quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Heeft ze 't niet gewoon over de hond?
Die mogen toch kopjes geven?
Edit: Laat maar, Tico maakt er zelf wel wat ranzigs van![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef innepin het volgende:
Wow. Die tt had ik niet verwacht nu het over simultaan poepen en klaarkomen ging.
"Meestal" .quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Meestal poep ik niet bij klaarkomen. Bij bevallen wel. ( denk ik)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef innepin het volgende:
Wow. Die tt had ik niet verwacht nu het over simultaan poepen en klaarkomen ging.
Over 2 weken wordt -ie iig aangekondigd is de verwachting. Daar zou ik denk ik wel heel even op wachten...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Als je de aaifoon wilt moet je ff wachten. Dit jaar komt de nieuwe uit.
De X10, ook van Sony Ericsson heeft dus net zo veel mogelijkheden en apps als Iphone en veel meer gratis zelfs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef innepin het volgende:
Dames, om het even over wat anders te hebben![]()
ik zit te twijfelen tussen de iphone en deze.
De tweede is goedkoper, heeft een fijn toetsenbord ipv alleen maar touch, heeft een veel betere camera... en toch neig ik naar de iphone.En ik weet niet eens zo goed waarom. Volgens mij voornamelijk omdat er zoveel leuke troep aan apps op te zetten is.
Kan iemand mij overhalen? De ene of de andere kant op? Ik kanniekiezennie!
Ohja dat was nog wat. Mijn abo loopt pas 5 augustus af maar mijn telefoon vertoont steeds meer kuren. Met de Ericsson zou ik nu al een simlockvrije telefoon hebben, de Iphone is niet simlockvrij dus die krijg ik dan pas 5 augustus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Als je de aaifoon wilt moet je ff wachten. Dit jaar komt de nieuwe uit.
Specs zijn voor nerds!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Wat een boel iphonestemmers. het is dus niet alleen maar het imago?Want de specs van die ander zijn eigenlijk beter....
ik ben heel benieuwd!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt -ie iig aangekondigd is de verwachting. Daar zou ik denk ik wel heel even op wachten...
ja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Sony Ericsson X10!Zit tenminste een fatsoenlijke camera op!
Nah, dat vind ik een groot, log ding. En die van m'n linkje is net nieuw en daardoor toffer. Ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De X10, ook van Sony Ericsson heeft dus net zo veel mogelijkheden en apps als Iphone en veel meer gratis zelfs.
Echt? Maar zo heel veel groter of logger dan de Iphone is ie niet hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik een groot, log ding. En die van m'n linkje is net nieuw en daardoor toffer. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |