Die opmerking van Fortuyn was grappig, Balkenende ging compleet de mist in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Omdat hij dit niet tegen Rick Nieman zou zeggen.
Het is een beetje van het niveau: 'Aaaaaah, wat schattig! Een vrouw met een baan ....'
Dit soort dingen kun je je alleen veroorloven als je een totale populist bent zoals Fortuyn ('Ga toch koken, mens!').
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die opmerking van Fortuyn was grappig, Balkenende ging compleet de mist in.
die laatste opmerking ook echtquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:32 schreef Master_Blaster het volgende:
Dit kan niet waar zijn:
[ afbeelding ]
Geert Wilders op 1? En dit op fok, het meest linkse forum van Nederland?
Het was dan ook een domme opmerking. Doet hij nog zo z'n best om in twee uur tijd niets te zeggen dat ook maar lijkt op enige inhoud, floept hij er zoiets uit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef pberends het volgende:
[Upd] Flater Balkenende: U kijkt zo lief
Opzij boos.
lekker belangrijk zeg....quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Het was dan ook een domme opmerking. Doet hij nog zo z'n best om in twee uur tijd niets te zeggen dat ook maar lijkt op enige inhoud, floept hij er zoiets uit.
Maar goed, feministen moeten niet zeuren. Het was m.i. geen vrouwonvriendelijke opmerking.
Volgens mij was ie iets anders, maar vind en vond het best wel denigrerendquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lekker belangrijk zeg....
fortuyn verwoordde het destijds prima en geniaal: mevrouwtje, gaat u toch lekker terug naar uw potten en pannen
ik ook....quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij was ie iets anders, maar vind en vond het best wel denigrerend
Over denigrerend gesproken.... Dat jij dat geniaal en prima vindquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:14 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lekker belangrijk zeg....
fortuyn verwoordde het destijds prima en geniaal: mevrouwtje, gaat u toch lekker terug naar uw potten en pannen
Femke zou 'm een knietje hebben gegeven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef pberends het volgende:
[Upd] Flater Balkenende: U kijkt zo lief
Opzij boos.
Die opmerking van Fortuyn was ook op straat, dit was in een echt live debat. Dat maakt ook nog wel een verschil.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die opmerking van Fortuyn was grappig, Balkenende ging compleet de mist in.
Werkt hier op dit moment gewoon.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef _The_General_ het volgende:
Is het ergens terug te zien, de rtl stream werkt niet...
quote:(...)
Op dat moment veranderde onze premier, de leider van ons land, in het jongetje dat hij vroeger altijd was. In het jongetje uit een gereformeerd gezin dat niet zo goed weet hoe hij moet meisjes om moet gaan. In het jongetje dat niet beter wist dan wat schaapachtig lachen nadat hij door Katja & Bridget was gezoend. Dat jongetje raakte in paniek door die indringend mooie ogen en sprak de woorden: “U kijkt zo lief”.
Jan Peter wist niet beter. Hij kon ook niet anders meer. Hij wist dat de bloedmooie Tweebeeke hem niet zomaar weg liet komen met het niet-beantwoorden van haar vraag. Hij moest wat verzinnen en het “U kijkt zo lief” leek te werken. Wat een opluchting.
“Okay. U garandeert…” wilde Tweebeeke vervolgen.
Ze stopte. Tweebeeke realiseerde zich dat de hele zaal lacht. Ze realiseerde zich wat de minister president van Nederland zojuist tegen haar heeft gezegd. Op dat moment laat ze een doodse stilte vallen. Zeven seconden lang zegt ze niets. ZEVEN seconden! Het gelach verstomt. Tweebeeke kijkt de premier aan met een blik van: “wat een loser”. De premier kijkt triomfantelijk terug. Dat heeft hij toch maar mooi opgelost.
Rutte kwam niet uit de verf... Rouvoet werd hard aangevallen door links en rechts en Wilders was inderdaad aan het zeiken alsof hij ongesteld was en zat constant in de linkse hoek van het spectrum, tenzij hij het woord ''massa-immigratie'' er weer eens tussen gooide.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef eriksd het volgende:
Achja. Het was een leuk debat. Aantal mensen kwam weer niet uit de verf, een iemand kreeg alle aanvallen te verduren en de vrouw in het gezelschap was lekker links verzuurd.
Jammer alleen dat het zo overduidelijk geregisseerd was door zijn campangeteam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:14 schreef Ludacriss het volgende:
Roemer: "Je mag me alles verwijten... behalve dat ik te vroeg gepiekt heb!"
Bazen uitspraak!
Dat zeker, want hij moest even nadenken. Maar toch een goede grap.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het zo overduidelijk geregisseerd was door zijn campangeteam.
Ach een vriendschappelijke wedstrijd trekt sowieso al zo'n 800.000 kijkers minder dan een WK kwalificatie wedstrijd en een gemmiddelde erediviesie uitzending trekt het dubbele aantal, dus ik denk dat het niet gek veel te maken heeft met voetbal, help mijn man is een klusser trok vorige week op de zelfde tijd 1.1 miljoen kijkers, dus om nou te zeggen dat het echt zo goed is is mssn ook een kwestie van overdrijven en ze trokken 100.000 kijkers meer dan afgelopen zondag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef pberends het volgende:
1,5 miljoen kijkers zien het Carré-debat
Niet slecht ondanks voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |