Nee, Brabanders lachen alleen om Buutreednersquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Oh, sorry ... ik ben niet zo bekend met deze vorm van satrire.
En om humor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
Nee, Brabanders lachen alleen om Buutreedners
Wat denk je. Ze zijn bang dat ze een euro minder winst makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef TwisterNederland het volgende:
waarom jaagt Horeca Nederland zo op zogenoemde zuipketen??
Denken ze dat ze er wat mee winnen?
Niet dat ik er naartoe ga, maar gewoon omdat ik vind dat ze er niks mee te maken hebben.
dat is het punt momenteel: er is niet meer de luxe om te kunnen denken dat je 100 bier voor 1,50 verkoopt. ten eerste omdat door alle kosten de marge al heel klein is en ten tweede omdat er gewoonweg minder mensen aan het stappen zijn. je kan het wel oplossen met acties en happy hours maar hier in eindhoven is dat al een teken van laatste wanhoop te noemen, omdat op die acties altijd bijgelegd moet worden. laat ik het zo zeggen: van de kosten is 30% vaak inkoop, de rest is vaste lasten zoals huur, vergunningen, gas water licht, buma stemra, personeel, reparaties etc. op die 30% inkoop zit niet denderend veel marge wat veroorzaakt wordt door bijv. spil, wat personeel zelf drinkt, drank over datum (ja dat kan), breuk etc. door op die laatste dingen te letten hebben we een jaar lang bier voor 2.00 of 2.20 kunnen verkopen, maar uiteindelijk, als alles duurder wordt, heeft dat ook geen nut meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, massa is kassa.
Wil je 100 keer een biertje verkopen voor 1,50 of 50 keer een biertje voor 2,50?
In de kroeg waar ik kom trekken ze alleen nog publiek als ze een bandje porgrammeren. Anders is het gewoon in het weekend stil. Verder hebben ze wel wat aanloop bij pokertoernooitjes maar die mensen (wij dus) genereren amper omzet. Ik heb drankrekeningen van zo'n euro of zes tegenwoordig, een jaar geleden was dat nog 30 euro. En dan ben ik er van half negen tot drie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is het punt momenteel: er is niet meer de luxe om te kunnen denken dat je 100 bier voor 1,50 verkoopt. ten eerste omdat door alle kosten de marge al heel klein is en ten tweede omdat er gewoonweg minder mensen aan het stappen zijn.
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
In de kroeg waar ik kom trekken ze alleen nog publiek als ze een bandje porgrammeren. Anders is het gewoon in het weekend stil. Verder hebben ze wel wat aanloop bij pokertoernooitjes maar die mensen (wij dus) genereren amper omzet. Ik heb drankrekeningen van zo'n euro of zes tegenwoordig, een jaar geleden was dat nog 30 euro. En dan ben ik er van half negen tot drie!
Ik heb het idee, en dat is nergens op gebaseerd, dat feestcafés het beste doen tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. wij hebben trouwens weinig te klagen hoor, omdat we dankzij het opbouwen van een naam wel altijd zat mensen binnen hebben, maar daarvoor moeten we toch blijven knokkken om dat zo te houden.
Heb je een eigen huis? Egoist!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:44 schreef trovey het volgende:
Dus als ik dit doortrek naar de andere horeca dan ben ik ook asociaal bezig als ik thuis een warme maaltijd kook want ik zou de restaurants/eetcafe's etc. moeten ondersteunen door daar te gaan eten.
De hotels zitten vol hier in de stad dus ik moest wel.quote:
Kamer delen en gewoon het volle pond betalen is dan natuurlijk de volgende stapquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:58 schreef trovey het volgende:
[..]
De hotels zitten vol hier in de stad dus ik moest wel.
Zet dan meteen 10 bedden neer....sommige uitbaters doen dat al.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Kamer delen en gewoon het volle pond betalen is dan natuurlijk de volgende stap
jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef EINZ het volgende:
En thuis seks hebben is hetzelfde als een hoer downloaden? Of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef EINZ het volgende:
En thuis seks hebben is hetzelfde als een hoer downloaden? Of hoe zit dat?
Nee, ik wil helemaal geen bier drinken, ik wil gewoon een vol glas vodka krijgen als ik 10 euro betaalquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Plus wil je bier drinken uit een crappy beker terwijl je in de kroeg een mooi schoongespoeld glas krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |