Ik vind dat je niet zo hoeft te doen CFMquote:
Anita, als het waar is wat Rectum zegt, mijn PM box staat voor je open hoor !quote:
Anita over Fok.quote:@Schatzkebratz Ja vin ik ook. Tis niet normaal dat ze daar op t forum zo jaloers doen. Laten ze zelf is wat aan hun uiterlijk doen pfffff ja toch. Maar goed ik en mijn vriendinnetjus zetten ons schrap en houden ons taai want uiteindelijk verloochend jeugdige schoonheid zich niet. Bedankt voor je steun en dikke knuffels
Anita, alsjeblieft, gedraag je toch gewoon naar je leeftijd en stop met deze meelijwekkende schreeuw om aandacht. Grappig ben je niet, slechts sneu. Heel erg sneu zelfs, dat dan weer wel. Ik kan slechts hopen dat je geen kinderen hebt. Mocht je ooit weer bij zinnen komen dan begrijp je wel waarom.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:44 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet weten dat Anita een troll is
Waarom zou je zo trollen ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:44 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
dat dus
kijk toch gewoon naar haar reacties ook op youtube..
zo debiel is niemand in real life
prachtige troll
Haar Hyves staat ook in de link bij het bovenste filmpjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
waarom is haar Hyves weg
Ik wilde net ff gaan kijken
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Anita... ik had eerst het vermoeden dat bij dat eerste filmpje zodra d'r mond openging onthuld zou worden dat ze een piemel heeft
De slechtste troll van een troll ditquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef anitaweethet het volgende:
Okay hier ben ik! Ik ben echt heus waar heel boos op jullie. Schande schande om mij en mijn fans zo naar benden te halen. Mensen hebben heel veel aan mijn tips en jullie maken het nu belachelijk. Wel eens na gedacht hoe onzeker die meiden met potlood streepjes door jullie nu de deur uit gaan? Echt schande! En dan ook nog beweren dat ik een penis heb!!!!! Weet je wel hoe veel problemen ik met Sjonnie nu heb hier door!!!!!???? Hij eiste een verplicht onderzoek ter plekke in de supermarkt toen ik dit bericht las op mijn blakberry . Was echt heel vernederend zo tussen de melk en bakboter in. Sjonnie is nu woest op jullie maar aangezien hij in zijn proeftijd zit zal hij zich koest houden. Wel ga ik een contact zoeken met de directeur van deze site want ik praat alleen op niveua!!!!! Ik vind julliie tuig van de onderste riggel en zit nu even in een emotioneel moment. Ik zal dit weekend ook een video (officiële pers verklaring) maken om hier voor eens en altijd korte mette mee te maken. Pure jaloezie is dit!!!!
Voor de duidelijkheid Anita, ik heb door dat het een act is die je opvoert maar vind het feit dat je je aan dergelijk infantiel gedrag op jouw leeftijd nog waagt, bijzonder sneu. Kinderen van een jaar of 12, 13 doen hetzelfde en ook dan heeft het al iets triests. Je bent een volwassen vrouw en geenszins grappig. Sterker nog, ik zou bijna medelijden met je krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef anitaweethet het volgende:
Okay hier ben ik! Ik ben echt heus waar heel boos op jullie. Schande schande om mij en mijn fans zo naar benden te halen. Mensen hebben heel veel aan mijn tips en jullie maken het nu belachelijk. Wel eens na gedacht hoe onzeker die meiden met potlood streepjes door jullie nu de deur uit gaan? Echt schande! En dan ook nog beweren dat ik een penis heb!!!!! Weet je wel hoe veel problemen ik met Sjonnie nu heb hier door!!!!!???? Hij eiste een verplicht onderzoek ter plekke in de supermarkt toen ik dit bericht las op mijn blakberry . Was echt heel vernederend zo tussen de melk en bakboter in. Sjonnie is nu woest op jullie maar aangezien hij in zijn proeftijd zit zal hij zich koest houden. Wel ga ik een contact zoeken met de directeur van deze site want ik praat alleen op niveua!!!!! Ik vind julliie tuig van de onderste riggel en zit nu even in een emotioneel moment. Ik zal dit weekend ook een video (officiële pers verklaring) maken om hier voor eens en altijd korte mette mee te maken. Pure jaloezie is dit!!!!
Je West-Friese pauperaccent zal het een en ander vast bespoedigen, zorg dus dat je haar nummer bemachtigt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze vindt me lief
Nu nog Sjonnie bij haar weg zien te krijgen !
Iemand nog tips?!
Van het hilton afspringenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze vindt me lief
Nu nog Sjonnie bij haar weg zien te krijgen !
Iemand nog tips?!
TS kan het wel schudden. Al is het maar vanwege de TT. Überhaupt een topic met filmpjes en Hyves met voor- een achternaam gaat ze niet leuk vinden. Als je dan toch dit wilt bespreken kan je dat beter doen door haar persoonlijke levenssfeerprivacy te respecteren.quote:en we samen baby's kunnen maken
Terechte klacht! Punt stippeltje uit!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:23 schreef Maatie het volgende:
[..]
TS kan het wel schudden. Al is het maar vanwege de TT. Überhaupt een topic met filmpjes en Hyves met voor- een achternaam gaat ze niet leuk vinden. Als je dan toch dit wilt bespreken kan je dat beter doen door haar persoonlijke levenssfeerprivacy te respecteren.
Ik heb een Amsterdams accent grote vriendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je West-Friese pauperaccent zal het een en ander vast bespoedigen, zorg dus dat je haar nummer bemachtigt.
Wel jammer want jij beloofde mij veel hits enz met dit topic. Nou ik trap niet meer in jou succes verhalen hoor. Je word bedankt! En nu ga ik eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn topic is minder succesvol dan ik dacht dat het zou worden
Wat heeft Sjonnie voor je gekookt schatje ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Wel jammer want jij beloofde mij veel hits enz met dit topic. Nou ik trap niet meer in jou succes verhalen hoor. Je word bedankt! En nu ga ik eten.
wtf is dit, ik linkte een plaatjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heeft Sjonnie voor je gekookt schatje ?
[ afbeelding ]
Zie hier fokkertjes, het schoolvoorbeeld van je hand overspelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Berichtje terug van Anita!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf is dit, ik linkte een plaatje
Jij bent toch dat meisje van 16?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Wel jammer want jij beloofde mij veel hits enz met dit topic. Nou ik trap niet meer in jou succes verhalen hoor. Je word bedankt! En nu ga ik eten.
Handig he, meerdere plaatjes opslaan in een plaatje. Hoef je maar een plaatje te ladenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wtf is dit, ik linkte een plaatje
Ja dat klopt meid vandaar die streepjes want dan kun j iets ouder lijken. Ze denken wel vaak dat ik 16 ben hoor vandaar .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mal, in deze video lijk je veel jonger
jaloersertquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
HAHA JIJ BENT 45 MAAR JE ZEGT DAT JE 21 BENT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaar, je ziet er inderdaad ook heerlijk jong uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:29 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Ja dat klopt meid vandaar die streepjes want dan kun j iets ouder lijken. Ze denken wel vaak dat ik 16 ben hoor vandaar .
dankje dankje eindelijk iemand met kijk op bjoetie en klassequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vandaar, je ziet er inderdaad ook heerlijk jong uit.
Let maar niet op al die anderen, die zijn gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
dankje dankje eindelijk iemand met kijk op bjoetie en klasse
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Let maar niet op al die anderen, die zijn gewoon jaloers.
Dankje lieverd. Ik was echt ff vanslag van deze publicatie ja geef toe daar schrikken mooie meiden toch een beetje van. Ben zo blij met jou knuffffffffquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Let maar niet op al die anderen, die zijn gewoon jaloers.
Je bent jaloers op mijn sjonnie omdat hij mij heeft en jij mij niet denk ik zomaar hoor xquote:
Nee sorry, ik hou niet van vrouwen van 40quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Je bent jaloers op mijn sjonnie omdat hij mij heeft en jij mij niet denk ik zomaar hoor x
21 zal je bedoelen dus doe niet zo ja duh. Trouwens ik vind dat vokvorum op de frontpage een video weblogje moet plaatsen met mijn video en als tekst Excuus aan de wereldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee sorry, ik hou niet van vrouwen van 40
Je moet je er gewoon niet zoveel van aantrekken, het zijn allemaal sukkeltjes. Wij weten wel beter,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Dankje lieverd. Ik was echt ff vanslag van deze publicatie ja geef toe daar schrikken mooie meiden toch een beetje van. Ben zo blij met jou knuffffffff
Ja was echt zo vervelend gelukkig zag sjonnie dat ik hem echt niet had bedonderdquote:
Laat je eens nakijken, misschien heb je 20 jaar geleden een klap op je hoofd gekregen en beleef je nu elke dag opnieuw!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
21 zal je bedoelen dus doe niet zo ja duh. Trouwens ik vind dat vokvorum op de frontpage een video weblogje moet plaatsen met mijn video en als tekst Excuus aan de wereld
STIL.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Ja was echt zo vervelend gelukkig zag sjonnie dat ik hem echt niet had bedonderd
Zo is het skattie. Als wij het maar weten. Schoonheid roept jaloezie op dus tja. Het valt niet mee een sexbom te zijn hoor x Knapperdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet je er gewoon niet zoveel van aantrekken, het zijn allemaal sukkeltjes. Wij weten wel beter,
Hoe weet jij nou of dat meevalt of niet. Jij bent te oud om een sexbom te zijn!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:41 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Zo is het skattie. Als wij het maar weten. Schoonheid roept jaloezie op dus tja. Het valt niet mee een sexbom te zijn hoor x Knapperd
Ja doe maar weer zo......vrouwen hater!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Laat je eens nakijken, misschien heb je 20 jaar geleden een klap op je hoofd gekregen en beleef je nu elke dag opnieuw!
Je boeit me niet met je jaloezie. Mijn fans zijn de mensen die tellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of dat meevalt of niet. Jij bent te oud om een sexbom te zijn!
Laten we er samen vandoor gaan, Anita. Gewoon de wijde wereld intrekken en vanzelf zien waar we uitkomen. Deze wereld is ons niet waard.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:41 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Zo is het skattie. Als wij het maar weten. Schoonheid roept jaloezie op dus tja. Het valt niet mee een sexbom te zijn hoor x Knapperd
Ik haat vrouwen niet, ik haat mensen zoals jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:42 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Ja doe maar weer zo......vrouwen hater!
Zo ordinair ben ik niet want ik heb klassequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef Yoewie het volgende:
ANITAAAAAAAA????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat eens zien dan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Zo ordinair ben ik niet want ik heb klasse
Klopt wijfie de wereld verdiend ons niet. W8 ff want sjonnie wil een biertjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laten we er samen vandoor gaan, Anita. Gewoon de wijde wereld intrekken en vanzelf zien waar we uitkomen. Deze wereld is ons niet waard.
Hoe bevalt het nou eigenlijk in de bijstand?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:45 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Klopt wijfie de wereld verdiend ons niet. W8 ff want sjonnie wil een biertje
Je kunt me niet krijgen en daarom zeg je dit. Ontkennen heet dat nepperdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen niet, ik haat mensen zoals jijMooie meisjes van 21 aanbid ik
Waarom zou een jongen van 17 met iemand een vrouw van 40 in de bijstand gaan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:47 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Je kunt me niet krijgen en daarom zeg je dit. Ontkennen heet dat nepperd
Je moet niet aan beeldvorming doen hier. Jij maakt een karikatuur van mij alsof ik 1 of ander proleten wijfie zou zijn pffff duhquote:
Dat ben je ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Je moet niet aan beeldvorming doen hier. Jij maakt een karikatuur van mij alsof ik 1 of ander proleten wijfie zou zijn pffff duh
Muil dicht troll snol.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Je moet niet aan beeldvorming doen hier. Jij maakt een karikatuur van mij alsof ik 1 of ander proleten wijfie zou zijn pffff duh
Dat is ook weer onder de gordel. Ik werk bij de Aldi en sjonnie zit wel in de bijstand omdat hij een proeftijd heeft en niet aan de bak kan. Ik heb een huisje en Sjonnie woont op een kamer en is de weekende op zich zelf ivm agressie wat hij dan kwijt moet. Dus tja verdien mn eigen geldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nou eigenlijk in de bijstand?
Oh vandaar dat je er zo oud uitziet! Meth heet het toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:50 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Dat is ook weer onder de gordel. Ik werk bij de Aldi en sjonnie zit wel in de bijstand omdat hij een proeftijd heeft en niet aan de bak kan. Ik heb een huisje en Sjonnie woont op een kamer en is de weekende op zich zelf ivm agressie wat hij dan kwijt moet. Dus tja verdien mn eigen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |