in plaats van dat 'Anonymous'.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Anonymous op 4chan doet niets
Ik bedoel de echte Anonymous. Die groep die de sites van de Australische overheid hadden geDoS'd en mensen hun leven hebben kapot gemaakt
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Graseter het volgende:
quote:
Nou, voor niets een subdomein aangemaakt op de site van /i/quote:Op zondag 30 mei 2010 17:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
![]()
Mirror die video for all that's good.
En alsof /i/ ook maar wat gaat doen, die snappen er toch geen ene kut van.![]()
Gast omdat het niet zo handig is zulke sites in het openbaar te posten.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:04 schreef porsche1 het volgende:
Graseter zegt:
*post dat eens op fok!
Waarom durf je het zelf niet he gras?
Chatlog! Ban!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:04 schreef porsche1 het volgende:
Graseter zegt:
*http://sitehier.org/anita/
*post dat eens op fok!
Waarom durf je het zelf niet he gras?
Daarom dusquote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast omdat het niet zo handig is zulke sites in het openbaar te posten.
Dan edit ik hem maar.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja vooral toen ze begon over haar vriend sjonnie die nog in zijn proeftijd zit. Maar volgens mij is ze wel serieus hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef Dynd het volgende:
Het is zoo erg dat ik zou denken dat het Anita één grote troll is. Maar dat kan gewoon niet.
Waarom?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
neequote:Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Mgoed ze doet verder geen vlieg kwaad, zullen we dr niet gewoon met rust laten?
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:40 schreef Dynd het volgende:
@dynd laat me met rust en ik heb geen snor en anders zou ik hem harsen dus je boeit me niet
anitaweethet 37 seconden geleden
Ze heeft advies van haar advocaat gekregen zo te zien.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:50 schreef porsche1 het volgende:
Anitaweethet
8 minuten geleden @FistNL dag
FistNL
3 minuten geleden @anitaweethet Hoi, ik ben er nog steeeds hoor schat.
anitaweethet
2 minuten geleden @FistNL hoi lieverd wie ben jij ook al weer? xjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |