Als je vrienden hebt, kun je de verjaardag van je vriendin niet onthouden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef Kimbell het volgende:
Was vriendin erg over de zeik? Wat een onzin zeg, kan gebeuren. Wees blij dat ie vrienden heeft.
Wel onthouden. Als je het vraagt dan zal ie zeggen: 27 mei!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je vrienden hebt, kun je de verjaardag van je vriendin niet onthouden?
En met die ijle lucht in de bergen: onmogelijk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel onthouden. Als je het vraagt dan zal ie zeggen: 27 mei!
Maar de link leggen tussen vandaag, 27 mei en het feit dat het dus de verjaardag is... Dat is lastig!
Ik weet niet of ik het zou kunnen opbrengen om geen cynisch sms'je aan hem te sturen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:03 schreef dalaiblama het volgende:
Ik bemoei me ermee omdat die vriendin mijn zusje is
Ze is best wel boos maar twijfelt of ze hem ermee moet confronteren. Ik heb gezegd dat ze het moet laten omdat het het niet waard is. Hij zit ook daar en dan verpest ze zijn mannenuitje![]()
Alle andere mensen zeggen dat ze iets sarcastisch moet sturen en hem verder in zijn sop moet laten gaar koken.
Blijkbaar is het een doodzonde ofzo. Wrs is die gast met zijn hoofd ergens anders. Het verbaasd me dat mensen heel erg geschokt reageren duis vandaar dat ik benieuwd was of dat hier ook zo is.
Dat doen vrouwen wel, maar mannen niet hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:06 schreef Felixa het volgende:
Als je op vakantie bent en bang bent het te vergeten, kun je het nog altijd in je telefoon zetten zodat er op haar verjaardag een alarmpje afgaat. Zo moeilijk is dat niet.
Het is niet lullig, het is menselijk. Als jij morgenvroeg uit je bed stapt dan zeg je ook niet meteen "28 mei! Verjaardag van me friendjuh!", daar kom je pas achter als je op je werk naar de kalender kijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En met die ijle lucht in de bergen: onmogelijk!![]()
Toch lullig. Ben benieuwd hoe hij het heeft aangepakt toen 'ie erachter kwam. Ik hoop niet dat zijn vriendin hem er bij thuiskomst aan moest herinneren.
Lullig is ook menselijk, hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet lullig, het is menselijk. Als jij morgenvroeg uit je bed stapt dan zeg je ook niet meteen "28 mei! Verjaardag van me friendjuh!", daar kom je pas achter als je op je werk naar de kalender kijkt.
Ik gebruikHyves
en een
poezenkalender op de plee
om verjaardagen niet te vergeten.
qftquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:07 schreef Naamah het volgende:
Bergen? Misschien heeft ie wel geen bereik, weet jij veel? Ik zou 'm er pas bij thuiskomst mee confronteren, aangeven dat je (ze in dit geval) het niet leuk vind en hem de kans geven het goed te maken. Ook niet moeilijker over doen dan nodig is..
Dan denkt ie ook van "Waar heb ik dat nou weer aan te danken" waarop jij zegt "JE BENT JARIG!!!" en waarop hij zegt "O JA?! JAAA!" .. want zo zijn mannen. En daarna hebben jullie appeltaart met extra slagroomquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lullig is ook menselijk, hoor.
En ik zou zijn verjaardag NOOIT vergeten. Als ik die ochtend naast hem wakker word, bespring ik 'm onmiddellijk.
Sommige mensen zijn nu eenmaal wat vergeetachtiger dan anderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lullig is ook menselijk, hoor.
En ik zou zijn verjaardag NOOIT vergeten. Als ik die ochtend naast hem wakker word, bespring ik 'm onmiddellijk.
En dan zegt 'ie: "Hmm. Appeltaart!"quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan denkt ie ook van "Waar heb ik dat nou weer aan te danken" waarop jij zegt "JE BENT JARIG!!!" en waarop hij zegt "O JA?! JAAA!" .. want zo zijn mannen. En daarna hebben jullie appeltaart met extra slagroom.
En dan komttie met de bling-blingquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan zegt 'ie: "Hmm. Appeltaart!"
Nou, het is ZIJN verjaardag. Dus hij krijgt een bon voor een nacht in een hotel, een CD, een boek en aftershave.quote:
Ik zou na die nacht al blij zijn hahahahquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het is ZIJN verjaardag. Dus hij krijgt een bon voor een nacht in een hotel, een CD, een boek en aftershave.
En dat kan je dan een jaar lang tegen hem gebruiken (sommigen zelfs jaaaaaren) eigenlijk dus het beste verjaardagscadeau dat je kunt wensenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef conleche het volgende:
Ik zou teleurgesteld zijn en dat kinderachtig vinden en dan weer teleurgesteld zijn in mezelf. Zoiets.
Ik zou zoiets NOOIT doen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:36 schreef XiC het volgende:
[..]
En dat kan je dan een jaar lang tegen hem gebruiken (sommigen zelfs jaaaaaren) eigenlijk dus het beste verjaardagscadeau dat je kunt wensen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou zoiets NOOIT doen!Nou ja, misschien als grapje.
Deze vrouw niet (meer). Directheid FTW! Als ik een felicitatie wil vraag ik er wel om, da's beter dan in een hoekje gaan zitten kniezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef CorwinofAmber het volgende:
Gewoon een SMS sturen dat ze een hele leuke verjaardag heeft gehad en mooie cadeaus dan gaan er bij hem wel een aantal radertjes in zo'n zatgezopen hoofd draaien en komt er zo'n "OH SHIT" moment.
Tenminste, zo doen de meeste vrouwen & moeders dat (guilty as charged on mommy account).
Niemand die om je geeft vergeet je verjaardag uit onaardigheid! Het is gewoon dat opstaan en datum checken en link leggen tussen datum en verjaardagquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:22 schreef Ripley het volgende:
Ik zou het een kutstreek vinden. Maar ik hecht dan ook echt aan mijn verjaardag. Mijn vriendje is zo iemand die het wel zou kunnen vergeten, niet uit onaardigheid maar uit warrigheid. Daarom herinner ik hem er gewoon aan
Mijn ex wist ook niet eens de verjaardag van zijn vader, moeder en zusje, dus daar herinnerde ik hem ook aan. Ik dnek dat ie nu ook een outlook blingbling heeft, want ik ben overbodig bestempeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niemand die om je geeft vergeet je verjaardag uit onaardigheid! Het is gewoon dat opstaan en datum checken en link leggen tussen datum en verjaardag. En op vakantie denk je vaak niet eens aan de datum. Ik zie de datum ook altijd pas op m'n werk
.
O en ik gebruik thuis ookoutlook
om verjaardagen en moederdag/vaderdag niet te vergeten. Dan komt er zo'n blingbling op belangrijke momenten
.
Nu je het zegt.. mijn volgende vriendin geef ik gewoon een account waarmee ze afspraken kan plannen in mijn agenda in outlook. IDEAAL!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex wist ook niet eens de verjaardag van zijn vader, moeder en zusje, dus daar herinnerde ik hem ook aan. Ik dnek dat ie nu ook een outlook blingbling heeft, want ik ben overbodig bestempeld
Zijn mobiel is van de berg afgerold.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef dalaiblama het volgende:
Madam heeft op aandringen van moeders toch maar gesmst enkele uren geleden en je raad het al, geen reactie
Nu is ze pas echt pissig
Speculeer mee over de toedracht
ik denk dat ze niet eens de tijd krijgt om kwaaad te worden als ie terug is. deze relatie, beste mensen, is voorbij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef dalaiblama het volgende:
Madam heeft op aandringen van moeders toch maar gesmst enkele uren geleden en je raad het al, geen reactie
Nu is ze pas echt pissig
iets sarcastisch van ' ik ben een beetje laat, maar alsnog gefeliciteert met mijn verjaardag! groetjes'quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:02 schreef loveli het volgende:
Oeh! Wat heeft ze gesmst? "Lieverd je bent m'n verjaardag vergeten" of "lamlul, weet je niet welke dag het was?'
Ik las geile bergdeerne te snel en nu neukt ie in mijn hoofd een berggeit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:07 schreef Ripley het volgende:
Hij ligt een geile bergdeerne te neuken of staat te zuipen met zijn makkers
Is het een huttentocht? Dan heb je als het goed is je gsm in een plastic zakje diep in je tas gestopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef dalaiblama het volgende:
Nu is ze pas echt pissig
Ik ken zijn voorkeuren niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las geile bergdeerne te snel en nu neukt ie in mijn hoofd een berggeit.
Je zusje kan niet spellen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:10 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
iets sarcastisch van ' ik ben een beetje laat, maar alsnog gefeliciteert met mijn verjaardag! groetjes'
ik moet bekennen deze intriges wel interessant te vnden. wat zou er zijn gebeurd, wat is de reden, waarom is hij niet in contact. vragen!.
het vergeten is natuurlijk wel lomp want ik heb begrepen dat ze voor hij vertrok zaterdag het nog met hem had over haar verjaardag. het lijkt me dat je dat niet vergeet in een dag
het is wel sneu enzo want ze is echt bedroefd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |