O.k., geen Dries Roelvink dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:43 schreef Bep het volgende:
De Tros directeur zei dat het volgend jaar weer een onbekend talent uit hun stal gaat worden met een zelfde soort muziekachtergond
Dan moet hij eerst maar eens leren hoe je moet zingen.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef female81 het volgende:
[..]
O.k., geen Dries Roelvink dus.
Die heeft blijkbaar gezegd dat hij héél graag wilde, en bereid was ALLES te zingen.
Het is toch ook zo'n h**r...quote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef female81 het volgende:
[..]
O.k., geen Dries Roelvink dus.
Die heeft blijkbaar gezegd dat hij héél graag wilde, en bereid was ALLES te zingen.
Dát gaat wat ver om te zeggen, en volgens mij is er met betere kleding en een modern kapsel wel iets van te maken. Maar als je haar naast vamps als die van Azerbeidzjan (zoëen met een blik van 'vanavond ga ik je helemaal verscheuren') zet, zal ze nog steeds wegvallen. Tja, dan is het gewoon een plomp boerinnetje, ongeacht styling. Zoëen waarbij je de neiging hebt om eens lekker in haar wangetjes te knijpen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:... en dat onze zangeres eruit ziet alsof ze van de Jostiband komt helpt natuurlijk ook niet.
Zie bovenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Karina het volgende:
Er is echt geen peil op te trekken: het ene jaar wint een of andere vreemde act (Lordi) en het andere jaar is het weer een ballad.
Ik zou zelf toch voor een groep gaan, niet voor een soloartiest. Een duo is ook altijd wel leuk (even in de geschiedenis duiken, Mouth & McNeil en Sandra en Andres scoorden destijds hoog). Maar wie, ik zou het echt niet weten. In ieder geval wel artiesten die goed live kunnen zingen en niet afgaan doordag ze zo vals zingen als een kraai.
Ik zag het, nadat ik had gepost, geen gek idee inderdaad. Oh en je wordt bedankt, nu zit dat liedje Het Was de eerste Keer in mijn kopquote:
Het hoeft natuurlijk niet per se een onaardse schoonheid te zijn, maar je moet wel iemand neerzetten die in 5 minuten op een podium een indruk moet maken. En dat hoeft echt niet alleen door schoonheid. Misschien dat mensen vertederd raken door Sieneke, maar dat moet dan wel én het internationale effect zijn wat zij oproept, én het moet op een podium werken.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef female81 het volgende:
[..]
Dát gaat wat ver om te zeggen, en volgens mij is er met betere kleding en een modern kapsel wel iets van te maken. Maar als je haar naast vamps als die van Azerbeidzjan (zoëen met een blik van 'vanavond ga ik je helemaal verscheuren') zet, zal ze nog steeds wegvallen. Tja, dan is het gewoon een plomp boerinnetje, ongeacht styling. Zoëen waarbij je de neiging hebt om eens lekker in haar wangetjes te knijpen.
Oh vind ik totaal niet, maar het is wel een opvallend type op zo'n songfestival.quote:
Hij had toen toch vrouwen aangerand of zo? Of was dat allemaal achteraf toch niet waar.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vind ik totaal niet, maar het is wel een opvallend type op zo'n songfestival.
Het lijkt mij wel een dynamisch duo en misschien is 'een beetje fout' wat opvallender dan 'Sieneke-braaf'
Sakis was ook NOGAL fout, maar die scoorde ook prima
Hij had een dame op zijn werk (toen nog politie) op haar kont geslagen zei ze. En daar heeft ze aangifte van gedaan. Heeft allemaal heel lang geduurd, rechtzaken enzo, maar uiteindelijk heeft ze het ingetrokken en kreeg hij zijn baan gewoon weer terug. Kortom, dat was allemaal echt enorm overtrokken.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had toen toch vrouwen aangerand of zo? Of was dat allemaal achteraf toch niet waar.
Op zich zou ik Gerard Joling ook geen verkeerde keuze vinden, OK hier in Nederland staat hij bekend al een beetje een relnicht en Topper, maar hij kan WEL goed zingen.
Dat is misschien wel zo inderdaad, maar je weet maar nooit, er winnen soms ook oubollige nummers, daarom is het zo lastig, het is net hoe de wind staat.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik vind Joling leuk en tof, maar ik vind hem te oubollig en tuttig voor het Songfestival
Waylonquote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Boldface het volgende:
Ik zie verschillende kandidaten graag gaan:Caro Emerald Wouter Hamel Stevie Ann Jim
Maar de kans lijkt me groter dat het iemand van het kaliber Grad Damen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |