Maar we zijn wel in voor een lolletje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar we beleefd en op een respectvolle manier met elkaar omgaan.
Whihi, jij bent zo stoutquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is dit?
http://tomuithouten.hyves.nl/
HAHA EEN REAL LIFE GOATSEquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is dit?
Hahaha ik dacht ik deel het met jullie, wat reacties opwekken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit soort dingen kun je voortaan misschien beter voor jezelf houden?
Wtf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is dit?
Zie pm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef Lakitu het volgende:
Maarr mooie dames, waar blijven de stoute plaatjes?
Haha je bent wel een stouterd hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ik deel het met jullie, wat reacties opwekken.
oh een heuse damequote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
NG is cool, en meer heb ik niet te zeggen.
Behalve: WD is dus blijkbaar een man!
Wanneer ga jij nou eens weg, en blijf jij nou eens weg?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
Wanneer kan ik wat wulpse foto's van jou in mijn pm box ontvangen.quote:
Nee wacht. Hoe oud ben je?quote:
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
Ze heeft me zelfs gebeld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.
En haar middelvinger opsteekt als je iets doms zegt, en iets laat zien als je het vraagtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.
Blijf hier joh!quote:
En haar been boven haar hoofdt doet. En dat rare gezicht met dr mondhoeken naar beneden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En, klonk ze als een vent die er exact hetzelfde uitziet als een 17 jarig meisje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft me zelfs gebeld.
[ afbeelding ]
Aight je kent de boi.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik 14 jaar ben mag ik dan blijven?
Een tikkeltje aan de oude kant, maar verder goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat gezicht,quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En haar been boven haar hoofdt doet. En dat rare gezicht met dr mondhoeken naar beneden.
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
En, klonk ze als een vent die er exact hetzelfde uitziet als een 17 jarig meisje?
Wacht maar tot ik de rechtsbijstand inschakelquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Chai het volgende:
Lamon. wij hebben allemaal bewijs gezien dat WD een meisje is. Dit is smaad.
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft me zelfs gebeld.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon samen met eentje die de hele dag naar look a likes van voe zit te kijken
KOESTER HEMquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik ook, zolang ik maar naar negers mag blijven kijken hoor je mij niet klagen.quote:
Da's een homo symptoom.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt?quote:
Natuurlijk staat ze daar niet positief tegenover.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
Hoe zou je tegenover een triootje met zo'n 14-jarig meisje staan, tliciouz? Zou je zeggen dat je dit:
A. Heel erg leuk
B. Een beetje leuk
C. Niet zo leuk
zou vinden?
Puur informatief.
Ik sta in voor een trio, maar niet met een 14 jarig ding. Als het met Voe is gun ik Laster wel die tijd alleen met haar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
Hoe zou je tegenover een triootje met zo'n 14-jarig meisje staan, tliciouz? Zou je zeggen dat je dit:
A. Heel erg leuk
B. Een beetje leuk
C. Niet zo leuk
zou vinden?
Puur informatief.
Chai, werk nou eens mee!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk staat ze daar niet positief tegenover.Dat mag toch helemaal niet? Dat is toch strafbaar?
De wet is rekbaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk staat ze daar niet positief tegenover.Dat mag toch helemaal niet? Dat is toch strafbaar?
Ook op internet behoor je je netjes en naar de wet te gedragen.quote:
Drop die NG-act eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op internet behoor je je netjes en naar de wet te gedragen.Als jij hier zegt positief tegenover zoiets te staan kunnen anderen denken: 'Maar tliciouz doet het ook!' En daar aanstoot aan nemen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook op internet behoor je je netjes en naar de wet te gedragen.Als jij hier zegt positief tegenover zoiets te staan kunnen anderen denken: 'Maar tliciouz doet het ook!' En daar aanstoot aan nemen.
Genoteerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sta in voor een trio, maar niet met een 14 jarig ding. Als het met Voe is gun ik Laster wel die tijd alleen met haar.
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
C, een vriendin van mij is net 17 geworden maar ik dacht eerst altijd dat ze ouder was. Ze is echt onwijs lekker en ziet er uit als een jaar of 20.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Genoteerd.
Vraag 2. Heb je:
A. Een spang zusje
B. Een spang nichtje
C. Een spange vriendin jonger dan 17.5
D. Al het bovenstaande
17.5quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Genoteerd.
Vraag 2. Heb je:
A. Een spang zusje
B. Een spang nichtje
C. Een spange vriendin jonger dan 17.5
D. Al het bovenstaande
Wil je haar contact gegevens even verspreiden aan Lakitu. Inc en derde?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
C, een vriendin van mij is net 17 geworden maar ik dacht eerst altijd dat ze ouder was. Ze is echt onwijs lekker en ziet er uit als een jaar of 20.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
17.5zoek je fossielen voor Devon Corporation ofzo?
Echt hequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Rustig ik wil dr niet bang maken door gelijk om chicks van 13 te vragen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, die was te doorzichtig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus Christus dan weet ik het ook niet meer!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
C, een vriendin van mij is net 17 geworden maar ik dacht eerst altijd dat ze ouder was. Ze is echt onwijs lekker en ziet er uit als een jaar of 20.
DOES NOT COMPUTEquote:
Zou je de naam van onze Redder, onze Verlosser, alsjeblieft niet meer op dergelijke manier willen gebruiken? Hier kunnen sommige leden aanstoot aan geven, en dat moeten we niet willenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jezus Christus dan weet ik het ook niet meer!
Potjandriedubbeltjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je de naam van onze Redder, onze Verlosser, alsjeblieft niet meer op dergelijke manier willen gebruiken? Hier kunnen sommige leden aanstoot aan geven, en dat moeten we niet willen. Alvast bedankt voor je begrip.
Ja die heeft ze verwijderd, voor de 10e keer al.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
DOES NOT COMPUTE
Ze MOET hyves hebben.
Dus het is geen grap dat het uit is? WATquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef Mozy het volgende:
Waarom denken jullie dat het uit is gegaan nadat Chai 17 werd?
Ik ga toch geen oma neuken.
Geeft niet hoor lieverd, we kennen allemaal wel eens een momentje van onachtzaamheidquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjes. [ afbeelding ] Mijn excuses ik liet me even gaan.
Dan is het ook geen chick.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die heeft ze verwijderd, voor de 10e keer al.
Gast.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus het is geen grap dat het uit is? WAT
Uit was. 40 dagen zonder seks jwz.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus het is geen grap dat het uit is? WAT
Jezus, is ze toevallig ook achterlijk? Tien keer een Hyves aanmaken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vrouwen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo, er zijn mensen die aanstoot nemen aan dat woordgebruik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjes. [ afbeelding ] Mijn excuses ik liet me even gaan.
Nou, nou, nou. De Heere heeft er niet om gevraagd dat zijn naam op een dergelijke manier gebezigd wordt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jezus, is ze toevallig ook achterlijk? Tien keer een Hyves aanmaken.
Zou je alsjeblieft niet zulke negatieve opmerkingen willen maken? Je weet over dit meisje van de hoed noch de rand, dus ik kan niet zeggen dat je in de positie bent om dit soort commentaar te gevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:
Ok dus nu wel weerquote:
Wat ben jij verstandig vandaagquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft niet zulke negatieve opmerkingen willen maken? Je weet over dit meisje van de hoed noch de rand, dus ik kan niet zeggen dat je in de positie bent om dit soort commentaar te geven.
Ik denk niet dat Jezus kan antwoorden op deze vraag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan je niet verstaan omdat je hoofd zich te dicht bij de grond bevind.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ok dus nu wel weerWeet ik veel ik lees over Mozy's pats posts heen.
/care, Yvonne zei het, verder zal het me jeuken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij cared.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
/care, Yvonne zei het, verder zal het me jeuken.
Jullie overschatten zo erg hoeveel jullie me boeien.
Het enige wat ik wil is 10 jaar terug in de tijd toen users nog normaal waren, verder kan ik jullie niet eens onderscheiden onderling.
Dus het is niets persoonlijks.
Ik wilde dat jij 60 jaar vooruit ging in de tijd, dan hadden we in ieder geval geen last meer van jou.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is 10 jaar terug in de tijd toen users nog normaal waren, verder kan ik jullie niet eens onderscheiden onderling.
Ach, ik doe wat ik kan. Ik zal nergens claimen dat ik altijd alles goed doe, maar ik denk wij allen de plicht meedragen om elkaar af en toe even een klein duwtje in de juiste richting te geven. Zo wordt het voor iedereen prettigerquote:
Ik deed een loller.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde dat jij 60 jaar vooruit ging in de tijd, dan hadden we in ieder geval geen last meer van jou.Opdonderen, ongewenst jong.
Ah nee hč. Serieus gelulquote:xxxx zegt:
trouwens, ik wou nog even vragen, wat vind jij er nou van wat er na heavently outdoor is gebeurd?
Nou ik heb het werkelijk nog nooit overschat. Ik wist wel dat je nog altijd genoeg carede om hier te komen posten. Als het je echt niet boeit, post hier dan niet. Iedereen blij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was je 10 jaar terug dan wel 'normaal' in hoeverre dat kan bij jou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helaas. Blowjob misgelopen Otis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Straks komt jeweetwelwie hem nog pijpen vanwege zijn goede gedrag.
Ik neem je mening in overweging. Ik laat het horen wanneer ik iets heb dat ik je vertellen wil. Voor nu zou ik je willen vragen deze Slowchat te verlaten, gezien het feit dat er in het verleden nog wel eens wat spanningen te merken waren. Dit is niet waar ik naar op zoek ben, dus het lijkt me het beste elkaar even niet in het vaarwater te zittenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:xxxx zegt:
trouwens, ik wou nog even vragen, wat vind jij er nou van wat er na heavently outdoor is gebeurd?
Laki is toegevoegd aan het gesprek
Laki zegt:
WAT KOM JE TEGEN MN BOI PRATEN
Laki zegt:
HIJ DOET WAT HIJ WIL JULLIE ZIJN NIET GETROUWD
xxxx zegt:
ok het is weer goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me hier helemaal op mijn gemak, hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik doe wat ik kan. Ik zal nergens claimen dat ik altijd alles goed doe, maar ik denk wij allen de plicht meedragen om elkaar af en toe even een klein duwtje in de juiste richting te geven. Zo wordt het voor iedereen prettiger.
Hahaha echt hč. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen want ik haat serial talk.quote:
En dát is precies waar het uiteindelijk om gaat; elkaar een goed gevoel geven. Fijn dat ik voor jou aan dat gevoel heb kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me hier helemaal op mijn gemak, hartstikke bedankt!
Je eigen pik raketje noemen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Typen met 1 hand is zo kut![]()
iick ben een raketje aan het eten
Wel dat vieze knipoogje weghalen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dát is precies waar het uiteindelijk om gaat; elkaar een goed gevoel geven. Fijn dat ik voor jou aan dat gevoel heb kunnen bijdragen.![]()
Iedereen haat dat. Vooral op msnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaha echt hč. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen want ik haat serial talk.
Die benaming heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Typen met 1 hand is zo kut![]()
iick ben een raketje aan het eten
Mensen die niet weten van de Apollo in mn broekquote:
No homo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van de Apollo in mn broek![]()
![]()
Dank je wel koe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als dat voor jou een hinderlijke ervaring is, doe ik dat.
quote:
Goed dat je dat duidelijk maakt, ik had nog mn twijfels.quote:
who was phonequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Als hij ons niet kan onderscheiden onderling, wie was dan degene met z'n analyse over een stuk of tien van de KLBSC'ers?
Ik had het moeilijk thuis, en ik was een puberquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Als hij ons niet kan onderscheiden onderling, wie was dan degene met z'n analyse over een stuk of tien van de KLBSC'ers?
Kate.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Je dacht aan mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Goed dat je dat duidelijk maakt, ik had nog mn twijfels.
quote:
Lamon. maar dat was zijn andere persoonlijkheid of CtrlFslaaf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Goede tieten = slechte kont.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft tliciouz al foto's van haar kont gepost of gaat er iets serieus mis hier?
Kont? waarquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
Helaas dat Kate hier aan het helpen is bij een bevalling. En dat er een blondine in het spel zit.quote:
Je weet dat het zo is. Een paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
WOWOWOW!
PIK JE DAT, TLICIOUZ? IK ZOU ZEKER EEN FOTO POSTEN!
Ja, die heb je net gemist.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helaas dat Kate hier aan het helpen is bij een bevalling. En dat er een blondine in het spel zit.
Correct.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet dat het zo is. Een paar uitzonderingen daargelaten.
Het is maar in 2/3 zo, bij 1/3 is de kont ook ok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet dat het zo is. Een paar uitzonderingen daargelaten.
Je wilt nu vast niet dat ik een foto van mijn kont plaats om het te bewijzen.quote:
Of paint.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je wilt nu vast niet dat ik een foto van mijn kont plaats om het te bewijzen.
Link?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
En of jullie even naar tinychat willen komen.
Zo dan:quote:
Correct.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je wilt nu vast niet dat ik een foto van mijn kont plaats om het te bewijzen.
Ja, maar jij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vind haar serieus niets aan hé.
Het mooiste vind ik haar nog als ze bezweet over het eiland rent met een knotje in.quote:
Deze man weet waar de echte kwaliteit te vinden is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Correct.
Daarom houd ik ook van vrouwen met appeltietjes.
Wat moet ik verstaan onder appeltietjes?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Deze man weet waar de echte kwaliteit te vinden is.
Ik wil voor het slapengaan nog even fijn masturberen. Dat kan niet als ik dat mens net gezien heb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Jongens jullie horen nu aan de buis gekluisterd te zitten om Neerlands trots te supporten!
Dit vind ik erg ongepast van je. Het gaat hier wel om de man die ons al jaren internationaal vertegenwoordigt.quote:
Is dit echt?quote:
Mooi B cupje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder appeltietjes?
Ik heb een zwak voor goed gevormde bibsjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend.
maar een grote kont = instant boner.
Neequote:
Mager?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaloezie omdat je zelf een mager blank kontje hebt. NOFI.
Je chickie? Mis ik hier hete lesbienne seks?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet welke voorkeur ik heb maar groot sowieso niet, klein ook niet echt
. Doe maar die van mn chickie
![]()
.
.
Bwhehe nee, ik noem iedereen zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je chickie? Mis ik hier hete lesbienne seks?
Pics van fas zijn zeker nergens te vinden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe nee, ik noem iedereen zo.
Fas is hier de lesbie
DONT GO THERE!! JUST DONT!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics van fas zijn zeker nergens te vinden?
Alleen met mijn hoofd er op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, heel soms bewegend beeld van der op tinychatquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor grote goedgevormde zachte bibsjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor goed gevormde bibsjes.
Bizar.quote:
Maar zij beweegt nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heel soms bewegend beeld van der op tinychat.
Blijven dromen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie3 zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Lieve schat, waarom vraag je toch steeds aandacht van ons?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie3 zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Inderdaad, de kop van die lelijke pot moet je echt niet zien.quote:
Wie is SLquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Hier zitten alleen maar wispelturige mensen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, drie topics terug was ik nog welkom volgens SL, en nu voel ik weer wat wrijving, jullie zijn wel erg instabiel qua mening zeg.
Toch welterusten.
Ons? Newbie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieve schat, waarom vraag je toch steeds aandacht van ons?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de kop van die lelijke pot moet je echt niet zien.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, de kop van die lelijke pot moet je echt niet zien.
Dat zei mijn Engels leraar ook en die is uitgezet naar Egypte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Mozy het volgende:
INSTABIEL? IK BEN HELEMAAL NIET INSTABIEL, IK HEB GEWOON EEN EVENWICHTSSTOORNIS.
Ik praat vanuit fok. Niet vanuit de KLB sc ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaaaa, daar heb je wel een punt
Ga nou maar naar bed toe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Enige coole klb-user. Point out. Def. en Con!
Lamon, maar dat wil je zeker niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik al.
Kan je niet iets ander bieden?
En ik dan? Een dienaar van God.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik al.
Kan je niet iets ander bieden?
Bied een tliciouz.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lamon, maar dat wil je zeker niet.
Hehe, thanks manquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
neuhquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zeg, loop je nu je eigen posse te haten.
Niet vanuit mij en ik zit ook op fokquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik praat vanuit fok. Niet vanuit de KLB sc ja.
Maar jij bent ook niet belangrijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet vanuit mij en ik zit ook op fok
Ik ben heul niet nieuw. Zit al vanaf Dec 2008 op fok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken man, net nieuw hier en nu al een grote mond tegen jou.
Ja, echt he. Waar halen ze tegenwoordig het gore lef vandaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken man, net nieuw hier en nu al een grote mond tegen jou.
nieuw in de klb sc jongeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben heul niet nieuw. Zit al vanaf Dec 2008 op fok.
Ik ben hier pas nieuw als ik hier dagelijks kom. En aangezien dat niet het geval is.quote:
Oh, waarom niet? Wat is er mis met ons?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hier pas nieuw als ik hier dagelijks kom. En aangezien dat niet het geval is.
Mensen weten, allessquote:
Niets. Maar ik kan PUB niet zomaar achterlaten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Wat is er mis met ons?
Hoe oud ben je nou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niets. Maar ik kan PUB niet zomaar achterlaten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet vooruitkijken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Ze ontweek mijn vraag ook al =$quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent nieuw als je ergens voor het eerst post. Of je er nu dagelijks komt of niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hier pas nieuw als ik hier dagelijks kom. En aangezien dat niet het geval is.
Iedereen uitschelden. Trollen en kankeren.quote:
quote:
Check mij een betere player zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op fok 15. In het dagelijkse leven 19.
Gemiddeld 17 dus. Meh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op fok 15. In het dagelijkse leven 19.
Jij was ook hardcore PUB tock?quote:
jonge, toen je hier kwam, deed je of je kankerbaas was en deed je stoer tegen die lui uit de pub-scquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen uitschelden. Trollen en kankeren.
Toen ben ik gewoon weggegaan, zo moeilijk is het niet. De pub is zo goed als 0 inhoud, deze SC heeft heel veel inhoud. En leukere users.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, toen je hier kwam, deed je of je kankerbaas was en deed je stoer tegen die lui uit de pub-sc
Pussysletje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Zo'n sma op msn zegt dat ze Jigglypuff eng vindt!!!!!!!!!!
Die 8-jarigen van tegenwoordigquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Niets geen sma meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Sorry hoor maar een beest dat je in slaap zingt en dan de vreemdste dingen met je doet zou ik ook erg eng vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Dan moet je nooit bij mij in de buurt komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een beest dat je in slaap zingt en dan de vreemdste dingen met je doet zou ik ook erg eng vinden.
DAN MOET JE EENS OP EEN DATE MET LAMON GAAN HAHAHAquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een beest dat je in slaap zingt en dan de vreemdste dingen met je doet zou ik ook erg eng vinden.
GA JE NOU LOPEN HATEN MET NG OP POKÉMON?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DAN MOET JE EENS OP EEN DATE MET LAMON GAAN HAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |