het meisje waarmee je op vakantie gaat?quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
het meisje waarmee je op vakantie gaat?
Vertel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:25 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik kan niet flirten en ben een laffe hond![]()
Heb ik hier volgens mij laatst ook al neergeplempt en ik ben altijd wat voorzichtig met al te veel details omdat je maar nooit weet wie er nog meer FOK! lezen.quote:
ik begrijp hetquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Heb ik hier volgens mij laatst ook al neergeplempt en ik ben altijd wat voorzichtig met al te veel details omdat je maar nooit weet wie er nog meer FOK! lezen.
Het is in ieder geval zo dat ik al een tijdje een meisje leuk vind maar steeds amper wat durf uit te brengen tegen haar en nu is zij sinds kort met een andere jongen bezigAls ik nou gewoon eerder al met haar was gaan praten enzo
PM staat anders open hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Heb ik hier volgens mij laatst ook al neergeplempt en ik ben altijd wat voorzichtig met al te veel details omdat je maar nooit weet wie er nog meer FOK! lezen.
Het is in ieder geval zo dat ik al een tijdje een meisje leuk vind maar steeds amper wat durf uit te brengen tegen haar en nu is zij sinds kort met een andere jongen bezigAls ik nou gewoon eerder al met haar was gaan praten enzo
Ja ik ben ook de tiefus verlegen maar dat komt vooral door mijn verleden. Nu heb ik eigenlijk niks om verlegen om te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik begrijp het![]()
ik ben ook altijd een beetje bang voor de reactie van het meisje, maar dat komt gewoon doordat ik verlegen ben en zelfs niet durfde te zoenen![]()
nu dat tenminste al wel
Ze zit in mijn klas (wat het opzich best kut maaktquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef mstr het volgende:
[..]
PM staat anders open hoor.
Maar dat is klote.
Maar hoe ken je haar? En hoe goed ken je haar?
Begin dan eens om gewoon een praatje met haar te maken en te praten over schooldingen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja ik ben ook de tiefus verlegen maar dat komt vooral door mijn verleden. Nu heb ik eigenlijk niks om verlegen om te zijn.
[..]
Ze zit in mijn klas (wat het opzich best kut maakt!)
En een beetje, niet heel goed.
dat heb ik ook vaak...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, dat is allesbehalve ideaal maar ik kan mijn gevoelens verder ook niet onderdrukken, hè
En ik probeer het verder ook wel maar ik klap nogal snel dicht. En heb altijd zoiets van 'Het gaat toch niks worden'
Maar jij voelt je dus aangetrokken tot haar? Of ook echt verliefd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ja, dat is allesbehalve ideaal maar ik kan mijn gevoelens verder ook niet onderdrukken, hè
En ik probeer het verder ook wel maar ik klap nogal snel dicht. En heb altijd zoiets van 'Het gaat toch niks worden'
Trustenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:41 schreef tubacloud het volgende:
Ik heb altijd dat ik denk dat iemand anders leuker is dan ik
beetje negatief zelfbeeld
maargoed, ik ga slapen
Je voelt je dus aangetrokken tot haar. En tuurlijk is het een stuk serieuzer, je bent ouder, je wilt nu iemand waarmee je iets op kan bouwen en niet giechelend elkaar een kusje geeft in een huisje in de speeltuin (bij wijze van).quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
Lastig te zeggen, het is niet dat ik vlinders in mijn buik voel maar ik voel mij wel steeds meer aangetrokken en het voelt allemaal een stuk serieuzer dan bij andere meisjes vroeger.
En ik ben in groep 7-8 gepest nadat ik van mijn fiets geflikkerd ben en mijn tanden scheef zijn gaan staan. Vervolgens begin middelbare ook wat last van gehad en ik heb blijkbaar best een zware stem waar dan zo nu en dan ook wel een opmerking over wordt gemaakt.
De afgelopen jaren, op mijn huidige school en bij mijn huidige vrienden, is het allemaal stukken minder erg maar desondanks blijf ik een slecht zelfbeeld van mijzelf houden. Ook al weet ik dat het niet zo is, maar toch ben ik dus heel fatalistisch ingesteld en heb ik zoiets van 'ze gaat mij toch sowieso niet leuk vinden'.
Dat is inderdaad wel de beste beschrijving alhoewel ik me dan ook wel heel sterk tot haar voel aangetrokken en constant aan haar moet denkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Je voelt je dus aangetrokken tot haar. En tuurlijk is het een stuk serieuzer, je bent ouder, je wilt nu iemand waarmee je iets op kan bouwen en niet giechelend elkaar een kusje geeft in een huisje in de speeltuin (bij wijze van).
En je moet gewoon zorgen dat je een beter zelfbeeld krijgt. Dat is lastig, maar ik denk dat je gewoon eens aan je vrienden je goede punten en eigenschappen moet vragen. Dan krijg je al een 'goed' gevoel van wat jouw sterke punten zijn. En als je ook vraagt naar je zwakke punten, kun je daar misschien iets mee...
Nooit last van gehad gelukkig maar volgens mij is dat niet zo slim om te doenquote:
Klopt, het kan het verergeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nooit last van gehad gelukkig maar volgens mij is dat niet zo slim om te doen
Maar heb jij in je hoofd echt een beeld van hoe ze is qua innerlijk? Of weet je hoe ze is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de beste beschrijving alhoewel ik me dan ook wel heel sterk tot haar voel aangetrokken en constant aan haar moet denken
Ik heb 1 van mijn vrienden die ik het best kan vertrouwen en die haar ook kent, verteld dat ik haar leuk vind. Maar ik vraag me af of hij dat zich überhaupt nog herinnert (we waren aangeschoten en het was 3 uur 's nachts) En ik ben ook van plan om het binnenkort nog eens met hem over haar en over mijzelf te hebben.
En uiteindelijk moet ik inderdaad zelf wat aan mijn zelfbeeld doen, daar wil ik deze vakantie ook wel flink aan proberen te werken. Plus ik sport de laatste tijd een stuk meer enzo in de hoop dat ik mij dan ook weer wat beter ga gevoelen.
Ik weet wel een beetje wat voor dingen ze leuk vind en wat ze zoal doet maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar heb jij in je hoofd echt een beeld van hoe ze is qua innerlijk? Of weet je hoe ze is?
Ja, dat kan helpen, maar kijk uit dat hij het niet op een ontactische wijze laat vallen bij haar.
Sporten helpt sowieso, het geeft voldoening.
Maar als je een beter zelfbeeld hebt, dan straal je dat ook uit. Vrouwen willen een man die zelfverzekerd is.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Dan is het geen verliefdheid, maar gewoon aantrekkingskracht tot het vrouwelijk schoon.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje wat voor dingen ze leuk vind en wat ze zoal doet maar ook niet meer dan dat.
En nee ik denk dat ik hem wel heel goed mee kan vertrouwen. Hij gedraagt zich als de grootste malloot van onze vriendengroep maar hij is wel enorm betrouwbaar.
Ja met die suggestie kwam iemand anders ook al maar het zou nogal raar zijn als ik haar ineens op msn toevoeg. Misschien wel binnenkort even op hyves toevoegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het geen verliefdheid, maar gewoon aantrekkingskracht tot het vrouwelijk schoon.
En anders op Hyves/MSN toevoegen is geen idee?
Kijk, dat moet je hebben
Viel spaß.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Hyman het volgende:
hmm, die trein zou ik gemist hebben, dus ben ik met de auto
Ok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben eerst met de trein een stukje teruggegaan vandaag.![]()
Ik stap normaal op Delfzijl CS op, maar omdat ik na stage direct naar Appingedam moet, maar in Appingedam opgestapt en eerst mee naar Delfzijl..![]()
Anders zit de trein namelijk altijd direct bomvol = geen zitplaats.
oh, en goedemorgenquote:
Ik snap er niets van.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Marco001 het volgende:
Ik ben eerst met de trein een stukje teruggegaan vandaag.![]()
Ik stap normaal op Delfzijl CS op, maar omdat ik na stage direct naar Appingedam moet, maar in Appingedam opgestapt en eerst mee naar Delfzijl..![]()
Anders zit de trein namelijk altijd direct bomvol = geen zitplaats.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar he tis het waard, want dat nieuwe album is
Ja, en ik heb een kutgroepquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thema, joy.
Ohnee, jij hebt je proeve
HAHA, dat had ik nou ook, net met de proevequote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:26 schreef Onorgineel het volgende:
Tenminste, niet de mensen maar ik vind de ideeen niet leuk, en 't is 3 tegen 1
Omdat gezellig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom denk je dat ik nu in de PUB SC zit
Ja gewoon een hele reis bedenken, maar we hebben maar 5 weken ipv 8quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHA, dat had ik nou ook, net met de proeveMaar ik had altijd pech met groepjes.
Moeten jullie weer een site maken voor een reisbureau?
Nee, hij heeft nog geen vaste richting.quote:
Ja precies, naar een bestemming blabla.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja gewoon een hele reis bedenken, maar we hebben maar 5 weken ipv 8
Ah, vandaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog geen vaste richting.![]()
Ik zat vorig jaar in de eerste hier op school, en die is voor iedere opleiding hier hetzelfde, behalve DTP en ICT.
[..]
Een piratenreis op de caribbeanquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nog geen vaste richting.![]()
Ik zat vorig jaar in de eerste hier op school, en die is voor iedere opleiding hier hetzelfde, behalve DTP en ICT.
[..]
Ja precies, naar een bestemming blabla.
AwWel een idee? Waar gaan jullie heen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een piratenreis op de caribbean![]()
Leuk, je kan zo veel leuke dingen enzo verzinnen bij de Caribbean, nee hoor, direct associeren met piraten en een piratenreisje/cruise maken
Eigenlijk best wel.quote:
Ja, datquote:
Te veel, veel tekenvakken waarvoor ik nog het een en ander aan grote tekeningen voor moet maken, wat msb, gsb enzulksquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel.
Ik sta 75%, maar dat is grotendeels klein werkHet enige wat ik echt niet in kan halen; 3DSmax en aftereffects. Verder is alles al ingehaald maar moet nog ingevoerd worden of in een middagje per vak gedaan.
Waar sta je allemaal onvoldoende voor?
Tip, als je een beetje enthousiast overkomt bij de presentatie, komt alles goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Maarja, als ik het er maar mee haal is het toch best, ik bedoel, 3 anderen zijn er wel van overtuigd dus 't zou toch goed moeten komen denk ik
[..]
Te veel, veel tekenvakken waarvoor ik nog het een en ander aan grote tekeningen voor moet maken, wat msb, gsb enzulks
Welke richting heb je eigenlijk gekozen? Ik probeer nu art en design, anders zo'n standaart iets
Och, ik doe liever MBO dan helemaal niets.quote:
Doe ik ook niet, als ik dat nog ga zitten doen ben ik alleen maar een vervelende stoorzender en demotiverend. Maarja, moet goedkomenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tip, als je een beetje enthousiast overkomt bij de presentatie, komt alles goedZe oordelen je vooral op je presentatie geloof ik. Als je elkaar niet gaat neerhalen met. "Ja ik was het niet eens met het verhaal, maar hier komt het", dan komt het wel goed.
Deed zo'n trut bij mij welquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, als ik dat nog ga zitten doen ben ik alleen maar een vervelende stoorzender en demotiverend. Maarja, moet goedkomen
Toch ben ik het er wel mee eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHA, IK DOE ZELLUUFF OOK EMBEEOWW HOOR![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHAHA, IK DOE ZELLUUFF OOK EMBEEOWW HOOR![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toch ben ik het er wel mee eensIk zou veel liever naar het HBO gaan nu. Maar goed, eerst papiertje hier halen, dan door.
Ik doe nu niksquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tip, als je een beetje enthousiast overkomt bij de presentatie, komt alles goedZe oordelen je vooral op je presentatie geloof ik. Als je elkaar niet gaat neerhalen met. "Ja ik was het niet eens met het verhaal, maar hier komt het", dan komt het wel goed.
SucksIk hoop dat je het redt.
[..]
Och, ik doe liever MBO dan helemaal niets.
ThanQ.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef Zeroku het volgende:
Wat een kutjong zeg. Gisteren ruzie lopen zoeken, en een uur later vragen of ik zijn 12 euro meeneem. Daar kan je nu naar fluiten.
quote:
Ja precies, ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptIk zie het mbo meer als opstapje naar het hbo
Hoelang moet je nog op het mbo?
Heb ik ook een jaar gehad, ik vond het zo kut. Heb je wel plannen?quote:
Wat doe je dan allemaal met je vrije tijd vraag ik me altijd afquote:
Ik denk dat je je echt kapot verveeld. Ik heb vanaf vorige week vakantie t/m Augustus, afgezien van examens, en verveel me nu al de teringquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal met je vrije tijd vraag ik me altijd af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |