als je constant op je lip bijt is je gezicht misvormtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef DE_krumpel het volgende:
Kan iemand mij in weetikveelwiesnaam uitleggen wat het nut van lippen is?
is de evolutie zo verkeer gegaan dat er onderdelen van de mond eruit moeten hangen?
klacht: ik bijt constant in mijn lip
maar er zijn ook mensen waarvan je de lippen niet ziet, die hebben gewoon een streepje en dat is de mond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Die zijn om lekkere kusjes te geven
En zodat het eten/drinken niet uit je mond valt denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mocht god je niet. Mooie lippen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
maar er zijn ook mensen waarvan je de lippen niet ziet, die hebben gewoon een streepje en dat is de mond.
Die eerste kwijlt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef DE_krumpel het volgende:
[ afbeelding ]je hebt zulke
en zulke
http://www.heleweekweeken(...)07a294449ee1807.jpeg
ze is aant kwijlenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef DE_krumpel het volgende:
[ afbeelding ]je hebt zulke
en zulke
http://www.heleweekweeken(...)07a294449ee1807.jpeg
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
het is dat ik mijn fotos gister verwijdert heb!! maar ich bin geile neger
De tweede is een lelijke kerel.quote:
nomnomnomquote:
zoenen is ook al abnormaal dus dat is een stomme opmerkingquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:14 schreef DeBassist het volgende:
[..]
nomnomnom![]()
OT: om mee te zoenen ?
het eet ook lastig lijkt me
Heb je het al eens geprobeerd dan?quote:
tsss, zoenen stom..quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zoenen is ook al abnormaal dus dat is een stomme opmerking
ow dank jequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:25 schreef FaceFok het volgende:
ohja, en onterechte klacht, ik zou graag op je lip bijten
Wel vier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |