Hier een kleine update in het leven van genakt
Het begon allemaal 2 weken geleden toen ik samenwoonde en het huis werd uitgegooid

Genakt was weer single. Aangezien ts een lust voor het vrouwelijk oog is ging hij op zoek om een lekkere fokster te hosselen
Het begon allemaal in het singles topic!

ik dacht daar zijn wel wat wijven te vinden. Dat bleek al snel niet zo te zijn wat een...

Daar is natuurlijk een pareltje uitgekomen en iedereen weet hoe dat is afgelopen
Singles wat een klote topic :r valt niks te hosselenHierna ging genakt de fobo's af. Er moest toch ergens wat te vinden zijn

Ik kwam al snel bij pixxie terecht dat bleek helaas een vrouw te zijn die op andere vrouwen valt
Ik had zelfs special een topic gemaakt om haar over te halen tot mijn 20 + schwanz maar helaas mocht het niet baten
Bekeer hier pixie

Even wist ik niet meer wat ik nu moest doen maar toen dacht me toch aan een mooie dame
Ik deed stiekem een soort van oproep in dit topic maar heb helaas nooit meer wat terug gehoord
Post hier alvast een foto met wie je gaat daten. :)Helaas
Genakt blijft niet wachten net zoals die homo's uit R&P Ik ging gelijk door naar de volgende fobo. Toen kwam ik pumpkinsoep tegen. Wat een dame van stand is dat zeg
Ik denk ik gaat niet weer de fout in bij zo'n mooie vrouw dus ik kwam wel met een hele harde openingszin
rozen zijn rood,
vioolen zijn blauw.
fuck die bloemen!
ik wil jou
Het was gelijk liefde op het eerste gezicht
en ben nog nooit zo blij geweest met zo'n mooi vriendinnetje en zijn eindelijk bij elkaar
( zie haar fobo voor bewijs

)
Klacht: veel moeite gedaan voor wijven die niet gunnen

Klacht: R&P homo's met hun levensverhalen ( neem een voorbeeld aan mij )
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?