Rijk dom en ongelukkig?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:01 schreef artisdemarsis het volgende:
Ik ben rijk en ik hou er gewoon van arbeiders te fucken. of het met een zielig verhaal is á la oud of een topic als dit. Simpel toch.
Wat lul je onsamenhangend, domme warhoofd.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:16 schreef artisdemarsis het volgende:
Ik heb tentamenweek en verveel me omdat ik zou moeten studeren maar daar geen zin in heb? Ik heb veel geld en haat armoedzaaiers die leven als ratten? Ik haat studenten en dikke mensen en voornamelijk dikke studenten?
Het is weer zondag he, dan krijg je weer van die mongolentopics.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:20 schreef Folkker het volgende:
[..]
Wat lul je onsamenhangend, domme warhoofd.
Artisdemarsis is een seksueel gefrustreerde vrouw.quote:Ik heb tentamenweek en verveel me omdat ik zou moeten studeren maar daar geen zin in heb? Ik heb veel geld en haat armoedzaaiers die leven als ratten? Ik haat studenten en dikke mensen en voornamelijk dikke studenten?
mensen accepteren het niet omdat ze alsmaar blijven hopen en zolang mensen hoop hebben,blijven ze doorgaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef artisdemarsis het volgende:
..............Waarom accepteren mensen niet gewoon hun situatie en maken ze het beste ervan? We kunnen niet allemaal aan de top staan...
Inderdaad, dus kappen met studeren en ga maar lekker achter het aanrecht staan. Lijkt mij en prima plekje voor jou.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef artisdemarsis het volgende:Waarom accepteren mensen niet gewoon hun situatie en maken ze het beste ervan? We kunnen niet allemaal aan de top staan...
TS haat iedereen die anders of hetzelfde als haar is.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt tentamenweek en zou moeten studeren? Je haat studenten?
1 en 1 is 2
Je hebt een verneukt zelfbeeld?
Maar in de tussen tijd werd je zwaar gepest en je hebt geen vrienden. Dat maakt je dus weer inferieur aan andere mensen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:16 schreef artisdemarsis het volgende:
Ik heb tentamenweek en verveel me omdat ik zou moeten studeren maar daar geen zin in heb? Ik heb veel geld en haat armoedzaaiers die leven als ratten? Ik haat studenten en dikke mensen en voornamelijk dikke studenten?
Domme mensen die denken dat ze je de les kunnen lezen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:33 schreef artisdemarsis het volgende:
Gisteren was ik uit met wat vrienden en toevallig was er een of andere chick mee, die niets anders dan zeuren. Opzich accepteerde ik dat nog wel, maar op het eind van de avond werd ze echt irritant. We fietsen door de stad en opeens komt er zo'n scheldende Duitser langsfietsen. Ik was aangeschoten dus ik roep 'Heil Hitler du Scheissedeutscher'. Natuurlijk kan dat niet, amar ach, lekker boeiend. Het punt is dat die chick helemaal flipt en begint te schreeuwen dat 'JE GAAT NOOIT MEER ZO PRATEN IN MIJN BUURT BLABLABLA'. Dus ik zeg dat ze op moet rotten en dat dit vrijheid van meningsuiting is.
Klacht: domme mensen die gaan zeuren om hoe je praat terwijl ze er zelf voor kiezen met je om te gaan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Artisdemarsis is een seksueel gefrustreerde vrouw.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar in de tussen tijd werd je zwaar gepest en je hebt geen vrienden. Dat maakt je dus weer inferieur aan andere mensen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou TS eerder als achterlijk bestempelen, dan als hoogbegaafd.
Misschien wil ze wel helemaal niet trollen maar is ze gewoon zo...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Jongens waarom nemen jullie deze user toch zo serieus? Ik vind het wel vermakelijk hoor, daar niet vanMaar hoe obvious moet een troll zijn voordat in wordt gezien dat het er eentje is?
Jij bent zelf ook een troll dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Jongens waarom nemen jullie deze user toch zo serieus? Ik vind het wel vermakelijk hoor, daar niet vanMaar hoe obvious moet een troll zijn voordat in wordt gezien dat het er eentje is?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:24 schreef moonmovies het volgende:
[..]
TS haat iedereen die anders of hetzelfde als haar is.
Arbeiders draaien hun handje er ook niet voor om om rijke meisjes te fuckenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:01 schreef artisdemarsis het volgende:
Ik ben rijk en ik hou er gewoon van arbeiders te fucken. of het met een zielig verhaal is á la oud of een topic als dit. Simpel toch.
Op zondag 23 mei 2010 12:33 schreef artisdemarsis het volgende:quote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Arbeiders draaien hun handje er ook niet voor om om rijke meisjes te fucken
Misschien is TS wel dat dronken Amsterdamse corpsballetje die majesteit genoemd wilde worden, omdat ze toevallig leider was van één of ander faaldispuutquote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Northside het volgende:Ts is een verwende corpsbal ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |