Je hebt tietenfoto's naar Poit gestuurd ter verificatie of je wellicht eventueel een kleine kans zou kunnen maken om overwogen te worden toegelaten tot de pre-voorselectie van potentieel geaccepteerde SC-mensen?quote:
Nee, naar Remlof en die word boos als jullie niet allemaal lief tegen me doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt tietenfoto's naar Poit gestuurd ter verificatie of je wellicht eventueel een kleine kans zou kunnen maken om overwogen te worden toegelaten tot de pre-voorselectie van potentieel geaccepteerde SC-mensen?
SD is de borstenman niet Poitquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt tietenfoto's naar Poit gestuurd ter verificatie of je wellicht eventueel een kleine kans zou kunnen maken om overwogen te worden toegelaten tot de pre-voorselectie van potentieel geaccepteerde SC-mensen?
Helaas heeft Remlof over de SC OP helemaal niets te vertellen. Daarvoor moet je toch echt eerst bij Poit zijn...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, naar Remlof en die word boos als jullie niet allemaal lief tegen me doen.
En het boeit mij niet wat jij van me vind. Dus waar hebben we het ook alweer over?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
FlodderpraktijkenEn het boeit me geen zak of relmof het kut vindt of niet dat ik je een dom huppelkutje vind.
Sorry dude, jij bent awesome maar dat vriendinnetje van je is echt te irritant. Die valt ver buiten mijn tolerantiegrens.quote:
Is dat per uni verschillend denk je? Anders wil ik hier wel even kijken, ik verveel me een beetje (lees ik ben te lui om na te denken over mijn simulatieprogramma) en ik zit toch tussen allemaal verpleegkundigen, dus kan ook niet echt gekke dingen internetten hierquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef koei het volgende:
[..]
Helaas heeft Remlof over de SC OP helemaal niets te vertellen. Daarvoor moet je toch echt eerst bij Poit zijn...
En ik ben echt best wel verrot. Waarschijnlijk door het uitslapenEn ik kan de artikelen die ik via google scholar heb gevonden niet via de uni gratis vinden, waardoor ik wéér nieuwe artikelen moet zoeken
Maar ook een positief berichtje: zodra ik die artikelen goed gevonden heb ga ik even een stukje hardlopen, want het is perfect hardloopweer!
Dat je Flodder en AQ schijt irri vind kan in nog inkomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry dude, jij bent awesome maar dat vriendinnetje van je is echt te irritant. Die valt ver buiten mijn tolerantiegrens.
Luisteren naar de koningin van de SC!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef koei het volgende:
[..]
Helaas heeft Remlof over de SC OP helemaal niets te vertellen. Daarvoor moet je toch echt eerst bij Poit zijn...
En ik ben echt best wel verrot. Waarschijnlijk door het uitslapenEn ik kan de artikelen die ik via google scholar heb gevonden niet via de uni gratis vinden, waardoor ik wéér nieuwe artikelen moet zoeken
Maar ook een positief berichtje: zodra ik die artikelen goed gevonden heb ga ik even een stukje hardlopen, want het is perfect hardloopweer!
Nouja, je kan het proberen natuurlijk, al denk ik dat alle Nederlandse universiteiten ongeveer hetzelfde pakket aan databanken en journals hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is dat per uni verschillend denk je? Anders wil ik hier wel even kijken, ik verveel me een beetje (lees ik ben te lui om na te denken over mijn simulatieprogramma) en ik zit toch tussen allemaal verpleegkundigen, dus kan ook niet echt gekke dingen internetten hier
Het klote daar aan is, is dat ze hier in Nederland troep verkopen i.t.t. Amerika. Daarom kom ik er in Nederland maar niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef RitseB het volgende:
Ik heb zin in een broodje subway
Mijn broer is manager van de Subway in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klote daar aan is, is dat ze hier in Nederland troep verkopen i.t.t. Amerika. Daarom kom ik er in Nederland maar niet meer
Ik mis de vendingmachines van Japan. Na twee weken ben je daar weer zo gewend aan....en dan kom je hier.
Hoezo verkopen ze hier troep? Een broodje sla, tomaat, kaas en komkommer is hetzelfde in NL als in de US lijkt me. Het is niet alsof ze hier hele slechte ingrediënten gebruiken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klote daar aan is, is dat ze hier in Nederland troep verkopen i.t.t. Amerika. Daarom kom ik er in Nederland maar niet meer
Ik mis de vendingmachines van Japan. Na twee weken ben je daar weer zo gewend aan....en dan kom je hier.
Dat zou je verwachten. Ik ook, voor mijn reis daar naar toe. Maar het is daar verser en lekkerder.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo verkopen ze hier troep? Een broodje sla, tomaat, kaas en komkommer is hetzelfde in NL als in de US lijkt me. Het is niet alsof ze hier hele slechte ingrediënten gebruiken...
Nou, de meeste zooi die hier gebruikt wordt is allemaal van die kas-troep zonder smaak.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo verkopen ze hier troep? Een broodje sla, tomaat, kaas en komkommer is hetzelfde in NL als in de US lijkt me. Het is niet alsof ze hier hele slechte ingrediënten gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |