Wat Pberends al een paar keer gezegd heeft, peilingen zijn er niet erg goed in om nieuwe partijen te indexeren. Verder hebben we de PvdD verslagen in de SV, dus moet het in het echt ook gewoon kunnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef -jos- het volgende:
Volgens Maurice hebben we nog steeds kans op 1 zetel, als enige van de nieuwe partijen!!!
http://www.peil.nl/?2988
[ afbeelding ]
Het is wachten op de eerste echte uitslagen. 1 zetel moet zeker te doen zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
0 zetels in de voorlopige prognose net... Laten we hoop houden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste echte uitslagen. 1 zetel moet zeker te doen zijn.
Ik heb ze mijn stem gegevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom 'moet' dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat we het de afgelopen week goed doen qua peilingen: telkens tegen de 1 zetel aan. Terwijl peilingen slecht zijn in het indexeren van kleine/nieuwe partijen. Verder zijn er veel mensen om mij heen die toch opeens vandaag nog besloten te switchen naar de SP of de PP, ikzelf heb in ieder geval nog een stuk of 8 stemmen voor de PP binnengehengeld vandaag in politieke discussies.quote:
Ok, netjes. Ik gun het julliequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Omdat we het de afgelopen week goed doen qua peilingen: telkens tegen de 1 zetel aan. Terwijl peilingen slecht zijn in het indexeren van kleine/nieuwe partijen. Verder zijn er veel mensen om mij heen die toch opeens vandaag nog besloten te switchen naar de SP of de PP, ikzelf heb in ieder geval nog een stuk of 8 stemmen voor de PP binnengehengeld vandaag in politieke discussies.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef pberends het volgende:
Durven kiezers wel te zeggen dat ze op de Piratenpartij hebben gestemd bij die exitpolls?
En ondertussen verdiend een gemiddeld beroepsmuzikant tienduizend euro per jaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef Sitethief het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hervorming van auteursrecht niet negatief is voor de industrie? Bekijk dit plaatje eens, hierin staan enkele grote industriën waar IP (Intelectual Property) geen grote rol speelt, zoals de voedsel, auto, en mode industrie, afgezet tegen de film/muziek industrie.
Deze afbeelding komt uit dit TED Talk filmpje:
Waarin een sterk argument neergezet word waarom het ontbreken van IP juist een katalyserende en stuwende rol kan spelen en kan zorgen voor innovatie, winst, trend etc. Mits men de angst voor vernieuwing, voor internet, voor digitalisering enz kan opgeven en bereid is te innoveren, telkens weer opnieuw. Maar gezien het feit dat de auteursrechtenindustrie al sinds zo'n 100 jaar tegen élke verandering geprotesteerd heeft kan dat nog wel even duren.
[..]
Ik denk dat dit deels Crazy Harries vraag kán beantwoorden.
Neger aub.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef ProsperousMyAss het volgende:
[..]
En ondertussen verdiend een gemiddeld beroepsmuzikant tienduizend euro per jaar![]()
Sodemieter op met je piratenpartij, zelfs al zouden ze goed werk kunnen verichten dan nog zijn de partijleden zulke gigantische kneuzen dat ze nooit en te nimmer een plek verdienen in de kamer
Ze zullen zich eerder goed thuis voelen dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef ProsperousMyAss het volgende:
[..]
En ondertussen verdiend een gemiddeld beroepsmuzikant tienduizend euro per jaar![]()
Sodemieter op met je piratenpartij, zelfs al zouden ze goed werk kunnen verichten dan nog zijn de partijleden zulke gigantische kneuzen dat ze nooit en te nimmer een plek verdienen in de kamer
Je bent zelf een negerquote:
Ahja, want prognoses moet je niet te serieus nemen maar de uitslag van dat ene dorpje van 1500 inwoners is wel gewoon representatief.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Roosendaal: 1.3% voor Overige partijen aka 2 zetels
Sorry, ik gun het jullie nog steeds hoor.quote:
Een kinderhand is gauw gevuld zeggen we maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Waar zie je die uitslag?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Rtl4 behandelde ze net 3 gemeenten apart, maar inmiddels zitten ze te praten omdat ze wat gedoe hadden met het schermquote:
HeelNL had daar 0,7%.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Hm, interessant.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Rtl4 behandelde ze net 3 gemeenten apart, maar inmiddels zitten ze te praten omdat ze wat gedoe hadden met het scherm
Bron? Specifieker dan "Overige partijen" heb ik het nog niet kunnen vinden.quote:
Nee, hoor.quote:
Denk dat het naar verhouding beter gaat als de grote steden komen, met bijv. Technische Universiteiten e.d.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Eerste stemmen binnen voor de Piraten: 11 maar liefst !
Ach zijn we nu wel gelijk 1e van al die andere kleine partijen zoals HeelNL etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |