abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82066197
Iedereen blijft het maar verminking noemen . Geloof me een besneden penis is net zo functioneel óf functioneler als een onbesneden penis. Verder heeft het mits goed uitgevoerd medische voordelen. Dit is op de wiki wel te lezen.

Afgezien van dit is de hygiene niet de reden waarom Joden en Moslim besnijdenis doen.

En ik zal het bij mijn zonen (mocht ik die krijgen) ook laten doen. Het is MIJN SUBJECTIEVE opvoeding en niemand hoeft zich er mee te bemoeien.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82066201
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:53 schreef Izaag het volgende:
Zolang kindermoord (abortus) toegestaan is in Nederland, hebben de extremistische atheisten al helemaal geen recht van spreken.
Welnee, de extremistische atheïsten zijn gewoon uitermate consequent. Want: de lat wat leven is ligt simpelweg op een andere plaats. Maar een reeds geboren jongetje, daar wat aan zijn lichaam gaan zitten sleutelen vanwege dogma's? Nee, dat liever niet inderdaad.
Seculier-Fundamentalistisch
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:57:14 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82066210
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:53 schreef Izaag het volgende:
Zolang kindermoord (abortus) toegestaan is in Nederland, hebben de extremistische atheisten al helemaal geen recht van spreken.
zo-he, wat een vergelijking!

die overigens aantoont dat jij niet zo goed weet wat individuele vrijheid betekent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82066227
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo-he, wat een vergelijking!

die overigens aantoont dat jij niet zo goed weet wat individuele vrijheid betekent.
Nee jij met je vergelijkingen dan . Besnijdenis vergelijken met iemands vingertoppen erafhalen. Hypocriet.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82066334
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:56 schreef Burakius het volgende:
Iedereen blijft het maar verminking noemen .
Dat is het natuurlijk. Hoe je verder ook over die verminking denkt.
quote:
Geloof me een besneden penis is net zo functioneel óf functioneler als een onbesneden penis.
Bijna niemand heeft vergelijkingsmateriaal, dus ik geloof je niet.
quote:
Verder heeft het mits goed uitgevoerd medische voordelen.
Je hebt minder kans om blind te worden van masturberen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:01:26 #156
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82066339
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:56 schreef Burakius het volgende:

En ik zal het bij mijn zonen (mocht ik die krijgen) ook laten doen. Het is MIJN SUBJECTIEVE opvoeding en niemand hoeft zich er mee te bemoeien.
Ach ja, verminking zien als subjectieve mening is natuurlijk wel heel makkelijk om er onderuit te komen nietwaar? Dan kan je net zo goed kindermishandeling in welke vorm dan ook onder die noemer drukken, nogal een simpele uitweg.

Maar je houd het in ieder geval niet op religie, dat zou nog simpeler zijn.
"Mijn favoriete goede doel; de staatskas."
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:02:43 #157
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82066378
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:56 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Welnee, de extremistische atheïsten zijn gewoon uitermate consequent. Want: de lat wat leven is ligt simpelweg op een andere plaats. Maar een reeds geboren jongetje, daar wat aan zijn lichaam gaan zitten sleutelen vanwege dogma's? Nee, dat liever niet inderdaad.
Onzin, wanneer een eicel door een zaadcel(zygote) wordt bevrucht is het reeds leven. Ik verwerp de geringe waarde die atheistische extremisten aan een foetus toekennen. Deze lui zijn hypocriet en helemaal niet geinteresseerd in de rechten van zwakkeren. Want als ze zo begaan waren met besneden jongens, dan zouden ze al helemaal niet toejuichen dat foetussen die naderhand gewoon levensvatbaar zijn de prullenbak ingegooid worden vanwege egoistische redenen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:02:58 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82066387
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee jij met je vergelijkingen dan . Besnijdenis vergelijken met iemands vingertoppen erafhalen. Hypocriet.
die vergelijking heb ik dan ook niet gemaakt.

try again.
pi_82066410
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die vergelijking heb ik dan ook niet gemaakt.

try again.
Je was anders niet gehaast om er een opmerking over te maken. Meten met twee maten. Dat is je niet objectief opstellen. Echt misselijk wordt ik daar van.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:04:17 #160
300558 Izaag
pi_82066418
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Een verbetering ten opzichte van het origineel kun je geen verminking noemen. Eerder een enhancement.
pi_82066429
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:02 schreef Izaag het volgende:

[..]

Onzin, wanneer een eicel door een zaadcel(zygote) wordt bevrucht is het reeds leven. Ik verwerp de geringe waarde die atheistische extremisten aan een foetus toekennen. Deze lui zijn hypocriet en helemaal niet geinteresseerd in de rechten van zwakkeren. Want als ze zo begaan waren met besneden jongens, dan zouden ze al helemaal niet toejuichen dat foetussen die naderhand gewoon levensvatbaar zijn de prullenbak ingegooid worden vanwege egoistische redenen.
Abortus mag ook in de Islam onder specifieke toestanden trouwens....
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:05:05 #162
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82066449
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:02 schreef Izaag het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in het feit dat verminkte kinderen hier nog last van hebben, dode foetussen echter niet.
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
pi_82066453
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hoe dacht je nou dat als die Moslim kindertjes op de wereld kwamen En nog het rapst ook van alle geloven. Die onbesneden penissen doen goed werk!
pi_82066467
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:05 schreef Randvoorwaarde het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in het feit dat verminkte kinderen hier nog last van hebben, dode foetussen echter niet.
Laten we dan ook gelijk alle GEBOREN baby's doden. Last hebben ze er niet van, ze zijn toch dood.

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 29-05-2010 18:26:21 ]
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:06:50 #165
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82066497
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:04 schreef Izaag het volgende:

[..]

Een verbetering ten opzichte van het origineel kun je geen verminking noemen. Eerder een enhancement.
Die "verbetering" zit vaak tussen de oren, en is anderzijds niet van toepassing op kinderen. Als je een modieuze penis wilt of betere seks dan kan dat altijd nog als volwassene lijkt me. Als eigen keuze.
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:07:04 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82066503
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je was anders niet gehaast om er een opmerking over te maken. Meten met twee maten. Dat is je niet objectief opstellen. Echt misselijk wordt ik daar van.
sorry? ik lees via jou nu voor het eerst dat die discussie gaande was. heb niet alles gevolgd. beetje relaxed doen aub.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:07:35 #167
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82066514
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Laten we dan ook gelijk alle GEBOREN baby's doden. Last hebben ze er niet van, ze zijn toch dood.

-edit=
Sinds wanneer zijn geaborteerde foetussen al "geboren".

Oh, en je krachtterm is een zwaktebod.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 29-05-2010 18:26:43 ]
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:10:49 #168
300558 Izaag
pi_82066614
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Abortus mag ook in de Islam onder specifieke toestanden trouwens....
Ja, alleen bij verkrachting. Maar zelfs dan, hoe moeilijk het ook voor de moeder is, getuigt het van karakter om een foetus niet te doden vanwege een misdrijf van een ander(in dit geval van de verkrachter). Maar bijv. te laten adopteren, want het wezen is zelf onschuldig.

En natuurlijk als het leven van de moeder in gevaar is.

Maar atheisten plegen geen abortus alleen om de bovenstaande redenen. Per jaar worden in Nederland 33 duizend kindermoorden gepleegd.

De redenen getuigen van egoisme en decadentie. Bijv:

"We hebben het niet gepland. Dus in de prullenbak ermee."

"Het komt niet goed uit."

"Weer een extra mond om te voeden. Weg ermee"

"Mijn figuur gaat er niet uitzien. Uitzuigen die knakker."

Etc.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:11:58 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82066646
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef Izaag het volgende:

[..]

Ja, alleen bij verkrachting. Maar zelfs dan, hoe moeilijk het ook voor de moeder is, getuigt het van karakter om een foetus niet te doden vanwege een misdrijf van een ander(in dit geval van de verkrachter). Maar bijv. te laten adopteren, want het wezen is zelf onschuldig.

En natuurlijk als het leven van de moeder in gevaar is.

Maar atheisten plegen geen abortus alleen om de bovenstaande redenen. Per jaar worden in Nederland 33 duizend kindermoorden gepleegd.

De redenen getuigen van egoisme en decadentie. Bijv:

"We hebben het niet gepland. Dus in de prullenbak ermee."

"Het komt niet goed uit."

"Weer een extra mond om te voeden. Weg ermee"

"Mijn figuur gaat er niet uitzien. Uitzuigen die knakker."

Etc.
besef je wel dat jij net zo eng bent als jouw gedachtenwereldje is?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:13:08 #170
300558 Izaag
pi_82066683
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

besef je wel dat jij net zo eng bent als jouw gedachtenwereldje is?
Nee, want de foetussen die "jullie" in de prullenbak dumpen hebben helemaal geen stem, als ze vermoord worden.
pi_82066685
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet wat de KPMG wil. Op verschillende sites van medische instellingen wegen de nadelen van besnijdenis niet op tegen de voordelen.

http://www.besnijdenisinfo.nl/stijl.html
[..]

Als ze nou eens een enquete houden onder mannen die besneden zijn, met vragen als 'heb je er spijt van' dan zullen ze er achter komen dat het gewoon een non-issue is.

Wat een figuren zeg, je mag kinderen aborteren, maar je mag ze niet besnijden. Dat zou wat zijn.
En wanneer je tegen beiden bent?
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:36 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Van wie hoort dat?
quote:
Ummu Atiyyah was een vrouw die vrouwen besneed in Madina en Profeet Mohammad zei tegen haar: “Ga niet te diep, want kort snijden is meer lustgevend voor de vrouw en voor de man” (Sunan i Aboe Dawud, hoofdstuk al-Adab).
Een andere hadith die vaak geciteerd wordt in verband met vrouwenbesnijdenis luidt als volgt: “Besnijdenis is soennah voor mannen en een teken van eerbaar/respect voor vrouwen.” (Aboe Dawud)."
Bron staat in de post van mij die je quote
Dus nog maar een keer; waarom kinderen besnijden wanneer dit de ware reden van die besnijdenis is?

En echt! Mij maakt het niets uit of iemand zich besnijdt of tatoeages zet, of een borstvergroting neemt hoor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:13:49 #172
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82066712
Word dit nou serieus een Islamitisch atheïsme bash topic? Kindermoorden?!

Zucht, laten we het dan maar niet hebben over ellende die op de Islam z'n naam staat, maar dat mag ik dan waarschijnlijk niet zeggen, foei.
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:13:59 #173
300558 Izaag
pi_82066720
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:06 schreef Randvoorwaarde het volgende:

[..]

Die "verbetering" zit vaak tussen de oren, en is anderzijds niet van toepassing op kinderen. Als je een modieuze penis wilt of betere seks dan kan dat altijd nog als volwassene lijkt me. Als eigen keuze.
Nope.

Vergelijk het maar met de prikken die je krijgt tegen verschillende ziektes als baby.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:14:34 #174
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82066736
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:13 schreef Izaag het volgende:

[..]

Nee, want de foetussen die "jullie" in de prullenbak dumpen hebben helemaal geen stem, als ze vermoord worden.
Ze leven niet eens.
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:14:43 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82066745
@ post paddy

aha, dus het staat toch in geschriften! ik had begrepen dat dat niet zo was. maar snijden in mensen was toen dus algemeen geaccepteerd... fijne tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')