Ken je het spul niet, of weet je niet waarom het gebruikt wordt bij luieruitslag?quote:
Het was bquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ken je het spul niet, of weet je niet waarom het gebruikt wordt bij luieruitslag?
Indien a) Maizena is een bindmiddel voor soepen, sauzen etc.
Indien b) Door de 'vochtabsorberende' werking
Dat dus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Jelief het volgende:
leo, gewoon strooien net als talkpoeder
quote:
Hmmm, kinderbilquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Je ziet dat ik me er niets kon bij voorstellen hé![]()
Ik ging de billen van mijn zoon al tot een sausje binden
![]()
De Etos heeft het wel, mits het een beetje een Etos van formaat is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:58 schreef texelonia het volgende:
Dus de Zarqa ga ik onthouden mocht het weer eens nodig zijn! Kun je dat gewoon bij de drogist kopen?
Bronquote:ZARQA Baby Billen Spray is o.a. te verkrijgen bij de Etos, de Tuinen, zelfstandige drogisten en natuurwinkels
Hier ook, bij het eerste zicht meteen sudo erop en dan is het de volgende dag vrijwel verdwenen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:37 schreef k_i_m het volgende:
Hier team Sudo. BIj het minste vleugje rood Sudocreme erop en de volgende dag is alles weer zoals het hoort. Ik heb maar één keer gezien dat het echt een beetje stuk was (en ik ook nog extra schrobben met de schoonmaakdoekjes. ) en ook toen was het de volgende dag weer verdwenen.
Hier ook geen sudoquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef Stiemie het volgende:
Grappig dat iedereen zweert bij Sudo terwijl ik dat helemaal niet fijn vondLinde kreeg er zelfs uitslag van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |