dat was gewoon logica, die daarvoor met verdronk vond ik zelf nergens op slaanquote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Deze vind ik echt nergens op slaan
-edit- Je vorige was wel goed!![]()
je bent godverdomme slimmer dan je eruit ziet!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Je bent godverdomme nog te dom om in de keuken te schijten, arrogante tyfushoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef MB23 het volgende:
Als je niet hoeft te verdedigen, wordt je niet aangevallen.haha, dat is natuurlijk met een 2 oos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik ben niet zo scherp vandaagquote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
haha, dat is natuurlijk met een 2 oos!
jep dezequote:
Je username is er eigenlijk ook wel eentje?!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef watnuvaltvaltstraksniet het volgende:
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar één keer kunt eten.
en mijn onderschriftquote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Je username is er eigenlijk ook wel eentje?!
2 dingen tegelijk kan ook!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef watnuvaltvaltstraksniet het volgende:
20% van de mensen drinkt nu koffie, 60% van de mensen heeft nu sex, 19% van de mensen kijkt nu tv en de rest zit op FOK!forum
Heeft hij die zelf bedacht? Erg leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef watnuvaltvaltstraksniet het volgende:
deze is van de vriend die nu naast me zit:
De ideale maten van de vrouw: 80-40-80 ... 80 jaar oud ... 40 graden koorts en ... 80 miljoen op de bankrekening
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef watnuvaltvaltstraksniet het volgende:
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar één keer kunt eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |