ik doe het daarom ook na een avond in de biosquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
Als het zo romantisch moet, vraag dan in elk geval niet "wil je met me".
Klinkt nogal lomp, en zo
Ja. Je zet je computer aan en leest:quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef MikePla het volgende:
[..]
ik doe het daarom ook na een avond in de bios
damn wat een lamme grap toch moest ik lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Je zet je computer aan en leest:
"Hit DEL to enter BIOS."
Je moet haar eerst slaan, dus.
palamutquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef MikePla het volgende:
bedankt hsg bomber en zuruzgan
![]()
en de andere niet alle maar de meeste lulde onzin
Damn it. Ik vind je OP schattig, dus ik kan er niet niets van zeggen nu. Geweten knaagt al.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef MikePla het volgende:
bedankt hsg bomber en zargon
![]()
en de andere niet alle maar de meeste lulde onzin
ik denk het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn it. Ik vind je OP schattig, dus ik kan er niet niets van zeggen nu. Geweten knaagt al.
Enig idee wat Benimle evlenir misin? betekent?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn it. Ik vind je OP schattig, dus ik kan er niet niets van zeggen nu. Geweten knaagt al.
Enig idee wat Benimle evlenir misin? betekent?
TOP ideequote:Op donderdag 27 mei 2010 00:42 schreef MikePla het volgende:
ik heb een paar ideen welke vinden jullie het best of verzin anders zelf wat.
Manier 1:
Met haar naar de bios gaan naar een romantische of grappige film, haar naar huis brengen en onderweg haar in het Turks of Nederlands vragen of wanneer je haar voor de deur afzet. [ik betaal bios.]
Manier 2:
Een bloemetje met een kaartje erin waarop in het Turks staat wil je met me? en dit zelf aan haar geven.
Manier 3:
Met haar naar een strand/zwembad met z’n tweeën en haar aan het eind in de avond in het Turks of Nederlands ‘vragen’.
Manier 4:
Een luchtje voor haar kopen met een hartje erop, waarop staat wil je met me in het Turks of Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |