Niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Armageddon het volgende:
Vaker de luier verschonen wil ook wel eens helpen. Hoef je niet te smeren.
Ja, bij schimmel is micanozol het beste, maar met zure tandjespoep gaan de billen wel eens echt stuk. Daar kun je niet tegen verschonenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef Sorbootje het volgende:
De enige keer dat Isabeau echt kapotte billetjes had had ze een schimmelinfectie en het zalfje dat ze daarvoor kreeg hielp goed, maar met luieruitslag verder geen ervaring. Soms een beetje rood en dan helpt good old sudo prima.
Ja joh. Gewoon om het half uur droger luier aan enzoquote:
Je hebt je erin verdiept zie ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef DahBigKahuna het volgende:
Isabeau = contradictio in terminis....Beau is mannelijk.....shit heej
Thijs heeft het alleen als hij tanden krijgt. Niet met de voortanden onder en boven, maar wel met de 2 onder en 2 boven ernaast. Thijs kreeg juist van Huggies rode billen (maar geen kapotte).quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja joh. Gewoon om het half uur droger luier aan enzo![]()
Wij hebben hier ook eigenlijk nooit kapotte billen. Alleen als er een pampers aan zijn billen zat. Dus nu draagt ie die luiers niet meer en gaat het goed!!
Wij hebben alleszins nog nooit gesmeerd bij Thomasquote:
Hier hetzelfde met mijn jongste zoon, Bepanthen is misschien niet het goedkoopste maar het is zulk goed spul!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs heeft het alleen als hij tanden krijgt. Niet met de voortanden onder en boven, maar wel met de 2 onder en 2 boven ernaast. Thijs kreeg juist van Huggies rode billen (maar geen kapotte).
Dat heeft het de vorige keer ook opgelost inderdaad! Alleen heb ik het idee dat de Zarqa sneller werkt (en je hoeft er niet aan te komen, het is een spray).quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
Bepanthen, wondermiddel! Altijd in huis hier.
Zarqa ken ik niet maar met Bepanthen duurt het hier 1 a 2 dagen. Soms is het dezelfde dag al weer geheeld. Helemaal als ie ook even zonder luier kan lopen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat heeft het de vorige keer ook opgelost inderdaad! Alleen heb ik het idee dat de Zarqa sneller werkt (en je hoeft er niet aan te komen, het is een spray).
Bepanthen is idd niet goedkoop, maar degene die ik nu heb ook niet. 12,95...
Daarom hebben ze er na een paar eeuwen ook Isabel van gemaakt. Ik vind de oorspronkelijke naam mooierquote:
Ja, en doordat het een spray is, is het prettiger in gebruik vind ik. Je hoeft er niet aan te komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:00 schreef Marrije het volgende:
Maizena werkte hier niet.
Zarqa kan dus ook op kapotte billen (dus niet alleen rood)?
Ken je het spul niet, of weet je niet waarom het gebruikt wordt bij luieruitslag?quote:
Het was bquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ken je het spul niet, of weet je niet waarom het gebruikt wordt bij luieruitslag?
Indien a) Maizena is een bindmiddel voor soepen, sauzen etc.
Indien b) Door de 'vochtabsorberende' werking
Dat dus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Jelief het volgende:
leo, gewoon strooien net als talkpoeder
quote:
Hmmm, kinderbilquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Je ziet dat ik me er niets kon bij voorstellen hé![]()
Ik ging de billen van mijn zoon al tot een sausje binden
![]()
De Etos heeft het wel, mits het een beetje een Etos van formaat is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:58 schreef texelonia het volgende:
Dus de Zarqa ga ik onthouden mocht het weer eens nodig zijn! Kun je dat gewoon bij de drogist kopen?
Bronquote:ZARQA Baby Billen Spray is o.a. te verkrijgen bij de Etos, de Tuinen, zelfstandige drogisten en natuurwinkels
Hier ook, bij het eerste zicht meteen sudo erop en dan is het de volgende dag vrijwel verdwenen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:37 schreef k_i_m het volgende:
Hier team Sudo. BIj het minste vleugje rood Sudocreme erop en de volgende dag is alles weer zoals het hoort. Ik heb maar één keer gezien dat het echt een beetje stuk was (en ik ook nog extra schrobben met de schoonmaakdoekjes. ) en ook toen was het de volgende dag weer verdwenen.
Hier ook geen sudoquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef Stiemie het volgende:
Grappig dat iedereen zweert bij Sudo terwijl ik dat helemaal niet fijn vondLinde kreeg er zelfs uitslag van.
Ik gebruik alleen talkpoeder om te controleren of de voetjes (tussen de teentjes) en in de huisplooien te checken of het echt droog is. In talkpoeder zit namelijk een bijstofje waar veel baby'tjes op reageren en het vaak erger maakt dan beter bij open billetjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:58 schreef octopussy het volgende:
Gebruikt niemand hier meer het goede oude talkpoeder dan? Heeft toch dezelfde werking als Maizena lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |