quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef MarkM het volgende:
Tevens zouden ze dat nazi-gedrag ook moeten noten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef MarkM het volgende:
Tevens zouden ze dat nazi-gedrag ook moeten noten.
quote:
quote:
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
Oh ik heb echt een note gekregenWat is dat voor een ongein, in de KLB SC maakt men ook altijd de laatste paar posts gewoon vol op zo'n wijze
Voor de tijd dat ik hier was dan maar okequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.
Maar waarom eigenlijk? Heeft iemand er last van?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet, dat is al herhaaldelijk verteld/gemeld.
Ik niet, ik heb er ook eentje bij voor 2 topics terug dat ik even de lapo maakte met lapo er inquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Heeft iemand er last van?
Ik heb er ook geen last van. Misschien moeten we een poll openen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of er nou een normale post in laatste post word gemaakt of iemand die lapo zegt of andere bullshit, so what dicht gaat hij toch wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er ook eentje bij voor 2 topics terug dat ik even de lapo maakte met lapo er in
Vind het maar diep triest eigenlijk
Ja, bepaalde mensen willen de laatste post om een TT te kunnen maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedankt voor je sarcasme schat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, bepaalde mensen willen de laatste post om een TT te kunnen maken.
Juist, je kan toch in het volgende topic weer door gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of er nou een normale post in laatste post word gemaakt of iemand die lapo zegt of andere bullshit, so what dicht gaat hij toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |