Gefeliciteerd Diesz!
Mag ik even mopperen. Er is verdomd weinig leuke positie kleding te vinden in maat 44. En nou is maat 44 toch niet enorm gigantisch groot ofzo. Maar er is gewoon weinig leuks. Of het is tot maat 42 en daar ga ik me niet inwurmen, kosten wat kost. Of het is een mega vormloze hobbezak.

Het liefst met oudbollig bloemetjes patroon. Meh.
Gelukkig kun je slippers en schoenen altijd dragen, zwanger of niet.

Hier gaat trouwens alles prima. Buik groeit als kool, voel beebie elke dag wel een paar keer en donderdag alweer 18 weken. O.o bijna op de helft. Ik hoef nog maar 4 weken te werken tot ik 4 weken vrij ben en dan nog maar 8 weken tot mijn verlof. Leuk in de zomer zwanger zijn!

Scheelt een hoop vakantie dagen. Verder plak ik wel 3 weken vakantie aan het eind van mijn verlof dus start ik weer in februari.
De vraag is wel of ik mijn 3 x 9 blijf werken in augustus of dat dat misschien 2 x 9 wordt. Ik wou dat ik halve dagen kon werken! Misschien wat kantoor werk doen aangezien onze assistent manager dan net met verlof is. We zien het wel, tot nu toe voel ik me ok en doen mijn bekken nog niet vreselijk veel pijn. Beurs stuitje en veel pijn na een dag werken, maar dat was het wel.

Over dat plan. Ik ga er geen maken. Had ook niets bij Yade en daar ging toch alles compleet anders. Yade uit de buik, ik kon haar 15 seconden zien toen moest ze al naar de kinderarts voor de agar (die goed was 9/10) moest ze meteen aan de beademing voor het geval dat en in de coeveuse.
Voor mijn gevoel gaat het toch nooit zoals je ideaal zou willen en brengt een plan je enkel teleurstellingen. Ik ga blanco de bevalling in, net als de laatste keer, en zolang ik en beebie er heelhuids doorkomen, vind ik alles wel prima en best eigenlijk.
Enige wat wel bekend en groot opgeschreven moet worden is dat ik onder geen beding morphine mag hebben ivm allergie.