Daar heeft ze alleen last van omdat ze er last van wil hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat jullie tegen haar zitten te zieken.
Jij had er ondertussen al 10 moeten hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Moge jullie allemaal gestraft worden!
IP-ban!
Misschien wel 20quote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij had er ondertussen al 10 moeten hebben.
Haters gonna hate.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij had er ondertussen al 10 moeten hebben.
quote:Mijn god....Sjonnie zit echt te flippen hier nu en ik stort ook in. We gaan even 15 minuten eten om een beetje bij te komen. We proberen ons sterk te houden en ik hoop de fans en collega bjoetie goeroes ook
aha zie daar mijn mysterie fb kandidaatquote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Hoezo dom, met wat zwarte potloodlijnen op de kop wel de disco in komen?![]()
Ik zou juist zeggen dat een portier dan gaat vragen wat ze komt doen en waar haar begeleider is.
Je snapt het nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik zou juist zeggen dat een portier dan gaat vragen wat ze komt doen en waar haar begeleider is.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Beter doe je gewoon normaal tegen haar. Oetlul.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, ik kom niet meer bij.Gaat die domme snol ook nog eens janken.
En vooral dat stukje over haar vriend Sjonnie.
Het is toch fanfare?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Beter doe je gewoon normaal tegen haar. Oetlul.
Anita is een snol en Johnny een moghool. Mijn hoofd zit er een beetje van vol, want Anita is een snol en Johnny een moghool.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat nou noob.
Een beetje mensen hun leven zitten zuur maken. Internetheld.![]()
Nou doen we hetzelfde couplet, deze is niet hetzelfde als het eerste stuk tekst:quote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Anita is een snol en Johnny een moghool. Mijn hoofd zit er een beetje van vol, want Anita is een snol en Johnny een moghool.
Nou, 1 rijmpje voor je post vriend.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou doen we hetzelfde couplet, deze is niet hetzelfde als het eerste stuk tekst:
Loser.
Ik heb er meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering, dit is volgens mij echt mijn eerste legendarische topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |