Ach ik vind dat altijd zo'n onzin. Alle sporten bij de vrouwen slaan nergens op als je het met de mannen vergelijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat vrouwentennis bewijst keer op keer dat het helemaal nergens op slaat
Behalve schaken en korfbal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ik vind dat altijd zo'n onzin. Alle sporten bij de vrouwen slaan nergens op als je het met de mannen vergelijkt.
Er zijn dan ook weinig vrouwensporten waar ik langer dan tien minuten naar kan kijken ....quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ik vind dat altijd zo'n onzin. Alle sporten bij de vrouwen slaan nergens op als je het met de mannen vergelijkt.
Maar dan slaat het nog wel ergens op. Dat jij er niet naar kan kijken, is een tweedequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weinig vrouwensporten waar ik langer dan tien minuten naar kan kijken ....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef FP128 het volgende:
Ik was het helemaal vergeten dat Roland Garros aan de gang was.
Is het wat tot dusver? of kun je betere wachten totdat alle kanslozen
eruit liggen en de echte top 5 aan het werk gaat? ( ja ik heb dus
een broertje dood om saaie partijen te gaan volgen alleen maar omdat
het Roland Garros is. )
Partij is geschrapt voor vandaag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:18 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand aub laten weten na welke partij Rafa de baan op mag. Dank.
Morgen (op z'n vroegstquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:18 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand aub laten weten na welke partij Rafa de baan op mag. Dank.
Ja, elke partij is gegarandeerd spektakel. Dat weet je al omdat van te voren bekend is gemaakt aan de spelers dat elke partij over 5 sets moet gaan om het publiek erbij betrokken te houden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef FP128 het volgende:
Ik was het helemaal vergeten dat Roland Garros aan de gang was.
Is het wat tot dusver? of kun je betere wachten totdat alle kanslozen
eruit liggen en de echte top 5 aan het werk gaat? ( ja ik heb dus
een broertje dood om saaie partijen te gaan volgen alleen maar omdat
het Roland Garros is. )
Af te studeren? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:25 schreef Norrage het volgende:
suffe kutregen, maar op zich chill want ik zit toch steeds maar af te studeren.
En hockey dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is alleen voor het uitzicht interessant, maar als je het op sportieve kwaliteiten bekijkt, is het gewoon slecht als je het vergelijkt met de mannen. Maar nogmaals, tuurlijk moet het gespeeld en uitgezonden worden.quote:
Toch lekker, want dan hebben ze dat alvast gehad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef Szura het volgende:
Chela en Murray hebben trouwens 4 puntjes kunnen spelen ofzo net
Wat een held he!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef TheArt het volgende:
Hahaha Blaz met een Boris Becker snoekduik op het gravel
Normaal gesproken wel, maar niet in de zinquote:
Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:25 schreef Norrage het volgende:
suffe kutregen, maar op zich chill want ik zit toch steeds maar af te studeren.
Waarom doe je zo moeilijk? Ik begrijp niet wat iemand bedoelt. Je vraagt wat ik niet snap. Ik leg uit wat ik niet snap en dan vind je me wijsneuzerig.quote:
Kom op dude. Je geeft aan dat je weet wat afstuderen is, maar als iemand af zit te studeren snap je het ineens niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk? Ik begrijp niet wat iemand bedoelt. Je vraagt wat ik niet snap. Ik leg uit wat ik niet snap en dan vind je me wijsneuzerig.
Input voor een slechte grapquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk? Ik begrijp niet wat iemand bedoelt. Je vraagt wat ik niet snap. Ik leg uit wat ik niet snap en dan vind je me wijsneuzerig.
Afstuderen is wat mij betreft iets eenmaligs, bijvoorbeeld in de zin 'Morgen studeer ik af'. Hij schrijft: "Ik zit steeds af te studeren." die zin begrijp ik niet. Hij kan je nou steeds afstuderen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom op dude. Je geeft aan dat je weet wat afstuderen is, maar als iemand af zit te studeren snap je het ineens niet meer
[...]
Ik sluit het zeker niet uit.quote:
Speciaal voor jou dan. Afstuderen is het proces van het werken en schrijven aan je afstudeerscriptiequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Afstuderen is wat mij betreft iets eenmaligs, bijvoorbeeld in de zin 'Morgen studeer ik af'. Hij schrijft: "Ik zit steeds af te studeren." die zin begrijp ik niet. Hij kan je nou steeds afstuderen?
Maar goed, tennis maar weer. Wat een verschikkelijk publiek zeg, die Fransen. Ik hoop dat Monfils verliest.
Ik dacht dat The_BoezelaaR zo'n keiharde, no-pain-no-gain, no-guts-no-glory kerel was, maar dit is gewoonweg liev*quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan. Afstuderen is het proces van het werken en schrijven aan je afstudeerscriptie
We houden het op een zwak momentjequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik dacht dat The_BoezelaaR zo'n keiharde, no-pain-no-gain, no-guts-no-glory kerel was, maar dit is gewoonweg liev*!
* opzettelijke zpelvaut Fed-Fan
Hoeveel slagn was die laatste rally? Ik keek even weg vanhet scherm.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:37 schreef Drassss het volgende:
Alsof ze in slomo een rally aan het slaan zijn.
30-30
NIEMAND DIE HEM ZIETquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef Nalbandian het volgende:
WAT IS DIT KANSLOOS ZEG......DAT DIT KAN IN FRANKRIJK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar gelet op het slechte weer hebben ze besloten om toch maar door te tellen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Drassss het volgende:
WOW wat een punt!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef luckass het volgende:
[..]
NIEMAND DIE HEM ZIETMijn post haalt wel het beste in je naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kom me hier ook even melden. Roland Garros is mijn favoriete grand slam - hoewel ik liever naar tennis kijk dan naar regen. Hopelijk kan er morgen weer gewoon de hele dag gespeeld worden...
En deze Monfils wedstrijd ben ik ook wel zat - ik zie het nog gebeuren dat de rest weer naar morgen wordt verplaatst...
En ohja: Go Federer!
quote:
Hier zit juist alles in wat je eigenlijk wil zien in een wedstrijd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kom me hier ook even melden. Roland Garros is mijn favoriete grand slam - hoewel ik liever naar tennis kijk dan naar regen. Hopelijk kan er morgen weer gewoon de hele dag gespeeld worden...
En deze Monfils wedstrijd ben ik ook wel zat - ik zie het nog gebeuren dat de rest weer naar morgen wordt verplaatst...
En ohja: Go Federer!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De spanning in het lijf van de Lange Fransman
Jaa, de wedstrijd is ook wel goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier zit juist alles in wat je eigenlijk wil zien in een wedstrijd?
Welk gameplanquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet wat Monfils met dit gameplan wil bereiken.
Dat vind ik inderdaad het mooistequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe rechtop die gozer ook staat als hij uitdeelt met z'n forehand, dat hoort helemaal niet te kunnen.
Ach, daar is Hewitt #1 van de wereld mee geworden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Terugslaan en laten zien dat hij kan lopen.
Of bedoelde je het gameplan voor deze game?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Terugslaan en laten zien dat hij kan lopen.
isner al 28 acesquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Isner en Chiudinelli gaan aan hun 3e tiebreak beginnen
Tijd genoeg tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Isner en Chiudinelli gaan aan hun 3e tiebreak beginnen
Gaat zo een beetje lijken op Nadal-Soderling op Wimbledon een paar jaar terug, die wedstrijd duurde 5 dagen dacht ik, en Federer stond al een ronde verder omdat Haas forfait gaf.quote:
Bij die wedstrijd hing toen ook al zo'n lekker sfeertjequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat zo een beetje lijken op Nadal-Soderling op Wimbledon een paar jaar terug, die wedstrijd duurde 5 dagen dacht ik, en Federer stond al een ronde verder omdat Haas forfait gaf.
Soderling stond flink te kutten ja, expres geen 'sorry' bij netballen enzo, prachtig was dat. Soderling had 'm alleen moeten afmaken, hij had er genoeg kansen voor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd hing toen ook al zo'n lekker sfeertje!
Nadal liet zich toen ook van zijn mindere kant zien met dat racket halen terwijl Soderling net wou serveren. Ja, was een leuk weekje toenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Soderling stond flink te kutten ja, expres geen 'sorry' bij netballen enzo, prachtig was dat. Soderling had 'm alleen moeten afmaken, hij had er genoeg kansen voor.
Mesker begint nu over 'handige handjes'quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi commentaar van Albert Mantingh over dat laatste punt: "Jaaa, hij heeft handjes."
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mesker begint nu over 'handige handjes'.
Mooie techniek ook.quote:
Zeker.quote:
Wow.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef truedestiny het volgende:
isner in 3 sets al bijna 100 winners
Daar klopt weinig van, hij heeft net 100 punten gemaakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef truedestiny het volgende:
isner in 3 sets al bijna 100 winners
inclusief service. ibm geeft het makkelijk als winner aan dan, want 100 is idd wel iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar klopt weinig van, hij heeft net 100 punten gemaakt.
Dan nog klopt het voor geen meter.quote:
En dat als lucky loserquote:
niet verwachtquote:
Nicequote:
gister vond ik murray zwaar indrukwekkend, maar nu kan ik niks zien....quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dat als lucky loser
Murray toch weer knap hoor, van een break achter op 2-3* door naar 63 en dus 2-1 in sets ...
Opvallend dat iemand die zich zo voorbereid de 4e ronde haalt.. Wat is Bellucci aan het doen btw?quote:
Zoals ie vandaag speelde gaat Andy er dan gewoon af hoorquote:
Gaba is wel een held, maar daar komt dus iemand van in de 4e ronde van RG te staanquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals ie vandaag speelde gaat Andy er dan gewoon af hoor
Gaba
quote:Isner and Chiudinelli meanwhile could save us all some time by tossing a coin
Lijkt me logisch na dit gepuzzelquote:
Ik maak met niet druk maar ben benieuwd of en wanneer Thiemo de Bakker speelt aangezien ik morgen ook niet de hele dag thuis benquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Als het helemaal duidelijk is dan is er niets om je druk om te maken toch?
Wat dacht je van de planning van de verschoven wedstrijden? Nadal, dubbel de bakker en Williams als voorbeelden. Het lijkt wel simpel, maar dat is het echt niet hoorquote:
En suspended.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bellucci herpakt zich, 63 tweede set ...
En ook zij is van de baan, er moet nog wel veel ingehaald worden zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef luckass het volgende:
[..]
En suspended.
Alleen Henin nog op de baan
Ja, al werd ik blij van dit stukje anmiddag op die blog:quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ook zij is van de baan, er moet nog wel veel ingehaald worden zeg.
Ja, ik krijg er een F5-duim van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef F.M.D. het volgende:
Nou is het wachten op het schema van morgen.
Ik hoop dat het de hele dag regent, dan kun je het op zaterdag zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een heerlijke partijen en spelers morgen.
Zal er helaas niks van zien
Geniaal!!! Dat moet zijn mooiste ervaring ooit gaan worden of ie nou verliest of niet...In Frankrijk, op het Centre Court, tegen een van de coolste spelers everquote:
quote:Krijg diverse journalisten aan de telefoon die mij vragen of ik naar Roland Garros kom als Thiemo halve finale Roland Garros haalt. Ongelof…
Lijkt me een stunt als De Bakker de finale haalt of wint. Vooral dat laatste zou zuur zijn voor Verkerk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef Norrage het volgende:
twitter verkerk (uiteraard met teveel woorden):
[..]
het is algemeen bekend dat Verkerk de finale opzettelijk verloorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me een stunt als De Bakker de finale haalt of wint. Vooral dat laatste zou zuur zijn voor Verkerk.
Ja, maar De Bakker zal niet zo edelmoedig zijn en ik kan me voorstellen dan spijt krijgt van zijn grootse gebaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat Verkerk de finale opzettelijk verloor
4e partij op Centre Court:quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer/Hoe laat speelt de Bakker zijn 3e ronde partij ?
Oké, bedankt. Verwachten ze morgen weer zulk bagger weer ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
4e partij op Centre Court:
20 min. inslaan
2 uur Nadal
20 min. wissel + inslaan
30 min. Henin
20 min. wissel + inslaan
kleine 2 uur Venus
20 min. wissel + inslaan
Op z'n vroegst rond 5-en verwacht ik, kan ook goed een stuk later worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef EdNoolk het volgende:
Weerbericht Parijs vrijdag 28 mei
Maximum temperatuur: 21 °C
Minimum temperatuur: 8 °C
Overdag:
weerkaart griekenland weer/lange weerkaart thailand Zonnig
De wind komt uit het Noord-Westen en wordt matig, kracht 3
De kans op neerslag in Parijs is 10%
Avond:
weerkaart weer Parijs Heldere nacht
De wind komt uit het Noord-Oosten en wordt matig, kracht 3
De kans op neerslag in Parijs is 0%
Nolequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We hebben weer een nieuwe karaoke
Of dit is de auditietape voor Serbia Gay TV, met Djokovic en Troicki, dat kan ook
Als lid van een karaokevolk laat Nishikori even zien hoe het wel hoort![]()
ja ik had ook wel echt een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik dat las....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:28 schreef XL het volgende:
Verkerk wordt volgens zijn twitter door journalisten gebeld die willen weten of Martin naar RG komt als Thiemo de halve finale haalt. Met alle respect hoor en los van de grootheid van Martin en/of Thiemo... Maar je zal die journalist zijn... Speculeren op een finaleplaats op basis van niets en daarmee aankloppen bij iemand die in de ogen van die journalist een one-day-fly moet zijn. Gênant! Iedereen kan tegenwoordig een HBO-tje afronden, wat een droeftoeters
Ja, absoluut.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:09 schreef Szura het volgende:
Haha heerlijk dat Monfils eruit is
Vervelend ventje gisteren en dat kutpubliek ook ff geowned door Fognini
Ben ik het ook mee eens hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het al een stunt vinden als hij in zijn eerste RG ooit de 4e ronde zou halen...de 3e ronde vind ik eigenlijk al goed.
Juist niet, Monfils is juist een geweldige teniiser waar het publiek voor naar de ban komt. Baal echt dat ie eruit ligt:(, stuk minderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:09 schreef Szura het volgende:
Haha heerlijk dat Monfils eruit is
Vervelend ventje gisteren en dat kutpubliek ook ff geowned door Fognini
monfils is koning!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:37 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Juist niet, Monfils is juist een geweldige teniiser waar het publiek voor naar de ban komt. Baal echt dat ie eruit ligt:(, stuk minder
Ik heb normaal gesproken ook niks tegen Monfils maar wat ie eergisteren liet zien was gewoon belachelijk. Tel daarbij dat kutpubliek en de partijdige arbitrage op en voilà.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:37 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Juist niet, Monfils is juist een geweldige teniiser waar het publiek voor naar de ban komt. Baal echt dat ie eruit ligt:(, stuk minder
Hij balde gister/eergister toch echt als een laffe draak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:37 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Speelt Soderling nu dan? Of bedoel je tegen Dent?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef Komakie het volgende:
Relaxt dat Monfils eruit is. Vervelende saaie speler. Ik zie liever iemand anders.
Btw, Soderling is ook aardig aan het huishouden
http://nos.nl/dossier/147(...)os-2010/tab/36/live/quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef SalsedoNL het volgende:
Hebben mensen een paar sites waar ik kan kijken?
http://atdhe.net/quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef SalsedoNL het volgende:
Nos lukt niet op school, andere site misschien?
Ik heb keuzewerktijd dus ik mag ff tennis kijken
6-2 Nadal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef senswal het volgende:
Kan iemand even zeggen hoeveel het bij Nadal staat?
6-2 eerste set gewonnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef senswal het volgende:
Kan iemand even zeggen hoeveel het bij Nadal staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |