Waarom mag/gaat deze niet dicht dan? Ik ben al geholpen door collega op FOK!.quote:
Je gebruikt een van de meest standaard slechte sollicitatie zinnetjes. Enzoquote:
Je hebt dus al werk? Had slechts toegang tot die zaak nodig voor een hossel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:44 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Waarom mag/gaat deze niet dicht dan? Ik ben al geholpen door collega op FOK!.
Ik vindt?quote:
Oke ik heb net de sollicitatie van mijn vriend gehad, en wij beide zijn het er over eens dat die van mij beter is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gebruikt een van de meest standaard slechte sollicitatie zinnetjes. Enzo
FOK! Sport.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je hebt dus al werk? Had slechts toegang tot die zaak nodig voor een hossel?
Dan is die van hem nog veel slechterquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Oke ik heb net de sollicitatie van mijn vriend gehad, en wij beide zijn het er over eens dat die van mij beter is.
Mag hem helaas niet posten van hem.
Kan je hier ff een slotje opdoen, want ik heb al advies ingewonnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is die van hem nog veel slechteromg.
Waarom open je dan een topic?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:44 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Waarom mag/gaat deze niet dicht dan? Ik ben al geholpen door collega op FOK!.
Het viel mij een maand terug op dat de kwaliteit van de reportages bij het NOS journaal aanzienlijk achteruit is gegaan. Ik kijk zelf nog maar weinig tv en dit was de eerste keer in zeker een jaar tijd dat ik het journaal zag. Toevalligerwijs waren de journalisten verantwoordelijk voor de mindere reportages duidelijk allochtoon. Ik veronderstel dan ook dat ze bij de NOS aan positieve discriminatie doen.quote:
zo werkt dat niet he...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Kan je hier ff een slotje opdoen, want ik heb al advies ingewonnen.
Voor de mensen die willen weten wat ik ga doen. ( Dus die ook geïnteresseerd zijn), vraag het maar via PM dan antwoordt ik wel ff.
Kan ik je followen op Twitter? Heb je Hyves?!! Ik wil echt supergraag weten wat jij gaat doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Voor de mensen die willen weten wat ik ga doen. ( Dus die ook geïnteresseerd zijn), vraag het maar via PM dan antwoordt ik wel ff.
In eerste instantie om informatie in te winnen, want ik wou weten wat ik hiermee precies moest en kon gaan doen.quote:
Ik geloof je niet, ik weiger te geloven dat het nog erger kan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Oke ik heb net de sollicitatie van mijn vriend gehad, en wij beide zijn het er over eens dat die van mij beter is.
Mag hem helaas niet posten van hem.
Leuk manquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het viel mij een maand terug op dat de kwaliteit van de reportages bij het NOS journaal aanzienlijk achteruit is gegaan. Ik kijk zelf nog maar weinig tv en dit was de eerste keer in zeker een jaar tijd dat ik het journaal zag. Toevalligerwijs waren de journalisten verantwoordelijk voor de mindere reportages duidelijk allochtoon. Ik veronderstel dan ook dat ze bij de NOS aan positieve discriminatie doen.
Vul Fok! dus maar in op je cv en solliciteer er!
Dit is klaagbak waar je niet zozeer komt om advies in te winnen als wel om je beklag te doen. Ik neem daarbij aan dat de onvrede er niet minder op is geworden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
WTF bijna alle FOKKERS zijn vandaag grappigquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, ik weiger te geloven dat het nog erger kan.
Wat is dat nou weer voor een verdediging? :/quote:
Het was een serieuze suggestie; wie weet hebben ze daar nog wel een lager geschoold baantje en een quotum te halen!quote:
Twitter? Hyves?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Kan ik je followen op Twitter? Heb je Hyves?!! Ik wil echt supergraag weten wat jij gaat doen.
Hoe lang zit je al op Fok?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
In eerste instantie om informatie in te winnen, want ik wou weten wat ik hiermee precies moest en kon gaan doen.
Maar deze informatie heb ik nu al, dus daarom vraag ik een slotje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |