En ze noemen het IN-EAR oortjes ...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:47 schreef Zeroku het volgende:
GEEF jouw mening in onze enquête
en ontvang daarna gratis witte
oortjes!
Oftewel je krijgt een hele meuk aan spam in je mailbox, en aan je telefoon.
ja precies. Geef ze je adresgegevens, mailadres en telefoonnummer en je hebt gegarandeerd een jaar lang (minimaal) fun van zequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:47 schreef Zeroku het volgende:
GEEF jouw mening in onze enquête
en ontvang daarna gratis witte
oortjes!
Oftewel je krijgt een hele meuk aan spam in je mailbox, en aan je telefoon.
Bel-me-niet register ftwquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. Geef ze je adresgegevens, mailadres en telefoonnummer en je hebt gegarandeerd een jaar lang (minimaal) fun van ze
Ik kan het moeilijk tenen noemen.quote:
Ondanks dat, zodra je een enquete invult waarbij je ook je tel nr invult, geef je aan dat je gebeld mag worden. Dus moet je weer opnieuw aanvragen, en dan kan je 6 weken lang toch nog gebeld worden.quote:
Ja leuk, dan komen ze aan de deur zeiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groetjes,
Manhoihoi zeg maar wat je wil want dat is vrijheid van meningsuiting
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb ze vandaag binnengekregen
En het zijn niet de oortjes van de plaatjes, maar in ear oortjes. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2252 deze volgens mij![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. Geef ze je adresgegevens, mailadres en telefoonnummer en je hebt gegarandeerd een jaar lang (minimaal) fun van ze
Nog erger, iedereen krijgt last van jouw domheidquote:Wat gebeurt er met mijn MSN gegevens?
Jouw MSN gegevens worden NIET bij ons bekend omdat het inloggen volledig safe verloopt via Windows Live. Windows Live vraagt jou of je je contact gegevens met ons wil uitwisselen zodat wij jouw vrienden eenmalig kunnen benaderen ("tippen") over deze actie. Op deze manier zorg je ervoor dat deze actie kan blijven bestaan, voor nu & voor in de toekomst!
Verkoopprijs los ja, hankchang kwaliteit van 99 centquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef BrandX het volgende:
Overigens, het zijn oortjes twv 12,95... komt dan wsch toch geen supergoed geluid uit
Telefoontjes is leuk, als je chagrijnig bent kan je je daar op afreagerenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef BrandX het volgende:
Nou veel plezier met jullie te ontvangen spammail/foon/sms/post
Ik werd ooit, was toen jaartje of 18, gebeld of ik een uitvaartverzekering wou afsluiten (quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Telefoontjes is leuk, als je chagrijnig bent kan je je daar op afreageren
Ik zie dit topic nu pas maar ik dacht al dat het die zouden zijn, die zijn nog geen 30 cent waardquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb ze vandaag binnengekregen
En het zijn niet de oortjes van de plaatjes, maar in ear oortjes. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2252 deze volgens mij![]()
kom je je daar hellemaal voor registreren!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef lars90 het volgende:
ja dat werkt echt ik heb ze ook zijn fijen dinge klein licht van gewicht je krijg ze in een doosje met 3 kleuren dopjes roze blauw wit
het is een aanrader echt waar
mja en ook van mensen waar je het ook totaal niet van verwacht dat ze er in zouden trappenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik krijg dagelijks mailtjes van mensen die zulke dingen besteld hebben. Je hele contactpersonenlijst krijgt dan zo'n mailtjeEn dat voor wat cheapo oordopjes die waarschijnlijk toch niet fijn zitten. Deze week ook al een paar voor een gratis zonnebril.
![]()
Inderdaad. Vullen ook gewoon msn-gegevens etc in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
mja en ook van mensen waar je het ook totaal niet van verwacht dat ze er in zouden trappen
Heb je voor deze post speciaal een account aangemaakt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef lars90 het volgende:
ja dat werkt echt ik heb ze ook zijn fijen dinge klein licht van gewicht je krijg ze in een doosje met 3 kleuren dopjes roze blauw wit
het is een aanrader echt waar
Deze site is van een 6de klasser van mijn school, deze heeft meer van dit soort sites zoals gratisluchtje.nl, ongelooflijk hoeveel geld hij daarmee verdiend, geen oplichting want hij verdient het terug met die enquetesquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:45 schreef Internetheld het volgende:
is die gratis oortjes campange echt? dat je binnen 2 weken oortjes thuis gestuurd krijgt heef iemand hier ervaring mee?want ik overweeg het te doen
http://gratisoortjes.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |