Damn, wat zou ik daar graag aan meedoen.quote:Op een middelbare school voor lager onderwijs in Ostrada, een stad in het noorden van Polen, zijn vijf meisjes van veertien en vijftien zwanger geraakt na een bizar seksspelletje. Het spelletje, genaamd 'de zon' of 'een ster', heeft als belangrijkste kenmerk een complete orgie.
Tijdens het spelletje liggen de meisjes met hun benen wijd en hun hoofden naar elkaar, zodat de vorm lijkt op een ster. Terwijl de meisjes hun ogen gesloten houden, worden ze allemaal tegelijk genomen door een groep jongens. De winnaar is degene die erin slaagt als laatste klaar te komen.
Het vieze spelletje heeft al geleid tot een reeks tienerzwangerschappen. "Dit jaar zijn al vijf meisjes zwanger geraakt, twee zijn inmiddels bevallen", aldus schooldirectrice Anna Czarnocka.
De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Ze klagen dat zowel de ouders als de leerkrachten niet bereid zijn tot medewerking. Niemand praat over seks op school. Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.
Vast niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
Ga je dan vervolgens ook betalen voor je kind of dat dan weer niet
Je kan het spel ook met condoom spelen hoor alleen is het effect wat minderquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
Ga je dan vervolgens ook betalen voor je kind of dat dan weer niet
Net of jij dit aanbod op 16 jarige leeftijd zou afslaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Wel een 15 jarige volspuiten maar de rest ho maar.
16 niet, 14/15 wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of jij dit aanbod op 16 jarige leeftijd zou afslaan.
Dit dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
Haha AP weet geeneens dat we dat in NL al heel lang zo doen..
Jij deed dat al enige tijd toch met de bois?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit dus. We hebben het wel in NL, maar AP mocht nooit meedoen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef BigRedKane het volgende:
Ik denk niet dat zo'n wijf zich laat palen door AP met z'n inteeltkop
hoezo, 'mocht'? Dat is heus niet veranderd alleen maar omdat hij het nou toevallig weet heur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:56 schreef 9611Niels het volgende:
Zegt de jongen die mij vertelde dat hij nog niet ontgroent was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je zou graag seks hebben met een meisje dat haar ogen gesloten houdt, te midden van een groep neukende, goed mogelijk kreunende andere mannen met ook ieder een meisje met gesloten ogen? Tja, euh.. ieder zo zijn ding I guess.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Damn, wat zou ik daar graag aan meedoen.![]()
Serieusquote:Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |