dat het de wet is begrijp ik maar dat betekend nog niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Daarnaast maak ik zelf wel uit of ik na een ongeluk graag door de vooruit het leven verlaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Doe je gordel dan ook gewoon om. Eigen schuld
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat het de wet is begrijp ik maar dat betekend nog niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Daarnaast maak ik zelf wel uit of ik na een ongeluk graag door de vooruit het leven verlaat.
Tja, dat vinden die hulpverleners niet zo'n pretje wanneer ze weer iemand van de straat moeten vegen, dus doe gewoon je gordel om als je gaat rijden, zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat het de wet is begrijp ik maar dat betekend nog niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Daarnaast maak ik zelf wel uit of ik na een ongeluk graag door de vooruit het leven verlaat.
Ja dus? Dat ding moet je om doen vóór je gaat rijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:28 schreef Golden_Pauper het volgende:
die gordel ging nog wel om zodra ik ff lekker aan t optrekken ben. zoals ik al zei rij net 20 meter m'n straat uit.
Waarmee je de maatschappij met hoge kosten opzadelt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de wet dan moet je er maar wat aan doen om die veranderd te krijgen, of gewoon in een land gaan wonen waar je wel zonder gordel mag rijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
de wetquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef wise het volgende:
dat is de wet. Terechte boete, niet klagen maar betalen
Dit dus .quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef Winner_Taco het volgende:
Al die moraalridders hier mogen ook wel meteen iets chronisch krijgen
Och, ik klaag ook niet over de bekeuringen van 1 a 2 km/u te hard.. Te hard is te hard.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dit dus .
Als het jullie zelf was overkomen zou het gejank ook niet van de lucht zijn
Wie denk je dat er gaat betalen als jij je leven in een rolstoel zit en door een rietje eten moet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:28 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
gast, wie benadeel ik, op mezelf na, als ik mijn gordel niet om doe??
Het zal mij niet overkomen aangezien ik eerst mijn gordel om doe en dan pas gaat rijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dit dus .
Als het jullie zelf was overkomen zou het gejank ook niet van de lucht zijn
Ik vind dat we dit topic zouden moeten kunnen aanvoeren als bewijs dat TS dit graag met alle liefde zelf zou willen betalen als het hem eens overkomtquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wie denk je dat er gaat betalen als jij je leven in een rolstoel zit en door een rietje eten moet.
mijn zorgverzekering... of die van de tegenpartijquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:29 schreef zomaareennaam het volgende:
en als je wel een ongeluk had gekregen en door het niet dragen van de gordel ernstig gewond was geraakt? wie had dat dan weer moeten betalen...?
O en wie betaalt je hulp in huis omdat je niet meer kunt lopen? Wie betaalt je uitkering omdat je niet meer kunt werken? Juist ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
mijn zorgverzekering... of die van de tegenpartij
wie betaald mijn zorgverzekering. ik.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Deze reactiequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Hij doet zijn naam in ieder geval wel eer aan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja.. jij betaalt in je eentje alle zorg die er voor jou nodig is als je in een rolstoel beland..
![]()
pauper.
En zo is het.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze reactieWorden ze nog dommer? Bepaal jij dat zelf maar even ja. Denk vooral niet aan de hulpverleners, de zorgstaat die bakken met geld kwijt aan je is, en eventueel een autobestuurder die het ongeluk veroorzaakte die voor de rest van zijn leven met schuldgevoelens zit
omdat jij je gordel niet om had.
Wees gewoon niet zo kankereigenwijs en die je gordel om. Dan was ons dit topic ook bespaard gebleven.
Omdat jij rekening MOET houden met de persoon die dat zou moeten opruimen, MOET jij een gordel om.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze reactieWorden ze nog dommer? Bepaal jij dat zelf maar even ja. Denk vooral niet aan de hulpverleners, de zorgstaat die bakken met geld kwijt aan je is, en eventueel een autobestuurder die het ongeluk veroorzaakte die voor de rest van zijn leven met schuldgevoelens zit
Wees gewoon niet zo kankereigenwijs en die je gordel om. Dan was ons dit topic ook bespaard gebleven.
De maatschappij als je eerst 3 operaties nodig hebt en daarna 2 maanden revalidatie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:28 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
gast, wie benadeel ik, op mezelf na, als ik mijn gordel niet om doe??
ik kan je zo op 10 andere vormen van criminaliteit wijzen die de staat wel een tikkeltje meer kosten dan die levenslange zorg voor mij. De criminaliteit bestrijding is gewoon onevenredig verdeelt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
dat overleef je ook niet als je je gordel wel om hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rij eens met zo'n 100km/h tegen een boom en probeer dat dan nog eens te vertellen.
IDD GEEN GORDELS MEER OP DE SNELWEG JE OVERLEEFT HET TOCH NIET!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:55 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat overleef je ook niet als je je gordel wel om hebt.
dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
IDD GEEN GORDELS MEER OP DE SNELWEG JE OVERLEEFT HET TOCH NIET!!!!
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Rij eens met zo'n 100km/h tegen een boom en probeer dat dan nog eens te vertellen.
wow,quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Deze formulering is hetzelfde als je gedachtengang. Krom wie unne hoepel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ik kan je zo op 10 andere vormen van criminaliteit wijzen die de staat wel een tikkeltje meer kosten dan die levenslange zorg voor mij. De criminaliteit bestrijding is gewoon onevenredig verdeelt.
overigens doe ik mijn gordel altijd om, rijdt ook niet fijn zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |