dat het de wet is begrijp ik maar dat betekend nog niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Daarnaast maak ik zelf wel uit of ik na een ongeluk graag door de vooruit het leven verlaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Doe je gordel dan ook gewoon om. Eigen schuld
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat het de wet is begrijp ik maar dat betekend nog niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Daarnaast maak ik zelf wel uit of ik na een ongeluk graag door de vooruit het leven verlaat.
Tja, dat vinden die hulpverleners niet zo'n pretje wanneer ze weer iemand van de straat moeten vegen, dus doe gewoon je gordel om als je gaat rijden, zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat het de wet is begrijp ik maar dat betekend nog niet dat ik het er mee eens hoef te zijn. Daarnaast maak ik zelf wel uit of ik na een ongeluk graag door de vooruit het leven verlaat.
Ja dus? Dat ding moet je om doen vóór je gaat rijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:28 schreef Golden_Pauper het volgende:
die gordel ging nog wel om zodra ik ff lekker aan t optrekken ben. zoals ik al zei rij net 20 meter m'n straat uit.
Waarmee je de maatschappij met hoge kosten opzadelt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de wet dan moet je er maar wat aan doen om die veranderd te krijgen, of gewoon in een land gaan wonen waar je wel zonder gordel mag rijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
de wetquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef wise het volgende:
dat is de wet. Terechte boete, niet klagen maar betalen
Dit dus .quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef Winner_Taco het volgende:
Al die moraalridders hier mogen ook wel meteen iets chronisch krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |