Gewoon de FP in de gaten houden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:49 schreef OldJeller het volgende:
Wanneer is er weer een volgend debat met lijsttrekkers? Altijd wel leuk om te zien/horen.
In alle peilingen komt hij zo'n beetje op de 4e plaats en dat is ook terecht. Het wordt wat populair en elkaar nawauwelen om te doen alsof het niks is van Cohen. Net zoals trouwens het ophemelen van Rutte. Hij beantwoordt zelden vragen, kaatst terug, dat mag debat- technisch leuk zijn, maar het gaat om de regering van het land en dat zou ik zo iemand toch niet toevertrouwen. Dan moet je namelijk met de billen bloot en gaan doen waar je voor staat en dan is het met Rutte en de VVD alllemaal wat minder rooskleurig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Morendo het volgende:
Welke grapjassen hebben op Cohen gestemd?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:51 schreef Rosite het volgende:
[..]
In alle peilingen komt hij zo'n beetje op de 4e plaats en dat is ook terecht. Het wordt wat populair en elkaar nawauwelen om te doen alsof het niks is van Cohen. Net zoals trouwens het ophemelen van Rutte. Hij beantwoordt zelden vragen, kaatst terug, dat mag debat- technisch leuk zijn, maar het gaat om de regering van het land en dat zou ik zo iemand toch niet toevertrouwen. Dan moet je namelijk met de billen bloot en gaan doen waar je voor staat en dan is het met Rutte en de VVD alllemaal wat minder rooskleurig.
Van iemand die premier wilt worden mag je verwachten dat hij zijn cijfers kent, anders zullen de algemene beschouwingen echt een ramp worden: dan kun je niet aankomen met "Efdfjsdhdsjg ehfjdfhs jdf hj ik weet de cijfers even niet".quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef Toad het volgende:
@Morendo: de beste premier is nog niet de debater. Dat hij 'niets' kan slaat natuurlijk nergens op.
Denk jij nou werkelijk dat Rutte of Balkenende al die cijfers wel paraat hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Van iemand die premier wilt worden mag je verwachten dat hij zijn cijfers kent, anders zullen de algemene beschouwingen echt een ramp worden: dan kun je niet aankomen met "Efdfjsdhdsjg ehfjdfhs jdf hj ik weet de cijfers even niet".
Zachtjes? Hij werd keihard uitgelachen, geweldig. Helaas kwam het op tv niet zo over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu even een stukje, kon het gisteren niet zien. En wonderlijk hoe Wilders een discussie over werkloosheid weer over immigranten wil laten gaan. Je hoorde de zaal ook zachtjes grinniken steeds als hij er weer over begint. Het begint uit te werken heb ik het idee.
Pure minachting van de kiezer. Dat het geen retorisch talent was, dat wisten we wel. Maar dat hij zelfs de moeite niet neemt om zich even in te lezen is een gotspe. Waarschijnlijk denkt hij dat hij een soort 'recht' heeft op het premierschap.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Van iemand die premier wilt worden mag je verwachten dat hij zijn cijfers kent, anders zullen de algemene beschouwingen echt een ramp worden: dan kun je niet aankomen met "Efdfjsdhdsjg ehfjdfhs jdf hj ik weet de cijfers even niet".
Jammer dat er geen peilingen zijn over het debat van vanmiddag. Dat had Cohen misschien wel gewonnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Morendo het volgende:
Welke grapjassen hebben op Cohen gestemd?
Welk debat vanmiddag? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jammer dat er geen peilingen zijn over het debat van vanmiddag. Dat had Cohen misschien wel gewonnen
Groningen geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk debat vanmiddag? Wat heb ik gemist?
Dus als er niemand kijkt en luistert dan kan Job het wel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jammer dat er geen peilingen zijn over het debat van vanmiddag. Dat had Cohen misschien wel gewonnen
Weer een collegetour? Of iets anders?quote:
Hij moest er gewoon inkomen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus als er niemand kijkt en luistert dan kan Job het wel?
In Nijmegen en op de Leidse universiteit deed hij het kennelijk ook goed..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus als er niemand kijkt en luistert dan kan Job het wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |