En andere west-aziatische landenquote:
Ik volg je.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef RichCalibier het volgende:
Als AdvancedPower Mod wordt, dan is het dusdanig droevig gesteld met dit forum, en zal het er naartoe leiden dat ik zal vertrekken van dit mooie forum. Inderdaad uit principe en protest.
Ik raad veel andere users aan om mijn advies op te volgen.
AdvancedPower voor moderator dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef RichCalibier het volgende:
Als AdvancedPower Mod wordt, dan is het dusdanig droevig gesteld met dit forum, en zal het er naartoe leiden dat ik zal vertrekken van dit mooie forum. Inderdaad uit principe en protest.
Eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef RichCalibier het volgende:
HIJ HOUDT ZICH NIET AAN DE WEDDENSCHAP, WAT ZULLEN WE EENS DOEN MET ZN AACCOUNT!?!?!>!>!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef henrydg het volgende:
Trouwens, ik vind Duitsland niet helemaal een terechte winnaar eigenlijk.
KLIKO!!1quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
HIJ HOUDT ZICH NIET AAN DE WEDDENSCHAP, WAT ZULLEN WE EENS DOEN MET ZN AACCOUNT!?!?!>!>!!!
Zet hem in V&A!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
HIJ HOUDT ZICH NIET AAN DE WEDDENSCHAP, WAT ZULLEN WE EENS DOEN MET ZN AACCOUNT!?!?!>!>!!!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
Mwoah, heeft lang genoeg geduurd. Adelante verleent gratie
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:56 schreef Adelante het volgende:
Mwoah, heeft lang genoeg geduurd. Adelante verleent gratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |