quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 13:38:59 ]
Goh, die hadden we nou net nog allemaal niet gezien.quote:
Ik kende dit serieus nog niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Dynd het volgende:
Goh, die hadden we nou net nog allemaal niet gezien.
Hij zou zelfs de winnende maken tegen Duitsland in de finale op 11 juli, zo baas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:41 schreef TWP het volgende:
Ik denk serieus dat Rinus een kans maakt.
True.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef raptorix het volgende:
Maar serieus, Within Temptation zou een serieuze kanshebber zijn.
aldus de Trosquote:De omroep koos dit jaar duidelijk voor een oer-Hollandse act. "We gaan onszelf niet verloochenen. Een miljoenenpubliek waardeert Nederlandse muziek, dus daar kiezen we voor." Ook als Sieneke de finale niet haalt, verandert de aanpak van de Tros nauwelijks. "Het gaat om de Nederlandse cultuur en Nederlandse muziek. Wij houden onze eigen identiteit overeind. Daar zijn we trots op."
Eensh met jou ..terug naar de NOS!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef heloef het volgende:
Ik zou stemmen voor Alain Clark of Waylon. Maar bij de TROS houden ze alleen van slechte muziek dus ze gaan gewoon op dezelfde manier door. De rechten moeten zo snel als mogelijk terug naar de NOS.
zat ik ook aan te denkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef raptorix het volgende:
Maar serieus, Within Temptation zou een serieuze kanshebber zijn.
Geen Volendam dus. Zodra een carrière van een artiest een beetje loopt, doen ze meestal niet meer mee. De kans op een afgang is natuurlijk behoorlijk groot. Misschien kunnen ze eens een musicaltalent nemen, genoeg talent daar, bovendien hebben die vaak ook veel podiumervaring en geen dikke carrière.quote:"Het is nu bewezen dat het dus niet altijd zo hoeft te zijn." Maas merkt dat de muzikaliteit weer belangrijker wordt. "Het is weer een Songfestival geworden, met echte liedjes."
De Songfestivalkenner ziet nog steeds graag een Volendamse inzending. "Ik denk dan aan een Nick & Simon, die heel erg goed in staat zijn om zowel een heel goed liedje te schrijven als internationaal de camera te bespelen."
De kans dat Nederland volgend jaar een Volendamse act naar het Songfestival stuurt, is klein. Zowel Nick & Simon als Jan Smit en de 3JS bedankten dit jaar voor het liedjesfestijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |