Ik heb geen hoop op een goede MH met al die bagger van de laatste tijden en het feit dat ze dj's al minder ruimte geven om iets alternatievere muziek te draaien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef gerbenp het volgende:
Zal het deze week weer zo'n commerciële megahit zijn?
Vertel, wat zou het volgens jou moeten worden dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef gerbenp het volgende:
Zal het deze week weer zo'n commerciële megahit zijn?
uit het raam is dus nog mogelijk, maar dit niet meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de voorkant van de eerste etage van de Peperbus dus, op de plek waar voorheen de videoredactie van NOS Headlines zat... pal naast de redactieruimte van MetMichiel!
Dat kan ook hoor, want de 1e etage van de Peperbus zit eigenlijk al op de 1,5 á 2e etage qua hoogte.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
uit het raam is dus nog mogelijk, maar dit niet meer
Komt op Cultura24 morgen pasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef j95 het volgende:
Is Pinkpop niet live bij 3voor12 te zien net als vorig jaar?
Jawel, maar dan op een van de bestaande Nederland24-kanalen, namelijk Cultura24 vanaf morgenmiddag 13 uur.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef j95 het volgende:
Is Pinkpop niet live bij 3voor12 te zien net als vorig jaar?
God-zij-dank ! Lachwekkende keuze, maar goed. Caro zal wel de nieuwe Megahit zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Laatste keer Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej () sayer als MH
Daar is niks mis meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
God-zij-dank ! Lachwekkende keuze, maar goed. Caro zal wel de nieuwe Megahit zijn.
Enige leuke liedje van die hele cd van d'r, rest is zwaar zoetsappigquote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Caro
![]()
Laura daarentegen, daar heb ik zowaar de cd van gekocht en ik vind m leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |