Die benaming heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Typen met 1 hand is zo kut![]()
iick ben een raketje aan het eten
Mensen die niet weten van de Apollo in mn broekquote:
No homo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van de Apollo in mn broek![]()
![]()
Dank je wel koe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als dat voor jou een hinderlijke ervaring is, doe ik dat.
quote:
Goed dat je dat duidelijk maakt, ik had nog mn twijfels.quote:
who was phonequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Als hij ons niet kan onderscheiden onderling, wie was dan degene met z'n analyse over een stuk of tien van de KLBSC'ers?
Ik had het moeilijk thuis, en ik was een puberquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Als hij ons niet kan onderscheiden onderling, wie was dan degene met z'n analyse over een stuk of tien van de KLBSC'ers?
Kate.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Je dacht aan mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Goed dat je dat duidelijk maakt, ik had nog mn twijfels.
quote:
Lamon. maar dat was zijn andere persoonlijkheid of CtrlFslaaf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Bragi het volgende:
Goede tieten = slechte kont.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft tliciouz al foto's van haar kont gepost of gaat er iets serieus mis hier?
Kont? waarquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft tliciouz al foto's van haar kont gepost of gaat er iets serieus mis hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |