Inderdaad een Chinese website... Ik begin ook een beetje te twijfelen of die J niet voor Japans staat...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, je kan het proberen natuurlijk, al denk ik dat alle Nederlandse universiteiten ongeveer hetzelfde pakket aan databanken en journals hebben.
Als je naar http://scholar.google.nl/scholar?q=moral+hazard+logistics+service+provider&hl=nl&lr= gaat dan gaat het om het 5e artikel (Principal-agent analysis of supply chain incentive contract with asymmetric information [J]) en de 8e hit (An Analysis of Principal-agent Relationship under Asymmetric Information in Third Party Logistics [J]) Als ik met VPN inlog kan ik sommige artikelen dus wel benaderen, maar deze helaas nietEn de website waar de link je naar toe brengt is in het Chinees, dus daar kan ik ook niks mee
De Mac in Amerika is ook echt lekker. Ipv die sladderige broodjes met "wat de fuck zit er eigenlijk tussen die broodjes?" die ze hier hebben. Maar de Mac hier is ver triest, daarom snap ik ook wel dat Subway hier populair is. Maar in Amerika is Subway ondertussen ook groter dan de Mac. Het lekkerste vond ik de "all you can eat" Sweet Tomatoes. Een nog kleine keten, maar heel veel verse groente, fruit en ander spul. Aanrader, mocht je die ooit tegenkomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij verschilt dat met veel meer ketens wel. Bij de Mac zijn dingen ook anders, ookal bestel je hetzelfde. Ik zou wel een keer naar Amerika willen.
Dat geloof ik zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, de meeste zooi die hier gebruikt wordt is allemaal van die kas-troep zonder smaak.
Koop maar eens een tomaat ergens in Zuid-Europa, die smaak echt een stuk beter dan zo'n Nederlandse stuiterbal.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef Poit het volgende:
http://www.spur.co.za/
M'n favo vleeschvreetschuur in SA
Je kan ook op een keukentrapje gaan staan. Daar kan je ook behoorlijk vanaf vallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:11 schreef CraniuM het volgende:
Jullie maken mij gek met dat eten, en ben nu bezig met af te vallen
Als jij losse groente of fruit in de supermarkt koopt is het meestal spul uit het buitenland. Het kassenspul is vooral voor verwerking in producten bedoeld (potten tomatensaus, dat soort dingen), met uitzondering van kort houdbare producten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, de meeste zooi die hier gebruikt wordt is allemaal van die kas-troep zonder smaak.
Koop maar eens een tomaat ergens in Zuid-Europa, die smaak echt een stuk beter dan zo'n Nederlandse stuiterbal.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan ook op een keukentrapje gaan staan. Daar kan je ook behoorlijk vanaf vallen
Geen idee, maar ik kan er iig niet bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad een Chinese website... Ik begin ook een beetje te twijfelen of die J niet voor Japans staat...
quote:Watskebourbon..
De urbanbourbon. A clear-cut case of voor je kijken doordrinken. Want zeg nou zelf...
Jij neukt toch ook het liefste gewoon in de kut?
Fruit wel ja, maar het ging over de meuk die op broodjes gaat. En dat is dan meestal komkommer, tomaat en sla. En het merendeel dat er dan gebruikt wordt is gewoon Hollandse kas-meuk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:14 schreef koei het volgende:
[..]
Als jij losse groente of fruit in de supermarkt koopt is het meestal spul uit het buitenland. Het kassenspul is vooral voor verwerking in producten bedoeld (potten tomatensaus, dat soort dingen), met uitzondering van kort houdbare producten.
Ik vraag voor mandarijnen en aardbeien ook altijd eerst even aan de groentechef of dit lekkere zijn, en dat kan hij me zo vertellen door puur te kijken naar welk land het vandaan komt, want ook in het zuiden zitten grote verschillen in smaak.
En hoe werkt aankomen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan ook op een keukentrapje gaan staan. Daar kan je ook behoorlijk vanaf vallen
Dames en heren, u bevind zich in de intercity in de richting van Utrecht Centraal en Amsterdam Centraal. Na Amsterdam zal deze trein verder rijden als stoptrein in de richting van Den Helder. Maar eerst komen wij zo dadelijk aan op station Arnhem. Herhaling, u bevind zich.... [...]quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |