Ik zou eerst de uitslag afwachten, als ik hem was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Als die Maas een kerel is, dan geeft ie straks toe dat hij niet zo negatief had moeten zeiken al die weken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef tochweerhenk het volgende:
jammer dat UK zon slecht nummer heeft.
Ik heb het nummer al 4 keer (ofzo) voorbij horen komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Topic gaat lekker vlot, nog voordat er een noot gezongen is
We zijn de afgelopen weken gestegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Wat zeggen de bookmakers?
Lekker?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Topic gaat lekker vlot, nog voordat er een noot gezongen is
Ik denk dat er vanavond nogal wat harde noten gekraakt moeten worden, om over valse noten nog maar te zwijgen...quote:
Thailand staat 1 tegen 2000, of zoietsquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Wat zeggen de bookmakers?
Oh nou sterktequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker?
Als jullie zo door blijven kletsen kan ik hier de link aan blijven passen:
Sieneke: Songfestival geslaagd met finaleplek
Dat kan zeker wel, bij de 1e halve finale was het ongeveer een topic per 2 artiesten ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker?
Als jullie zo door blijven kletsen kan ik hier de link aan blijven passen:
Sieneke: Songfestival geslaagd met finaleplek
daar moet je niet mee spotten, daar kan ze ook niks aan doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Marianne Weber blijft denk ik wel eeuwig in die glimlach hangen als we doorgaan
Latoya Jackson jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Zou Denemarken het toch nog op de rit krijgen vanavond... of blijft het een "Thais hoertje disst Westerse-toerist-gevoel" houden
Zelfde als aanrijden in Brabantquote:
... en weer een half jaar later ben je weer kapsterquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Bep het volgende:
Zo ben je kapster en een half jaar later sta je voor miljoenen te zingen
Sieneke![]()
![]()
Fysiekequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ze gaat zichzelf 'klaarmaken'......... wat voor support geeft Marianne Weber eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja fan....
ik voorspelde een goede afloop van het ESF voor NL ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |