het meisje waarmee je op vakantie gaat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
het meisje waarmee je op vakantie gaat?
Vertel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:25 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik kan niet flirten en ben een laffe hond![]()
Heb ik hier volgens mij laatst ook al neergeplempt en ik ben altijd wat voorzichtig met al te veel details omdat je maar nooit weet wie er nog meer FOK! lezen.quote:
ik begrijp hetquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Heb ik hier volgens mij laatst ook al neergeplempt en ik ben altijd wat voorzichtig met al te veel details omdat je maar nooit weet wie er nog meer FOK! lezen.
Het is in ieder geval zo dat ik al een tijdje een meisje leuk vind maar steeds amper wat durf uit te brengen tegen haar en nu is zij sinds kort met een andere jongen bezigAls ik nou gewoon eerder al met haar was gaan praten enzo
PM staat anders open hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Heb ik hier volgens mij laatst ook al neergeplempt en ik ben altijd wat voorzichtig met al te veel details omdat je maar nooit weet wie er nog meer FOK! lezen.
Het is in ieder geval zo dat ik al een tijdje een meisje leuk vind maar steeds amper wat durf uit te brengen tegen haar en nu is zij sinds kort met een andere jongen bezigAls ik nou gewoon eerder al met haar was gaan praten enzo
Ja ik ben ook de tiefus verlegen maar dat komt vooral door mijn verleden. Nu heb ik eigenlijk niks om verlegen om te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik begrijp het![]()
ik ben ook altijd een beetje bang voor de reactie van het meisje, maar dat komt gewoon doordat ik verlegen ben en zelfs niet durfde te zoenen![]()
nu dat tenminste al wel
Ze zit in mijn klas (wat het opzich best kut maaktquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef mstr het volgende:
[..]
PM staat anders open hoor.
Maar dat is klote.
Maar hoe ken je haar? En hoe goed ken je haar?
Begin dan eens om gewoon een praatje met haar te maken en te praten over schooldingen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja ik ben ook de tiefus verlegen maar dat komt vooral door mijn verleden. Nu heb ik eigenlijk niks om verlegen om te zijn.
[..]
Ze zit in mijn klas (wat het opzich best kut maakt!)
En een beetje, niet heel goed.
dat heb ik ook vaak...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, dat is allesbehalve ideaal maar ik kan mijn gevoelens verder ook niet onderdrukken, hè
En ik probeer het verder ook wel maar ik klap nogal snel dicht. En heb altijd zoiets van 'Het gaat toch niks worden'
Maar jij voelt je dus aangetrokken tot haar? Of ook echt verliefd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, dat is allesbehalve ideaal maar ik kan mijn gevoelens verder ook niet onderdrukken, hè
En ik probeer het verder ook wel maar ik klap nogal snel dicht. En heb altijd zoiets van 'Het gaat toch niks worden'
Trustenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:41 schreef tubacloud het volgende:
Ik heb altijd dat ik denk dat iemand anders leuker is dan ik
beetje negatief zelfbeeld
maargoed, ik ga slapen
Je voelt je dus aangetrokken tot haar. En tuurlijk is het een stuk serieuzer, je bent ouder, je wilt nu iemand waarmee je iets op kan bouwen en niet giechelend elkaar een kusje geeft in een huisje in de speeltuin (bij wijze van).quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
Lastig te zeggen, het is niet dat ik vlinders in mijn buik voel maar ik voel mij wel steeds meer aangetrokken en het voelt allemaal een stuk serieuzer dan bij andere meisjes vroeger.
En ik ben in groep 7-8 gepest nadat ik van mijn fiets geflikkerd ben en mijn tanden scheef zijn gaan staan. Vervolgens begin middelbare ook wat last van gehad en ik heb blijkbaar best een zware stem waar dan zo nu en dan ook wel een opmerking over wordt gemaakt.
De afgelopen jaren, op mijn huidige school en bij mijn huidige vrienden, is het allemaal stukken minder erg maar desondanks blijf ik een slecht zelfbeeld van mijzelf houden. Ook al weet ik dat het niet zo is, maar toch ben ik dus heel fatalistisch ingesteld en heb ik zoiets van 'ze gaat mij toch sowieso niet leuk vinden'.
Dat is inderdaad wel de beste beschrijving alhoewel ik me dan ook wel heel sterk tot haar voel aangetrokken en constant aan haar moet denkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Je voelt je dus aangetrokken tot haar. En tuurlijk is het een stuk serieuzer, je bent ouder, je wilt nu iemand waarmee je iets op kan bouwen en niet giechelend elkaar een kusje geeft in een huisje in de speeltuin (bij wijze van).
En je moet gewoon zorgen dat je een beter zelfbeeld krijgt. Dat is lastig, maar ik denk dat je gewoon eens aan je vrienden je goede punten en eigenschappen moet vragen. Dan krijg je al een 'goed' gevoel van wat jouw sterke punten zijn. En als je ook vraagt naar je zwakke punten, kun je daar misschien iets mee...
Nooit last van gehad gelukkig maar volgens mij is dat niet zo slim om te doenquote:
Klopt, het kan het verergeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nooit last van gehad gelukkig maar volgens mij is dat niet zo slim om te doen
Maar heb jij in je hoofd echt een beeld van hoe ze is qua innerlijk? Of weet je hoe ze is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de beste beschrijving alhoewel ik me dan ook wel heel sterk tot haar voel aangetrokken en constant aan haar moet denken
Ik heb 1 van mijn vrienden die ik het best kan vertrouwen en die haar ook kent, verteld dat ik haar leuk vind. Maar ik vraag me af of hij dat zich überhaupt nog herinnert (we waren aangeschoten en het was 3 uur 's nachts) En ik ben ook van plan om het binnenkort nog eens met hem over haar en over mijzelf te hebben.
En uiteindelijk moet ik inderdaad zelf wat aan mijn zelfbeeld doen, daar wil ik deze vakantie ook wel flink aan proberen te werken. Plus ik sport de laatste tijd een stuk meer enzo in de hoop dat ik mij dan ook weer wat beter ga gevoelen.
Ik weet wel een beetje wat voor dingen ze leuk vind en wat ze zoal doet maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar heb jij in je hoofd echt een beeld van hoe ze is qua innerlijk? Of weet je hoe ze is?
Ja, dat kan helpen, maar kijk uit dat hij het niet op een ontactische wijze laat vallen bij haar.
Sporten helpt sowieso, het geeft voldoening.
Maar als je een beter zelfbeeld hebt, dan straal je dat ook uit. Vrouwen willen een man die zelfverzekerd is.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Dan is het geen verliefdheid, maar gewoon aantrekkingskracht tot het vrouwelijk schoon.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje wat voor dingen ze leuk vind en wat ze zoal doet maar ook niet meer dan dat.
En nee ik denk dat ik hem wel heel goed mee kan vertrouwen. Hij gedraagt zich als de grootste malloot van onze vriendengroep maar hij is wel enorm betrouwbaar.
Ja met die suggestie kwam iemand anders ook al maar het zou nogal raar zijn als ik haar ineens op msn toevoeg. Misschien wel binnenkort even op hyves toevoegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het geen verliefdheid, maar gewoon aantrekkingskracht tot het vrouwelijk schoon.
En anders op Hyves/MSN toevoegen is geen idee?
Kijk, dat moet je hebben
Viel spaß.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Hyman het volgende:
hmm, die trein zou ik gemist hebben, dus ben ik met de auto
Ok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben eerst met de trein een stukje teruggegaan vandaag.![]()
Ik stap normaal op Delfzijl CS op, maar omdat ik na stage direct naar Appingedam moet, maar in Appingedam opgestapt en eerst mee naar Delfzijl..![]()
Anders zit de trein namelijk altijd direct bomvol = geen zitplaats.
oh, en goedemorgenquote:
Ik snap er niets van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben eerst met de trein een stukje teruggegaan vandaag.![]()
Ik stap normaal op Delfzijl CS op, maar omdat ik na stage direct naar Appingedam moet, maar in Appingedam opgestapt en eerst mee naar Delfzijl..![]()
Anders zit de trein namelijk altijd direct bomvol = geen zitplaats.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar he tis het waard, want dat nieuwe album is
Ja, en ik heb een kutgroepquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thema, joy.
Ohnee, jij hebt je proeve
HAHA, dat had ik nou ook, net met de proevequote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:26 schreef Onorgineel het volgende:
Tenminste, niet de mensen maar ik vind de ideeen niet leuk, en 't is 3 tegen 1
Omdat gezellig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom denk je dat ik nu in de PUB SC zit
Ja gewoon een hele reis bedenken, maar we hebben maar 5 weken ipv 8quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHA, dat had ik nou ook, net met de proeveMaar ik had altijd pech met groepjes.
Moeten jullie weer een site maken voor een reisbureau?
Nee, hij heeft nog geen vaste richting.quote:
Ja precies, naar een bestemming blabla.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja gewoon een hele reis bedenken, maar we hebben maar 5 weken ipv 8
Ah, vandaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog geen vaste richting.![]()
Ik zat vorig jaar in de eerste hier op school, en die is voor iedere opleiding hier hetzelfde, behalve DTP en ICT.
[..]
Een piratenreis op de caribbeanquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog geen vaste richting.![]()
Ik zat vorig jaar in de eerste hier op school, en die is voor iedere opleiding hier hetzelfde, behalve DTP en ICT.
[..]
Ja precies, naar een bestemming blabla.
AwWel een idee? Waar gaan jullie heen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een piratenreis op de caribbean![]()
Leuk, je kan zo veel leuke dingen enzo verzinnen bij de Caribbean, nee hoor, direct associeren met piraten en een piratenreisje/cruise maken
Eigenlijk best wel.quote:
Ja, datquote:
Te veel, veel tekenvakken waarvoor ik nog het een en ander aan grote tekeningen voor moet maken, wat msb, gsb enzulksquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel.
Ik sta 75%, maar dat is grotendeels klein werkHet enige wat ik echt niet in kan halen; 3DSmax en aftereffects. Verder is alles al ingehaald maar moet nog ingevoerd worden of in een middagje per vak gedaan.
Waar sta je allemaal onvoldoende voor?
Tip, als je een beetje enthousiast overkomt bij de presentatie, komt alles goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Maarja, als ik het er maar mee haal is het toch best, ik bedoel, 3 anderen zijn er wel van overtuigd dus 't zou toch goed moeten komen denk ik
[..]
Te veel, veel tekenvakken waarvoor ik nog het een en ander aan grote tekeningen voor moet maken, wat msb, gsb enzulks
Welke richting heb je eigenlijk gekozen? Ik probeer nu art en design, anders zo'n standaart iets
Och, ik doe liever MBO dan helemaal niets.quote:
Doe ik ook niet, als ik dat nog ga zitten doen ben ik alleen maar een vervelende stoorzender en demotiverend. Maarja, moet goedkomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tip, als je een beetje enthousiast overkomt bij de presentatie, komt alles goedZe oordelen je vooral op je presentatie geloof ik. Als je elkaar niet gaat neerhalen met. "Ja ik was het niet eens met het verhaal, maar hier komt het", dan komt het wel goed.
Deed zo'n trut bij mij welquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, als ik dat nog ga zitten doen ben ik alleen maar een vervelende stoorzender en demotiverend. Maarja, moet goedkomen
Toch ben ik het er wel mee eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHA, IK DOE ZELLUUFF OOK EMBEEOWW HOOR![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHA, IK DOE ZELLUUFF OOK EMBEEOWW HOOR![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toch ben ik het er wel mee eensIk zou veel liever naar het HBO gaan nu. Maar goed, eerst papiertje hier halen, dan door.
Ik doe nu niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tip, als je een beetje enthousiast overkomt bij de presentatie, komt alles goedZe oordelen je vooral op je presentatie geloof ik. Als je elkaar niet gaat neerhalen met. "Ja ik was het niet eens met het verhaal, maar hier komt het", dan komt het wel goed.
SucksIk hoop dat je het redt.
[..]
Och, ik doe liever MBO dan helemaal niets.
ThanQ.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef Zeroku het volgende:
Wat een kutjong zeg. Gisteren ruzie lopen zoeken, en een uur later vragen of ik zijn 12 euro meeneem. Daar kan je nu naar fluiten.
quote:
Ja precies, ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptIk zie het mbo meer als opstapje naar het hbo
Hoelang moet je nog op het mbo?
Heb ik ook een jaar gehad, ik vond het zo kut. Heb je wel plannen?quote:
Wat doe je dan allemaal met je vrije tijd vraag ik me altijd afquote:
Ik denk dat je je echt kapot verveeld. Ik heb vanaf vorige week vakantie t/m Augustus, afgezien van examens, en verveel me nu al de teringquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal met je vrije tijd vraag ik me altijd af
Stages zijn altijd wel leuk. Ik heb nog tot morgen stage, WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Dan nog wat dingen inhalen waarvoor ik waarschijnlijk zelfs nog moet gaan lerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies, ik ookEhmmm. Na dit jaar nog 2. Waarvan een jaar stage en zo. Dus weinig lessen meer
En daarna wil ik naar de kunstacademie. Wat wil jij na je opleiding doen?
[..]
Heb ik ook een jaar gehad, ik vond het zo kut. Heb je wel plannen?
Dat zie je toch, ze FOK!t. What more do you need.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tsja, om nou hele dagen door op F5 te rammen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zie je toch, ze FOK!t. What more do you need.
Mwah, ik ben er nogal zenuwachtig overquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stages zijn altijd wel leuk. Ik heb nog tot morgen stage, WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Dan nog wat dingen inhalen waarvoor ik waarschijnlijk zelfs nog moet gaan lerenEn dan ben ik klaar. Hoop in september met bedrijfscommunicatie te beginnen
Lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tsja, om nou hele dagen door op F5 te rammen..
Ja, maar alles was kut. De opleiding, de school, stage.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook een jaar gehad, ik vond het zo kut. Heb je wel plannen?
Beetje werken... Ik zwem ook nog heel veel... verder TV kijken en FOK!ken. Maarja, nu kan ik wel gewoon Roland Garros volgen en zonder stress over school naar Pinkpopquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ICTquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik ben er nogal zenuwachtig overWerk is voor mij nooit zo lekker gegaan, vandaar.
Oh niceWat doe je dan? ICT? Of beledig ik je nu?
Ohja. Pinkpopquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beetje werken... Ik zwem ook nog heel veel... verder TV kijken en FOK!ken. Maarja, nu kan ik wel gewoon Roland Garros volgen en zonder stress over school naar Pinkpop![]()
Maar ik verveel me ook de tering ondertussen, zoals Zeroku al zei.
Oh beterquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar alles was kut. De opleiding, de school, stage.Ik moest daar gewoon weg.
Volgend jaar ga ik Sport, Gezondheid en Management doen in Groningen. Ik ben al naar een meeloopdag geweest en dat was leuk
quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ICT![]()
![]()
![]()
Nein, ik doe marketing & communicatie
niks mis met ICT...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh beterIk ken het hoor, soms vallen opleidingen gewoon zwaar tegen.
[..]. Klinkt leuk
Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 10:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niks mis met ICT...
atm MBO ICT-beheerder, maa rik ga volgenad jaar hoogst waarschijnlijk Bedrijfskundige Informatica studeren
Het was ZO grappig wat je zei.quote:
quote:
Viktor Brandquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Viktor Brand
Maar alle antwoorden die ik wilde kiezen stonden er niet bij.
WTFquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef mstr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_negert_vliegen.html
vs
http://www.dumpert.nl/med(...)t_nou_wegrennen.html
Dan is het er hier toch erg aan toe
Ja dankjequote:
Die kerel zat achter Ab Normaal.quote:
Klopt.quote:
Oh, kan best. Dat weet ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij is die clip in Turkije opgenomen paar weken geleden.
Oh, datquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo'n vakantie waarbij allemaal van die zangers meegaan zegmaar met 'fans'.
quote:
Doe voorzichtig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik keek naar die titel en echt ik kitste zowa m'n drinken uit
.
Ja echtquote:
Heerlijk is dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef tubacloud het volgende:
Ik heb altijd dat als ik een nummer hoor dat ik vaak gehoord heb op vakantie, en het later nog een keer hoor, dat ik dan meteen het gevoel weer terugkrijg dat ik toen had
alleen als ik het vaak luister vervaagd dat gevoel.
Ik hou van muziek
Het is fantastisch meid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta nog versteld van mn eigen php kunsten
Voor watquote:
Wat een klotewerk zegquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, succesquote:
Ik denk dat ik dat ook kan. Denk ik. Not sure.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 11:41 schreef Hyman het volgende:
[afbeelding]
Programmerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
BI?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Onthou dat je bij BI ook SQL etc gaat krijgen hè...
Weet ik ook weer wat ik vooral niet ga doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 11:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
BI?
Bedrijfs informatica ofzeu? (random gokje)
Krijg ik vast bij motorvoertuigentechniek nietquote:
Linkdumpquote:
Ik gok van niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 11:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Krijg ik vast bij motorvoertuigentechniek niet
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mooi, want ik heb er een gruwelijke hekel aan... Java enzulksquote:
Een ECU programmeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel jammer dat ze zo veel make-up op heeft
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Op MBO?quote:
En neptieten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wel jammer dat ze zo veel make-up op heeft
voornamelijk 1e jaar, das een algemeen jaar..quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat scheelt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
voornamelijk 1e jaar, das een algemeen jaar..
En SQL vind ik niet erg, leuk zelfs, alleen het programmeren in PHP e.d.
ik verwacht een telefoontje van de baas.. die zou me gister al bellen, maar niet gedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef mstr het volgende:
Wat een rust als je weet dat je telefoon uit staat.
quote:
nice. .ik wil ook ..quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef tubacloud het volgende:
ik ga dalijk mountainbiken
op de een of andere manier ben ik echt blij vandaag en hou ik van alles
hangt er van af.. wat voor meuk enzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef tubacloud het volgende:
wordt je computer sneller van het deïnstalleren van programma's?
Ga er maar van uit van nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef tubacloud het volgende:
wordt je computer sneller van het deïnstalleren van programma's?
ah, ok, het zijn dus gewoon programma's, games etc.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hangt er van af.. wat voor meuk enzo
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:52 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_negert_vliegen.html
Hij werd al flink aangepakt en dan nog durven om de agent kankerhomo te noemen.. Had gewoon neergeknuppeld moeten worden dat rotjong.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij werd al flink aangepakt en dan nog durven om de agent kankerhomo te noemen.. Had gewoon neergeknuppeld moeten worden dat rotjong.
Het is maar tennis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:08 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand die wolk boven Roland Garros even wegduwen?
En voor hoeveel km/u was je anders gepakt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef Hyman het volgende:
Whehe, wij zo net keihard over de drempels te sjeezen, staat er een politieagent met meetapparatuur onze snelheid te meten, gelukkig keek ie de andere kant op
Tennis boeit me niet zoveel, net zoals wielrennen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dus? Ze hadden 2 uur geleden al moeten beginnen.
Spaar jij van die plusbandjes?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef Hyman het volgende:
Whehe, wij zo net keihard over de drempels te sjeezen, staat er een politieagent met meetapparatuur onze snelheid te meten, gelukkig keek ie de andere kant op
hmm, 60 waar je 30 magquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:10 schreef mstr het volgende:
[..]
En voor hoeveel km/u was je anders gepakt?
Wielrennenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Tennis boeit me niet zoveel, net zoals wielrennen.
Kheb er eentje van Slovenië.. Mag je hebbenquote:
Dat is wel een duur grapje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
hmm, 60 waar je 30 mag
Ik reed niet trouwens
Geef mij maar gewoon beeld van een grote zandbak waar ze met offroaders, motoren en vrachtwagens lopen te boenderen.quote:
Dat vind ik pas een onnozele sportquote:
Vind ik net zo saai als wielrennen, tennis en schaatsenquote:
Zwemmen, wielrennen, schaatsen, tennis, ijshockey, hockey, roeien, waterpolo en atletiek zijn mooie sporten om naar te kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind ik net zo saai als wielrennen, tennis en schaatsen.. Voor een potje ijshockey kan ik dan wel even zitten, maar ook niet lang
Nee, bij wedstrijdzwemmen dat ze gaan zeuren dat ze een langzamere baan hebben en daarodor in het nadeel zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik pas een onnozele sportHelemaal als er niet gescoord wordt en dat ellenlange nagepraat word ik ook strontziek van. Of wat dacht je van die jankerds die voor niks op de grond gaan liggen janken.
die chinezen hebben allemaal 2 ruggen, dat vind ik saai om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef mstr het volgende:
Sommige turnonderdelen zijn ook leuk om te kijken.
Je kan ook beter het EK/NK kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
die chinezen hebben allemaal 2 ruggen, dat vind ik saai om naar te kijken
Wat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, bij wedstrijdzwemmen dat ze gaan zeuren dat ze een langzamere baan hebben en daarodor in het nadeel zijn
Ik snap t echt nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen, wielrennen, schaatsen, tennis, ijshockey, hockey, roeien, waterpolo en atletiek zijn mooie sporten om naar te kijken.Misschien vergeet ik nog iets, mja.
Nee!!! Daar zwemmen de snelst ingeschreven zwemmers ja. Maar de middelste banen zijn tegenwoordig echt niet meer de snelste hoor. Het maakt geen fuck uit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bij wedstrijdzwemmen (100 meter etc) de middelste banen 't snelst zijn...
Ja, maar ik kijk het dan ook nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee!!! Daar zwemmen de snelst ingeschreven zwemmers ja. Maar de middelste banen zijn tegenwoordig echt niet meer de snelste hoor. Het maakt geen fuck uit.
Ik heb er een hekel aan. Heel soms vind ik het leuk, zoals F1 enzo. Hooguit 1 keer in de 3 maanden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap t echt niet.. Maarja ik ben dan ook een autopauper
Gespierde wijven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef mstr het volgende:
Sommige turnonderdelen zijn ook leuk om te kijken.
F1 vind ik gruwelijk saai, alle rondjesdingen vind ik maar niks eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan. Heel soms vind ik het leuk, zoals F1 enzo. Hooguit 1 keer in de 3 maanden.
Rally is idd vet om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
F1 vind ik gruwelijk saai, alle rondjesdingen vind ik maar niks eigenlijk.. Potje rally of endurorally blijft de shit voor mij
Downhill mountainbiken, freestyle snowboarden, skateboarden... Dat zijn echt gave dingen om te zienquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Rally is idd vet om naar te kijken
Downhill mountainbiken is ook wel vet om te kijken
Snowboarden doen is nog meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Downhill mountainbiken, freestyle snowboarden, skateboarden... Dat zijn echt gave dingen om te zien
Ik vergeet het snowboarden. Shaun Whitequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:31 schreef tubacloud het volgende:
ik vind skiën altijd leuk om naar te kijken
Ik kan er niks vanquote:
Willen en doen is een groot verschil. Kost teveelquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan er niks van.. Evenwicht enzo
.. Wil wat in de autosport gaan doen
En talent hebben is ook wel zo fijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Willen en doen is een groot verschil. Kost teveelHoewel ik het in principe wel zou kunnen, ik heb de juiste kennisjes
Zou me wel in het NK Offroad willen vestigenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Willen en doen is een groot verschil. Kost teveelHoewel ik het in principe wel zou kunnen, ik heb de juiste kennisjes
Don't blame mequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn is dat als je de avond voor je Duits examen (LEZEN = CONCENTRATIE) instort en niet kan slapen tot 2 uur ofzo en er om 7 uur uit moet en dat je dan aan het begin geen concentratie hebt en aan het eind niet waardoor je je examen opnieuw heerlijk verkloot.
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.8 en 6.8.
Wahey.
Hmmm, dat wordt hem net wel of net niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn is dat als je de avond voor je Duits examen (LEZEN = CONCENTRATIE) instort en niet kan slapen tot 2 uur ofzo en er om 7 uur uit moet en dat je dan aan het begin geen concentratie hebt en aan het eind niet waardoor je je examen opnieuw heerlijk verkloot.
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.8 en 6.8.
Wahey.
Skateboarden idd ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Downhill mountainbiken, freestyle snowboarden, skateboarden... Dat zijn echt gave dingen om te zien
Nouja ik hoef geen voldoende halen maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt hem net wel of net niet.
Nee juist niet, dan was ik waarschijnlijk helemaal niet in slaap gevallen.quote:
Het was een erg boeiend gesprekquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik hoef geen voldoende halen maar daar gaat het niet om.
[..]
Nee juist niet, dan was ik waarschijnlijk helemaal niet in slaap gevallen.
Sorry voor PI-loosheid.
Hoeft lang niet. Ja, je moet kunnen rijden, maar voor amateurklasses gaat het om het plezier toch?quote:
We moeten een talkshow beginnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we er allebei iets van opgestoken.
Klopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoeft lang niet. Ja, je moet kunnen rijden, maar voor amateurklasses gaat het om het plezier toch?
Ik kan een volvo voor de volvo 360 cup lenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou me wel in het NK Offroad willen vestigen.. Kan vrij goedkoop met een Suzuki Vitara ofzo.
Precies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We moeten een talkshow beginnen.
360quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan een volvo voor de volvo 360 cup lenenKennis heeft er 2, want die oude is een sedan en de 3 deurs is iets sneller
Die slome hokken rijden deur aan deur, is veel leukerquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
360.. Maar mij lijkt dat zandhappen juist zo gruwelijk awesome
Ken je het NK Offroad wel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die slome hokken rijden deur aan deur, is veel leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |