Wow.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:59 schreef Zooootje het volgende:
If dreams were easy to reach, we couldn't call it dreams.
komt uit een nummer, althans, ik hoorde het in een rapnummerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel erg goed bedacht.Heb ik wel respect voor.
![]()
Het was een grap. Volgens mij is het van Sun Tzu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
komt uit een nummer, althans, ik hoorde het in een rapnummer
Keep your friends close but your enemies closer
en wordt ook maar in 20+ verschillende films gezegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
komt uit een nummer, althans, ik hoorde het in een rapnummer
Keep your friends close but your enemies closer
logica > diepzinnigheidquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:52 schreef Chowi het volgende:
Als je twee handen hebt
En je houdt daarmee twee appels vast
Dan is er geen ruimte meer voor een peer
Logica is groter dan diepzinnigheid? Wat bedoel je hiermee?quote:
dat als je je klauwen vol hebt er geen extra zooi meer bijpastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Logica is groter dan diepzinnigheid? Wat bedoel je hiermee?
Hey, ik borduur enkel voort op de mate van diepzinnigheid in de overige posts in dit topic.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dat als je je klauwen vol hebt er geen extra zooi meer bijpast!!1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Een kankerstoot voor je neus als je je bek niet houdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
2 kankerpitjes voor je uitspraken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
0 kankerpitjes voor je taalgebruikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:54 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Een kankerstoot voor je neus als je je bek niet houd
4 kankerpitjes omdat je dat kanker gedoe nog niet zat bent!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
2 kankerpitjes voor je uitspraken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |