abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82095542
Gefeliciteerd Diesz! Leuk zo'n groot gezin!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 30 mei 2010 @ 13:06:03 #252
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_82096203
Thnx pessie en tessie! Het is een drukke boel als we ze allemaal hebben (eens in de 2 weken een weekend en in de vakantie 3 weken), maar erg gezellig! Ook bijzonder dat dit ukkie het spul echt 'bindt'! Ze vinden het ook alle vijf geweldig, al moest mijn jongste wel even wennen!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_82096400
Diesz gefeliciteerd!!
Zeker een drukke boel! Maar wel leuk!
  zondag 30 mei 2010 @ 13:29:01 #254
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82097123
Van harte en welkom Diesz
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82098020
Welkom Diesz!! Even wennen met je naam gezien ik mezelf meestal Liesz noem

Echt wel een drukte in huis als alle kids er zijn maar lijkt mij inderdaad ook erg gezellig!!
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 30 mei 2010 @ 13:55:20 #256
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82098030
Gefeliciteerd Diesz!

Mag ik even mopperen. Er is verdomd weinig leuke positie kleding te vinden in maat 44. En nou is maat 44 toch niet enorm gigantisch groot ofzo. Maar er is gewoon weinig leuks. Of het is tot maat 42 en daar ga ik me niet inwurmen, kosten wat kost. Of het is een mega vormloze hobbezak. Het liefst met oudbollig bloemetjes patroon. Meh.

Gelukkig kun je slippers en schoenen altijd dragen, zwanger of niet.

Hier gaat trouwens alles prima. Buik groeit als kool, voel beebie elke dag wel een paar keer en donderdag alweer 18 weken. O.o bijna op de helft. Ik hoef nog maar 4 weken te werken tot ik 4 weken vrij ben en dan nog maar 8 weken tot mijn verlof. Leuk in de zomer zwanger zijn! Scheelt een hoop vakantie dagen. Verder plak ik wel 3 weken vakantie aan het eind van mijn verlof dus start ik weer in februari.
De vraag is wel of ik mijn 3 x 9 blijf werken in augustus of dat dat misschien 2 x 9 wordt. Ik wou dat ik halve dagen kon werken! Misschien wat kantoor werk doen aangezien onze assistent manager dan net met verlof is. We zien het wel, tot nu toe voel ik me ok en doen mijn bekken nog niet vreselijk veel pijn. Beurs stuitje en veel pijn na een dag werken, maar dat was het wel.

Over dat plan. Ik ga er geen maken. Had ook niets bij Yade en daar ging toch alles compleet anders. Yade uit de buik, ik kon haar 15 seconden zien toen moest ze al naar de kinderarts voor de agar (die goed was 9/10) moest ze meteen aan de beademing voor het geval dat en in de coeveuse.
Voor mijn gevoel gaat het toch nooit zoals je ideaal zou willen en brengt een plan je enkel teleurstellingen. Ik ga blanco de bevalling in, net als de laatste keer, en zolang ik en beebie er heelhuids doorkomen, vind ik alles wel prima en best eigenlijk.
Enige wat wel bekend en groot opgeschreven moet worden is dat ik onder geen beding morphine mag hebben ivm allergie.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:27:40 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82099389
Miss etam heeft toch tot maat 48??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82099559
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
Gelukkig kun je slippers en schoenen altijd dragen, zwanger of niet.
Dat viel bij mij behoorlijk tegen... ik hield zoveel vocht vast de laatste twee maanden dat ik geen enkele schoen meer fatsoenlijk paste met m'n olifantenpootjes...
  zondag 30 mei 2010 @ 14:38:44 #259
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_82099873
Welkom diesz, voor ons gaat het ook de derde worden, hoe oud zijn je andere kinderen?

Plan schijrven, bij de vorge twee heb ik het ook niet gedaan. Het hoeft niet, maar dan moet je er wel voor zorgen dat je partner, of degene die bij je is weet wat jij wilt.

Ik heb dat van tevoren wel met hem doorbesproken, en bede bevallingenw aren superfijn.
pi_82103068
Silmarwen, er is genoeg positiemode in grotere maten, je moet alleen iets beter zoeken volgens mij. Idd heeft Miss Etam grote maten, maar ook C&A en bij de Wehkamp. Oh en noppies ook. En H&M begint ook steeds meer grotere maten te krijgen.
En jurkjes en positieleggings passen met grotere maten meestal ook prima. Ik heb nog een grotere maat dan jij, maar ik heb toch wel genoeg kleding kunnen vinden eigenlijk.
  zondag 30 mei 2010 @ 16:02:48 #261
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82103686
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:31 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat viel bij mij behoorlijk tegen... ik hield zoveel vocht vast de laatste twee maanden dat ik geen enkele schoen meer fatsoenlijk paste met m'n olifantenpootjes...
hehe +1
herkenbaar
alleen niet alleen de laatste twee maanden
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 mei 2010 @ 16:06:01 #262
54772 Silmarwen
pi_82103825
Ik was dus bij Miss Etam, en daar hebben ze zat maten, maar het is zo vreselijk.... truttig. Alsof je met maat 44 meteen bejaard en mega gigantisch dik bent en geen vormen meer over hebt ofzo. De H en M in Leiden heeft geen positiekleding. Wehkamp moet je online bestellen en dat doe ik liever niet met kleding, gezeur met ruilen en C en A heb ik nog niet gekeken.

Nou moet ik zeggen dat Noppies me niet echt trekt, omdat het niet echt goedkoop is en ik het maar een paar maandjes draag.
  zondag 30 mei 2010 @ 16:10:12 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82104001
Ik vind Tessie er anders erg leuk uitzien en verre van truttig en die heeft toch ook een grotere maat.

Misschien toch eens proberen online te bestellen anders? De ervaring leert mij dat het wel meevalt met het gedoe, als je bijvoorbeeld bij H&M iets online besteld dan kun je dat terugbrengen in de winkel eventueel en krijg je een kadobon die minimaal een jaar na afgifte nog geldig is. Kun je er later dus kleertjes voor je beebje voor scoren bijvoorbeeld.

En probeer anders BellyFashion eens. Ik heb best goede ervaringen met die website, redelijk groot aanbod en echt niet allemaal zo heel duur.

Hema heeft trouwens ook positiekleding maar ik geloof die in Leiden weer niet. Misschien is het de moeite waard om er een keertje voor naar bijvoorbeeld Den Haag of Rotterdam te gaan.

/studie-ontwijkend-gedrag
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82104028
Ja Miss Etam vind ik zelf meestal ook niet echt leuk.Ik koop zelf het meeste bij H&M en Wehkamp. En ben ook een keer hier in de buurt naar zo'n klein winkeltje geweest waar ze noppies verkopen maar dan goedkoper, oude collectie geloof ik ofzo.
Maar kan je niet gewoon ergens anders naar de H&M dan? Daar vind ik vaak best wel leuke dingen. En wat langere shirtjes of tuniekjes of bepaalde modellen jurkjes kan je ook van de gewone collectie aan als je zwanger bent.
En ruilen bij de wehkamp gaat heel makkelijk hoor, ze kunnen het zelfs bij je thuis op komen halen.

Huup
  zondag 30 mei 2010 @ 16:16:42 #265
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82104287
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef tessie het volgende:
Silmarwen, er is genoeg positiemode in grotere maten, je moet alleen iets beter zoeken volgens mij. Idd heeft Miss Etam grote maten, maar ook C&A en bij de Wehkamp. Oh en noppies ook. En H&M begint ook steeds meer grotere maten te krijgen.
En jurkjes en positieleggings passen met grotere maten meestal ook prima. Ik heb nog een grotere maat dan jij, maar ik heb toch wel genoeg kleding kunnen vinden eigenlijk.
Ik heb ook een grotere maat en idd genoeg leuks kunnen vinden bij Miss Etam,C&A,H&M en zelf bij M&S leuk jurkje vandaan.Nu de laatste weken ben ik helemaal van de (stretch)jurkjes en leggings,zit gewoon het lekkerst en met als het lekker weer is gewoon m'n birkenstocks of ballarina's eronder
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82104662
Jaaa hier ook leggings en jurkjes, rokken.. dat zit zo lekker!!

Hier geen problemen met een grotere maat.. Ik heb heel lang het probleem gehad dat alles veelste groot was omdat het pas bij 36 begon.. Inmiddels is dat geen probleem meer trouwens
Hier ook geregeld dat schoenen niet meer passen.. gelukkig mijn slippers wel!!

Hier ook goede ervaring met Wehkamp en terug sturen!
pi_82105664
Ja ik ben nu echt fan van jurkjes, en lange jurken ook. Dit is denk ik de enige tijd in mijn leven dat ik me niet druk hoef te maken over dat mijn buik er dik uitziet in een jurk haha! Dus daar maak ik gebruik van hoor
  zondag 30 mei 2010 @ 17:43:58 #268
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_82107800
Thnx allemaal!

@ Liesz, schelen inderdaad maar 1 letter

@ ik80, mijn jongens zijn net 14 en ruim 11,5. De meiden van mijn lief zijn 11 en bijna 9, zijn zoon is ruim 7,5. Dit is ons eerste ukkie samen. Hoe oud zijn die van jou??

Kan zelf ook weinig leuks vinden, heb normaal maat 42 maar pas al even niet meer in mijn eigen kleding, ik begon meteen op te zwellen

Net met alle 5 de kids de documentaire over de ontwikkeling van baby's zitten kijken. De reacties zal ik jullie besparen Komt er in elk geval op neer dat ze niet konden geloven dat ze er niet meteen als baby uitzagen na de bevruchting
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_82108096
Gefeliciteerd Diesz! Wow, 6 kinderen. Wat een drukte Maar niet altijd zo te lezen
  zondag 30 mei 2010 @ 18:16:35 #270
54772 Silmarwen
pi_82108965
Ja i heb wel wat jurkjes die "normaal" zijn en die ik tijdens de zwangerschap ook gewoon nog aankan. Samen met wat tuniekjes. Alleen broeken en rokken gaan echt NIET en een rok of jurk is helaas niet zo praktisch tijdens mijn werk. Heb nu wel 2 zwangerschapsleggings, waardoor ik mijn positie spijkerrokje aan kan naar mijn werk.

En ach, ik vond het met Yade lastiger omdat dat in de winter viel.
  zondag 30 mei 2010 @ 18:50:27 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82110152
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd Diesz! Wow, 6 kinderen. Wat een drukte Maar niet altijd zo te lezen
Subtiel hoor

Van harte gefeliciteerd Diesz! Spannend hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_82110490
Heeft er iemand ervaring met harde buiken door blaasontsteking?
Ik slik nu sinds vrijdag die antibiotica pillen, en de vk had gezegd dat ik wel snel minder last zou hebben, en dat ik anders als het niet over ging de volgende dag moest bellen. Maar ze zei dat ongeveer 1 harde buik per uur nog wel normaal was. Maar ik weet niet of dat dan alleen voor de volgende dag (dus gister) gold. Want ik heb nu dus nog steeds af en toe harde buiken, zo ongeveer 1 of 2 keer per uur... en de rest van det tijd voelt mijn buik strak zeg maar. En nu weet ik niet zo goed of het nou normaal is of niet... Maar vind het ook weer overdreven om te gaan bellen eigenlijk.
pi_82110697
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Subtiel hoor

Van harte gefeliciteerd Diesz! Spannend hoor
Huh? Zei ik iets verkeerd?
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef tessie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met harde buiken door blaasontsteking?
Ik slik nu sinds vrijdag die antibiotica pillen, en de vk had gezegd dat ik wel snel minder last zou hebben, en dat ik anders als het niet over ging de volgende dag moest bellen. Maar ze zei dat ongeveer 1 harde buik per uur nog wel normaal was. Maar ik weet niet of dat dan alleen voor de volgende dag (dus gister) gold. Want ik heb nu dus nog steeds af en toe harde buiken, zo ongeveer 1 of 2 keer per uur... en de rest van det tijd voelt mijn buik strak zeg maar. En nu weet ik niet zo goed of het nou normaal is of niet... Maar vind het ook weer overdreven om te gaan bellen eigenlijk.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou morgenochtend voor de zekerheid even bellen. Of zou je nu al willen bellen?
pi_82110778
@ Tessie, ja hier iemand met ervaring.. Heb het bij Shenaya gehad toen ik 35 weken zwanger was. Ik had weeen of harde buiken en ontsluiting erdoor en heb daar echt wel 4/5 dagen last van gehad totdat het over was.. Inderdaad 1 of 2 keer in het uur een pittige wee/harde buik en dan was het weer over.. Na 4/5 dagen knapte ik ineens ook weer heel erg op en zat beter in mijn vel.. Heb toen nog een weekje anti biotica gehad maar geen weeen meer totdat ik met bevallen begon!
Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!! Daar zijn ze voor al stellen ze je aan de telefoon gerust!!
pi_82111626
ik heb helemaal niet bijgelezen, was wel de bedoeling, maar het loopt weer eens allemaal anders vandaag!
Ik kom mn laatste update hier maar even geven, en dan verder naar het volgende topic,
wel ga ik jullie natuurlijk in de gaten houden hoor! heel veel succes allemaal!

Met mij gaat het wel redelijk, ik voel me lichamelijk steeds beter, ondanks mn been krampen. Mn bloedarmoede en bijhorende flauwtes willen nog niet echt beter gaan, gelukkig is mn lief deze week nog extra vrij!
Ons kleintje doet het heerlijk fantastisch! wat een gelukzaligheid is dat zeg!

hopelijk tot gsuw allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')