om te janken dat nummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Scouting For Girls trouwens ook al 126 x in nog geen 2 maand tijd.
Ekstra weekend heeft er dus niet voor kunnen zorgen om vanaf pinkpop uit te zenden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond dus geen Der Rudy, maar een uitzending vanaf Pinkpop (geen idee met wie). Daarnaast zaterdagavond tussen 23 en 1 uur weer eens campingradio met Giel.
Volledige schema voor dit weekend mbt. Pinkpop:
Vrijdag 28 mei 22.00 tot 01.00 uur
Zaterdag 29 mei van 18.00 tot 01.00 uur (van 23.00 tot 01.00 uur Campingradio met Giel)
Zondag 30 mei van 12.00 tot 23.00 uur met aansluitend van 23.00 tot 01.00 uur de After Party (met alle hoogtepunten van een vol weekend Pinkpop)
Gelukkig niet zeg! je wordt al doodgegooid met Pinkpop. Voor de mensen die geen interesse in Pinkpop hebben zoals ik moet 3FM ook een beetje luisterbaar blijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ekstra weekend heeft er dus niet voor kunnen zorgen om vanaf pinkpop uit te zenden?
Geen interesse voor PinkPop? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! je wordt al doodgegooid met Pinkpop. Voor de mensen die geen interesse in Pinkpop hebben zoals ik moet 3FM ook een beetje luisterbaar blijven
Omdat ik sowieso niks heb met festivals, Meestal komt er op een festival maar 1 artiest die ik leuk vind, dan heb ik zoiets van dan ga ik liever naar een concert van die band dan naar een peperduur festival.Daarnaast begint 3FM in maart al met de promotie van dat festival waar je als niet festival ganger het op den duur de strot uit komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen interesse voor PinkPop? Hoe dat zo?
Dus een uur Sense of Dance minderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond dus geen Der Rudy, maar een uitzending vanaf Pinkpop (geen idee met wie). Daarnaast zaterdagavond tussen 23 en 1 uur weer eens campingradio met Giel.
Volledige schema voor dit weekend mbt. Pinkpop:
Vrijdag 28 mei 22.00 tot 01.00 uur
Zaterdag 29 mei van 18.00 tot 01.00 uur (van 23.00 tot 01.00 uur Campingradio met Giel)
Zondag 30 mei van 12.00 tot 23.00 uur met aansluitend van 23.00 tot 01.00 uur de After Party (met alle hoogtepunten van een vol weekend Pinkpop)
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef alors het volgende:
omg ik kan wel janken, wat ik nu weer hebik deed net de was, had er een bh bijgegooid, doe ik wel vaker. Toen ik het eruit haalde kwam ik een beugel tegen dus ik ik dacht 'pfiewww die is er iig niet tussen gevallen'. Maar de andere beugel is er óók uitgegaan en die is wel door de trommel heengevallen
![]()
![]()
Ik kan hem zien liggen maar ik kan er niet goed bij want ik zie geen hol en ik kan er niet met handen en hoofd tegelijk inoh god, dit gaat m'n pa echt niet tof vinden
Straks moet er een monteur komen om alles uit elkaar te schroeven
![]()
ik moest lachen, sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef alors het volgende:
omg ik kan wel janken, wat ik nu weer hebik deed net de was, had er een bh bijgegooid, doe ik wel vaker. Toen ik het eruit haalde kwam ik een beugel tegen dus ik ik dacht 'pfiewww die is er iig niet tussen gevallen'. Maar de andere beugel is er óók uitgegaan en die is wel door de trommel heengevallen
![]()
![]()
Ik kan hem zien liggen maar ik kan er niet goed bij want ik zie geen hol en ik kan er niet met handen en hoofd tegelijk inoh god, dit gaat m'n pa echt niet tof vinden
![]()
Die heb ik niet, maar ook daar gaan ze nog wel eens doorheen las ik op internet. Ik was meestal met de hand, maar ik dacht 'voor een keertje moet kunnen'. Niet dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]Waarom heb je ze niet in zo'n zakje gedaan dan?
Ja lach maarquote:
ik heb et wel eens erger gehadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:42 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ook daar gaan ze nog wel eens doorheen las ik op internet. Ik was meestal met de hand, maar ik dacht 'voor een keertje moet kunnen'. Niet dus
[..]
Ja lach maar
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
uh oh...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik heb et wel eens erger gehad![]()
ooit een keer voorgesteld om de was te doen, uur later stond het hele huis blank![]()
![]()
weet nog steeds hoe het gebeurd is
bleek inderdaad later ook stuk te zijn, laten we het er maar op houden dat het toeval wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
uh oh...Hoe krijg je dat voorelkaar? Dat kan toch alleen als de wasmachine stuk is?
Ik ga zo weer even een poging doen, maar die gaatjes zijn echt verotte kleinnog geen 5 mm denk ik
Aan de voorkant van de eerste etage van de Peperbus dus, op de plek waar voorheen de videoredactie van NOS Headlines zat... pal naast de redactieruimte van MetMichiel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:26 schreef themauster het volgende:
http://yfrog.com/034c6j
http://www.mobypicture.com/user/Domien/view/6653930
http://www.mobypicture.com/user/Domien/view/6653911
De toekomstige 3FM studio
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde een keertje popcorn in de magnetron bij m'n vriend klaarmaken, eerste keer popcorn er te lang in, tweede keer zei de magnetron *poef*
Creep
Ik heb geen hoop op een goede MH met al die bagger van de laatste tijden en het feit dat ze dj's al minder ruimte geven om iets alternatievere muziek te draaien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef gerbenp het volgende:
Zal het deze week weer zo'n commerciële megahit zijn?
Vertel, wat zou het volgens jou moeten worden dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef gerbenp het volgende:
Zal het deze week weer zo'n commerciële megahit zijn?
uit het raam is dus nog mogelijk, maar dit niet meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de voorkant van de eerste etage van de Peperbus dus, op de plek waar voorheen de videoredactie van NOS Headlines zat... pal naast de redactieruimte van MetMichiel!
Dat kan ook hoor, want de 1e etage van de Peperbus zit eigenlijk al op de 1,5 á 2e etage qua hoogte.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
uit het raam is dus nog mogelijk, maar dit niet meer
Komt op Cultura24 morgen pasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef j95 het volgende:
Is Pinkpop niet live bij 3voor12 te zien net als vorig jaar?
Jawel, maar dan op een van de bestaande Nederland24-kanalen, namelijk Cultura24 vanaf morgenmiddag 13 uur.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef j95 het volgende:
Is Pinkpop niet live bij 3voor12 te zien net als vorig jaar?
God-zij-dank ! Lachwekkende keuze, maar goed. Caro zal wel de nieuwe Megahit zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Laatste keer Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej () sayer als MH
Daar is niks mis meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
God-zij-dank ! Lachwekkende keuze, maar goed. Caro zal wel de nieuwe Megahit zijn.
Enige leuke liedje van die hele cd van d'r, rest is zwaar zoetsappigquote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Caro
![]()
Laura daarentegen, daar heb ik zowaar de cd van gekocht en ik vind m leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |