Ik ben zelf wel geboren in Nederland mijn ouders niet!quote:
Om tijdens je zomervakantie even te werken is best een aardige reden,quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Waarom ben je weggegaan bij de Plus ? Slechte referenties door je oud-werkgever afgegeven aldaar wellicht een reden geweest om je niet aan te nemen?
Het moet zijn Nederlandse nationaliteitquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel geboren in Nederland mijn ouders niet!
Omdat ik na de vakantie achter de kassa moest. Bij het vakken vullen waren er veel mensen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Waarom ben je weggegaan bij de Plus ? Slechte referenties door je oud-werkgever afgegeven aldaar wellicht een reden geweest om je niet aan te nemen?
ja pitje dan is je nationaliteit niet nederland maar nederlandsequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Wederom een faal. Nationaliteit: Nederlandse.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ik zou je ook niet aannemenquote:Ik solliciteer naar deze functie omdat ik het leuk vindt om contact te hebben met mensen
KIJK HIERBOVEN A.U.B.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:39 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wederom een faal. Nationaliteit: Nederlandse.
Slechts het kutsap van je moeder, al kun je nog betwisten of wat daaruit komt echt als sap te bestempelen is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef MisterMister93 het volgende:
Mensen dit moest ik op hun site invullen en dan klik je op een balkje en komen er nationaliteiten naar beneden rollen. Nach moet ik hier echt alles voorkauwen!?
Want?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou je ook niet aannemen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:40 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
KIJK HIERBOVEN A.U.B.
1 uitleg is waarschijnlijk blijkbaar niet genoeg voor sommige mensen.
Jij bent echt grappigquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Slechts het kutsap van je moeder, al kun je nog betwisten of wat daaruit komt echt als sap te bestempelen is.
neuh, deze blijft gewoon openquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:15 schreef MisterMister93 het volgende:
Kan een moderator dit topic a.u.b. sluiten, ik bied bij deze mijn excuus aan voor mijn ongepaste taalgebruik. Maar dat kwam omdat mensen mij hier niet serieus namen, sommige konden dat wel en die bedank ik hierbij.
Jij bent ook al vet cool!quote:
Ach, ik dacht: laat ik het eens op zijn niveau proberen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:07 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Nee het is kutsap van je moeder.
Je zou tenminste de discriminerende posts weg kunnen halenquote:
Bedankt voor je nuttige reactiesquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:42 schreef Winner_Taco het volgende:
Het zou mij niet verbazen als je afgewezen bent op basis van je Marokkaanse naam . Dit zou idd discriminatie zijn, echter zéér moeilijk (zo niet onmogelijk) hard te maken .
Als hij kon kiezen tussen jou en je (Nederlandse) vriend zal het idd wel een doorslaggevende factor hebben gespeeld .
Zeker na het AH to Go verhaal staan we er niet van te kijken .
Wel sneu voor jou . Kan me voorstellen dat je je erg gekwetst voelt . Enige dat je kan doen is melding maken van het voorval bij Commissie gelijke behandeling (http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=1123)
En natuurlijk gewoon blijven solliciteren . Je bent eerder bij Plus aangenomen dus het gaat je gewoon weer lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |